Welke zwangerschapstest is nou goed en betrouwbaar?

@Ilsex dat is inderdaad iedere keer ook weer enorm spannend. Ik zou morgen dan in jouw geval toch die test doen. ??
 
Volgensmij ben je dan gewoon zwanger hoor.. testen reageren toch op hcg, en als je niet zwanger bent zit dat ook niet in je urine..
 
Misschien een beetje gekke vraag, maar weet je zeker dat je overtijd bent? Met andere woorden, weet je wanneer je ovulatie was? Want als je niet precies weet wanneer je eisprong was (en dan bedoel ik mbv ovulatietesten en niet obv een gok van de app) dan kan het soms lastig zijn om in te schatten wanneer je NOD is. Tenzij je altijd een hele regelmatige cyclus hebt natuurlijk. Succes met testen ??
 
[quote quote=10529669]Misschien een beetje gekke vraag, maar weet je zeker dat je overtijd bent? Met andere woorden, weet je wanneer je ovulatie was? Want als je niet precies weet wanneer je eisprong was (en dan bedoel ik mbv ovulatietesten en niet obv een gok van de app) dan kan het soms lastig zijn om in te schatten wanneer je NOD is. Tenzij je altijd een hele regelmatige cyclus hebt natuurlijk. Succes met testen ??[/quote]Ja ik weet zeker dat ik overtijd ben, heb toen ik gestopt ben met de pil (ongeveer een jaar geleden) een regelmatig cyclus gekregen dus dat kan ik wel met zekerheid zeggen.
 
Als je cyclus regelmatig is, dan heb je toch geen app nodig om te bepalen wanneer je NOD is? Of zeg ik dan iets heel geks? ? Heb je nog getest vandaag? Ik duim voor je! ??
 
Terug
Bovenaan