Wens: zwanger in 2021

Ik sluit me ook graag aan. 15 januari ga ik mijn koperspiraal laten verwijderen. Heb zelf al 2j een kinderwens maar mijn vriend was er nog niet helemaal klaar voor. Normaal gingen we er in mei 2020 al voor gaan maar met corona hebben we dat toen uitgesteld. Ik ben 31 en mijn vriend is 30. Wij zijn 6j samen :)
 
Ik sluit ook graag aan.
Ik ben 28 en mijn man 30. Mijn man en ik zijn 10 jaar samen waarvan 3jaar samenwonend. Wij zijn eigenlijk al in 2020 gestart (mei). Helaas nog geen zwangerschap. Eenmalig het vermoeden van een verkeerde innesteling/miskraam..maar gezien geen test, geen zekerheid. 
Ik hoop in 2021 uiteraard ook zwanger te zijn of op zijn minst duidelijkheid of er iets mis is/niet.
 
 
Hoi mamavanelynn, mandarijntje, kat en halloweentje! 
Wat gezellig! Wat leuk dat het ook zo’n diverse groep is, met allemaal andere ervaringen. 
 
Mamavanelynn, ah wat apart dat je cyclus dan ineens korter is deze maand! Soms begrijp je niks van ons lichaam hé.. Vervelend! En ik snap heel goed dat je, zeker als je bij je dochtertje gelijk zwanger was, nu ongeduldig bent na 2 rondes hoor. We hopen allemaal dat het de huidige ronde raak is. Wie weet! 
 
Mandarijntje, haha wat grappig idd! Lijkt me lastig, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Ik snap jouw ongeduld helemaal, je bent alweer een jaar verder. Ik ben heel benieuwd wat de gynaecoloog met je bespreekt. 
Ik zelf heb op een eerdere leeftijd 2 vroege miskramen gehad. Bij de eerste was op de eerste echo zichtbaar dat het vruchtje zich niet verder had ontwikkeld, en bij de tweede ging het 2 weken na de positieve test vanzelf mis. Maar dat was een andere relatie, dus ik hoop dat het pech was en niet aan mij heeft gelegen. Maar mocht het nogmaals gebeuren, denk ik dat ik toch ook eens met de huisarts of gynaecoloog wil bespreken wat de opties zijn.
 
Hai Kat, woohoo hij is er klaar voor! Wat fijn! Ik hoop dat het snel raak is! 
 
Hai Halloweentje, zo’n jaar is zo voorbij hé. Je hoopt dat het snel raak is, en iedere 2 weken na je eisprong kruipen voorbij, en voor je het weet ben je alweer bijna een jaar bezig. Ik hoop ook voor jou dat het in 2021 gebeurt! 
 
Leuk dat jullie erbij zijn gekomen, gezellig!
 
Ik sluit me ook aan! Precies met de jaarwisseling mijn eisprong gehad en eerste poging. Hopen in 2021 ook ons eerste kindje te verwelkomen. Heb in augustus mijn spiraal al laten verwijderen na een jaar lang alleen maar klachten. Ik heb een trage schildklier dus dat is nog wel iets wat het wat lastiger kan maken allemaal. We gaan het meemaken! 
 
Hé! Wat tof dat je een 2021 topic hebt aangemaakt. Onlangs heb ik (28) met mijn vriend (31) besproken om in 2021 te starten met het proberen van. Sinds augustus ben ik gestopt met de pil om te kijken hoe mijn lichaam hierop zou reageren en (alvast) te ontpillen. Heel fijn, cyclus direct regelmatig. We gaan ergens in 2021 starten maar wanneer is nog een “groot” vraagteken. Meneer vind het nogal een stap zeg maar... De wens van mijn kant is er al een aantal jaar en is dan ook sinds vorig jaar wel erg sterk. Maar goed, nog even geduld dus.
 
Goedemorgen,
wat leuk zo'n topic! Wij zijn sinds dec2019 bezig om zwanger te worden. Hele onregelmatige cyclus gehad, waardoor ik in juni bij de gyn ben geweest. Had toen veel blaasjes en daardoor vermoeden van pcos. M'n bloed is volledig goed, dus hang er een beetje tussen. Inmiddels ook wel een lange maar regelmatigere cyclus (tussen 35 en 40 dagen). Wij zijn 31 en 32 en 4 jaar samen, waarvan 4 maanden getrouwd. We wonen wel al 3,5 jaar samen. 
Hopelijk hebben we in 2021 allemaal een positieve test in handen! 
 
Terug
Bovenaan