Wens: zwanger in 2021

Gezellige groep van dames met een kinderwens in 2021! Iedereen is welkom!<br /><br />Via onderstaande link kan iedereen het lijstje met aanwezige dames bewerken!<br /><br />https://1drv.ms/x/s!AsX3F1zDMu9dpRDUAkwfsbhmc1GC
 
Hoi! 


Wat leuk en spannend!
Mijn man en ik zijn 4 jaar samen en hebben in november 2019 ons eerste kindje gekregen, een dochter. Ik ben 24 en mijn man is bijna 28  
Wij zijn bezig voor ons tweede kindje, nu in de 4e ronde dus hoop ook dit jaar zwanger te worden! 


ik ga mijn best doen om hier te blijven schrijven, maar ben er niet zo heel goed in ?
 
Hoi hoi 
Ik ben Caroline ik ben bijna 2 jaar samen met mijn vriend heb uit een eerdere relatie van 15 jaar 2 kids zijn nu 9 en 11 jaar  zijn sinds april /mei 2019 bezig met een kinderwens na een jaar naar de huisarts gegaan om dst het niet wilde lukken in maart 2020 zouden we beginnen met vruchtbaarheidsbehandelingen maar door de corona werd dat stop gezet uiteindelijk de eerste behandeling aug 2020 gehad nu laatste ronde iui 1 januari 2021 gehad als dat niet lukt gaan we over naar  ivf maar we gaan ervoor 2021 word ons jaar ik zot ook nog in een andere groep van iui en ivf  groep en als het langer duurt groep masr vind het ook gezellig om hier mee te praten 
Oja ik ben nov net 41 geworden en mijn vriend 43 in dec  
 
Hai Charlois!
Ah wat leuk, jullie hebben al een dochtertje. Spannend om nu voor een tweede te gaan! En heel leuk dat je hier mee schrijft! Ik hoop met je mee en ben benieuwd wat dit jaar brengt voor je! 
Hai Caroline!
Wat fijn dat je ook hier aansluit! Wat een reis hebben jullie al gemaakt zeg, ontzettend vervelend en verdrietig denk ik dat het proces zo'n vertraging heeft opgelopen door Corona! Het kan op zichzelf al best een stressvolle situatie zijn, zeker als het niet vanzelf gaat, laat staan als er door een externe factor ook nog roet in het eten wordt gegooid. 2021 gaat het lukken! Ik ben heel benieuwd om ook met jou mee te lezen!
 
Hoi!
Wij hopen ook dat 2021 het jaar word waarin ik zwanger word of dat er gezinsuitbreiding komt! Het zou ons 2e kindje worden. Onze dochter is morgen anderhalf. Ik ben bijna 30 en mijn man is 30. We hebben net ronde 2 gehad, en ondanks dat ik een vrij regelmatige cyclus heb, ben ik vandaag helaas 4 dagen eerder ongesteld geworden, heb dit dus normaal nooit dus ben even in de war. Maar we gaan voor ronde 3 uiteraard! Leuk om elkaar te volgen lijkt me en dingen met elkaar te kunnen delen :). Bij onze eerste was het gelijk raak, dus ik merk dat ik teleurgesteld ben dat het nu nog niet gelukt is, maar ben me er tegelijkertijd van bewust dat het eerder bijzonder is dat het de bij onze dochter gelijk raak was en dat het normaal is dat het even duurt! :)
 
Hoi allemaal,
Ik sluit me ook graag aan hier.  @covo wat grappig qua leeftijd net zo oud en mijn vriend ook. 
Even mijn achtergrond. Ik ben 34 en mijn vriend is 40 en we zijn nu 3.5 jaar. Sinds begin 2019 bezig met onze kinderwens. In mei 2019 helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Sinds december 2019 mogen we het weer proberen. Nu hopen we enorm dat het in 2021 raak gaat zijn en dat er een gezonde zwangerschap komt. Ik heb 13 januari weer even een telefonische afspraak met een gynaecoloog en wil dan ook even vragen hoe nu verder. Mijn geduld raakt wat op :).
Wat fijn om elkaar te gaan volgen zo en waar nodig te steunen. 
@Caroline wat balen dat het dan niet doorgaat. 
@Charlois nu maar hopen dat het weer snel raak is. 
 
@gebruiker10108357 jouw reactie kwam tijdens het typen van mn bericht. Hopelijk voor jou ook snel goed nieuws. Misschien trouwens even een idee om je naam aan te passen? Deze is wat lastig onthouden :).
 
Gezellig al weer wat meiden erbij welkom 
Vind het ook wel fijn om hier te praten zonder dat het over de behandelingen gaat en alleen maar over een kinderwens wij staan denk ik wat nuchter in de situatie en toch baal je wel elke keer na een mislukte poging masr deze topic gaat ook over spontaan zwanger worden en dat is ook echt een geschenk als je dat mee mag maken dat heb ik al twee keer mee mogen maken en toen dacht ik niet dat ik niet zwanger kon worden omdat mijn moeder ook makkelijk zwanger raakte en ik bij allebei gelijk raak was masr nu besef je toch wel dat het echt een wonder van de natuur is ik hoop dat we veel baby's mogen verwelkomen in 2021 en ga heel hard duimen voor ons 
 
Terug
Bovenaan