Welke zwangerschapstest is nou goed en betrouwbaar?

Jawel want dat vind ik fijn om te zien omdat ik kan zien wanneer ik het meeste vruchtbaar ben en het overzicht van de dagen heb maar ja, ga straks maar eens een test halen die ik morgen ga doen! Want het is beter toch om het in de ochtend te doen?
 
Ik snap dat een app overzichtelijk is, ik doelde meer op je opmerking dat een andere app zei dat je nod 2 dagen eerder was. Als je echt regelmatig bent dan zou het niet moeten uitmaken wat de app zegt, want dan weet je wanneer je ongesteld wordt ?. Daarnaast kan de app wel je meest vruchtbare periode voorspellen, maar is dit nooit zo betrouwbaar als ovulatietesten. Lees hier genoeg verhalen van vrouwen die toch later hun eisprong hebben dan ze eerder altijd dachten. Succes morgen!
 
Ik weet ook wel wanneer ik ongesteld wordt maar het klopt bij mij in de app, maar soms vergis ik mij zelf daarom is een overzicht handig ook wanneer ik ongesteld ben
 
Ja ik heb getest en die van cb is positief en die van de Kruidvat is negatief. Ik weet niet welke ik moet geloven ?
 
Wat verwarrend zeg! Beide met dezelfde urine getest? Je bent nu inmiddels best een aantal dagen overtijd toch? Misschien anders eens met de huisarts overleggen om bloed te prikken, dan heb je duidelijkheid
 
Terug
Bovenaan