Wens: zwanger in 2021

Hoi hoi allereerst gefeliciteerd Steefeef met de geboorte van je zoontje jammer dat je toch nog naar het ziekenhuis moest masr gelukkig is alles goed gegaan

Hier heb ik de hoop al opgegeven het bloeden lijkt op mijn menstruatie die is ook nooit heel erg heb vanmiddag het ziekenhuis gebeld maar die willen dat ik wacht tot di dinsdag dat is de testdatum ik wilde wel gelijk weer door ik weet zeker dat het is mislukt maar dat kon niet en reageerde nogal kortaf zo van dat kan niet dan moet je de administratie bellen die kijken wanneer er weer plek is ik zei ok dan wacht ik tot dinsdag maar intussen heb ik met mijn vriend overlegt dat we naar een kliniek gaan ben een beetje klaar in dit ziekenhuis al een paar keer een naar gevoel gekregen na de behandeling en de echo's dat wil ik niet meer het vertrouwen gaat een beetje weg zo dus vanmiddag gelijk formulier in gevuld en morgenvroeg bellen ze voor een intake afspraak te maken heb er zin in hadden er al vaker naar gekeken maar vonden het toen niet handig omdat dit veel verder is dan het ziekenhuis nu toch de stap genomen ben benieuwd jullie horen het nog hoe het verder gaat
 
Hoi ladies

Als eerste gefeliciteerd voor de zwangeren en mamas die al bevallen zijn
Ik ben een hele tijd weggeweest omdat ik het allemaal even niet meer trok.

We zijn nu bezig vanaf oktober 2019 en nog steeds geen geluk gehad helaas. 3 vriendinnen van mij zijn zwanger en ben zoooo blij voor ze maar het doet me toch ook zeer ze kwamen alle 3 gewoon privé naar me toe voor het op fb kwam dus dat vind ik gewoon zo lief dat ze toch aan mijn gevoel denken.
Mijn vertrouwen is toch al best ver weg pff
Afgelopen mei zijn we bij de gyn geweest ze zei dat ze verwacht dat we binnen 6 a 9 maand zwanger zouden zijn en die zijn bijna om en ik weet natuurlijk dat dat niks zegt maar je bent er toch mee bezig he.
Nja we shall see

Xoxo Dani
 
Terug
Bovenaan