Welke zwangerschapstest is nou goed en betrouwbaar?

Ik ben vorig jaar positief getest met de clearblue. Daar heel tevreden van maar prijzig...
Hebben jammer genoeg een miskraam gehad, dus nu opnieuw aan het proberen. Deze keer met die van de action... Iemand daar ervaringen mee?
 
 
 
[quote quote=10529306]Ik ben vorig jaar positief getest met de clearblue. Daar heel tevreden van maar prijzig...
Hebben jammer genoeg een miskraam gehad, dus nu opnieuw aan het proberen. Deze keer met die van de action... Iemand daar ervaringen mee?
 
 [/quote]Heel vervelend dat je een miskraam hebt gehad, hopelijk lukt het deze keer wel!

Ik ga die van de action deze week ook proberen, de meeste zijn wel positief over die van de action dus ik ben benieuwd
 
Ik had via internet een hele set ovulatietesten gekocht van het merk Telano. En daar zat 1 zwangerschapstest bij. Zo'n dipstick. 1 dag na NOD heb ik daarmee getest en toen verscheen er een lichte, maar duidelijke, streep. Voor de zekerheid heb ik toen nog bij Kruidvat die 2 voor 5 euro gekocht en 2 dagen later daarmee 1 test gedaan. Dat was een knalstreep. Verder niet meer getest.
 
[quote quote=10529359]Ik had via internet een hele set ovulatietesten gekocht van het merk Telano. En daar zat 1 zwangerschapstest bij. Zo'n dipstick. 1 dag na NOD heb ik daarmee getest en toen verscheen er een lichte, maar duidelijke, streep. Voor de zekerheid heb ik toen nog bij Kruidvat die 2 voor 5 euro gekocht en 2 dagen later daarmee 1 test gedaan. Dat was een knalstreep. Verder niet meer getest.[/quote]En nu? Hoelang geleden is dit en wil je nog een test gaan doen of dat niet meer?

Ik ben dacht dat ik vandaag mijn NOD had (met De app Flo) maar schijnbaar had ik die al 2 dagen geleden heb een andere app geprobeerd maar durf niet te testen ofzo ?
 
Ilsex dat was 22 en 24 januari. Verder niet meer getest want ik vond het duidelijk genoeg. Dus ik vind het niet nodig om te blijven testen en wacht (ongeduldig ?) af tot volgende week, dan heb ik m’n eerste afspraak bij de verloskundige.

Als je vandaag of misschien zelfs 2 dagen geleden je NOD had dan denk ik dat je wel kunt testen hoor. Spannend zeg! En anders over 2 dagen even opnieuw proberen. Volgens mij loopt het hcg per paar dagen op en zou het dus duidelijker moeten worden.
 
[quote quote=10529569]Ilsex dat was 22 en 24 januari. Verder niet meer getest want ik vond het duidelijk genoeg. Dus ik vind het niet nodig om te blijven testen en wacht (ongeduldig ?) af tot volgende week, dan heb ik m’n eerste afspraak bij de verloskundige.

Als je vandaag of misschien zelfs 2 dagen geleden je NOD had dan denk ik dat je wel kunt testen hoor. Spannend zeg! En anders over 2 dagen even opnieuw proberen. Volgens mij loopt het hcg per paar dagen op en zou het dus duidelijker moeten worden.[/quote]Wat super leuk! Nog even wachten dus ?
Denk ook wel dat ik ken testen maar de vorige keer was het negatief dus nu een beetje bang dat die weer negatief wordt. Haal morgen even een test! Ben nu al zenuwachtig ?
 
Als je wacht tot de dag na je NOD zijn ze in principe allemaal even betrouwbaar. Sowieso is het beter om tot dan te wachten met testen aangezien de innesteling alsnog fout kan gaan en je dan dus alsnog 'ongesteld' wordt. Als je niet hebt getest is het balen natuurlijk maar als je wél hebt getest en dus eerst dacht zwanger te zijn is het alleen maar heftiger.
Tip dus om sowieso te wachten.

Zelf dag na m'n NOD de Kruidvat early gedaan (en omdat ik het niet kon geloven) ook de Kruidvat 2v5 en ClearBlue. Alle drie knal positief.
Het ligt denk ik met name dus vooral aan het moment van testen.

Daaraan moet nog wel toegevoegd worden dat bij sommige vrouwen het HCG wel heel langzaam oploopt en ze soms pas een week ná NOD positief testen.

Succes! ?
 
[quote quote=10529596]Als je wacht tot de dag na je NOD zijn ze in principe allemaal even betrouwbaar. Sowieso is het beter om tot dan te wachten met testen aangezien de innesteling alsnog fout kan gaan en je dan dus alsnog 'ongesteld' wordt. Als je niet hebt getest is het balen natuurlijk maar als je wél hebt getest en dus eerst dacht zwanger te zijn is het alleen maar heftiger.
Tip dus om sowieso te wachten.

Zelf dag na m'n NOD de Kruidvat early gedaan (en omdat ik het niet kon geloven) ook de Kruidvat 2v5 en ClearBlue. Alle drie knal positief.
Het ligt denk ik met name dus vooral aan het moment van testen.

Daaraan moet nog wel toegevoegd worden dat bij sommige vrouwen het HCG wel heel langzaam oploopt en ze soms pas een week ná NOD positief testen.

Succes! ?[/quote]Dit is de derde dag al dat ik overtijd ben maar ben bang dat ik ga testen dat het negatief is terwijl ik mij wel anders voel. Wat klachten enzo dus ja ik denk nu positief, maar wat je zegt als dat het niet is voelt het nog al als een teleurstelling

 
Terug
Bovenaan