Wens: zwanger in 2021

Hoe gaat het met een ieder hier? Al nieuwe mamas erbij ?? En hoe gaat het met de gene die al een tijdje mama zijn? Caroline hoe gaat het nu met jou?

Ik ben nu 40+ 2 weken. Helaas alles nog rustig ondanks alle pogingen spinning babies, 6 dadels per dag eten, 2 koppen frambozenbladthee per dag, halve avocado per dag, wandelen. Baby is al wel een tijdje ingedaald.

Mochten er nog meer tips zijn waarbij de bevalling op gang komt, zijn deze zeker welkom ? hoop zo thuis in bad te mogen bevallen en niet naar het ziekenhuis te hoeven (woensdag gesprek mbt inleiden)

 
Ooeeehhh spannend SteefEef!

Geen tips voor je, maar het kan ineens hard gaan hoor! Ik ging ook steeds meer in een inleiding geloven, had ook de afspraak in het ziekenhuis al gepland, maar op 40+2 verloor ik savonds uit het niets mijn slijmprop, die nacht begonnen de weeën, en op 40+3 hadden we een zoontje!

Dus nog niet opgeven hoor, het kan zomaar vannacht beginnen!

Ik hoop het voor je!!
 
Het al even geleden dat ik hier heb gekeken en gelezen Steefeef ik kan je geen tips geven bij mijn jongste zoontje bleef hij bijna 2 week zouten en ik heb met 41 week en 4 dagen laten strippen begin middag daarna had ik steeds harde buiken daarna gewoon op bed gegaan en tegen de ochtend (4uur)
Begonnen de weeën ik stond ingepland in het ziekenhuis om ingeleid te worden die dag maar was niet nodig hij is geboren met 41 week en 5 dagen

Mth bekend verhaal.ik ook thuis bevallen en daarna ook naar het ziekenhuis omdst het niet wilde stoppen maar wel blij dat ik thuis was bevallen bij de tweede moest ik in het ziekenhuis omdst het medisch was

Update van mij het was 1 jan een jaar geleden dat we de laatste iui hebben gehad in maart daarna begonnen met ivf daaruit heb ik 2 vroege miskramen gehad ( rond en net na de testdatum ongesteld geworden maar ziekenhuis noemt het vroege miskramen) 5 nov een miskraam gehad nadat we met 7 weken een hartje zagen kloppen maar het kindje te klein de gyn was best kortaf ze zei gelijk dit is niet goed word een miskraam ik zei we zien een hartje kloppen ja dat is de hartslag van de moeder ik dacht ben niet gek heb 2 kids weet echt wel waar ik moet kijken dus best met een raar gevoel weggegaan een week later weer een echo maar geen hartslag meer ik had bij deze gyn aangeven dat we met een raar gevoel weg waren gegaan en kregen beter uitleg en nog extra controle door een tweede gyn en die gaf een hele andere plek aan waar mijn hartslag zat dus dat ging beter uiteindelijk gewacht met medicatie uiteindelijk met 9 week toch opgewekt met medicatie dat heeft nog een week geduurd voordat het er allemaal uitwas het was best heftig ik kon de wc niet meer halen en de hele woonkamer en wc zat onder het bloed ok heb nog een paar uur op de wc gezeten en werd toen heel warm en duizelig ben toen op de bank gaan liggen met allemaal handdoeken en wat gegeten en gedronken toen ging het wel weer wat beter maar had wel.indruk gemaakt gelukkig geen krampen maar wel een soort persdrang heb het vruchtje ook nog gezien best raar gelukkig kwam de menstruatie na 5 week weer opgang en gingen we weer voor echo's leek eerst goed dus konden we weer het traject in maar de 2de echo zei de gyn er zit vocht in je slijmvlies ik vroeg hoe dat kon omdat het eerst goed leek uitleg gehad ze zei we kunnen deze cyclus overslaan of we kijken over 2 dagen weer ik zei doe over 2 dagen maar weer mijn gevoel zei dat het moest ofzo en warempelde gyn zei het vocht is weg en toen zei ze jij hebt wel vaker een echo gezien dus je weet wat je ziet dat vond ik een vreemde opmerking maar dacht zie je wel mijn gevoel klopt toch dus 28 dec de 3de terug plaatsing gehad en 11jan testen zo spannend weer dat verrekte wachtbankje ?
 
Hoi Steefeef!! Zat al een beetje in de gaten te houden of we wat gingen horen van je!!? Wat spannend nog zeg! Kan je niet vragen aan de VK om je vast een keer te strippen? Of is dat al gedaan? Tonic schijnt ook te helpen? maar ja als ze nog niet klaar zijn, dan is wachten echt het enige wat helpt helaas!! Hoop dat het snel op gang komt en je je badbevalling thuis kan hebben!! Bad leek me ook zo fijn, maar dat mag helaas niet als je medisch bent. Succes met de laatste loodjes!!! 


Poeh Caroline!! Wat een heftig verhaal!! Ik duim echt voor je dat het nu raak is en allemaal goed mag gaan!!!
 
Hoi Ik denk dat deze pogi g ook gaat mislukken gister 1 x heel licht bruine afscheiding bijna beige kleur daarna niet meer vanmiddag was het heel donker maar niet heel veel kan het de hele dag opvangen met een inleg kruisje zonet met het op bed gaan bijna weer helemaal weg snap er niks van het is vandaag 7 dagen na de terug plaatsing dus 10 dpo hoop dat het een innesteling is meestal is dit voir mij een slecht teken en komt de menstruatie eraan maar heb nu een ander gevoel erbij en deze keer begint het ook vroeger dus fingers cross bij mij nog wachten tot 11 januari dat is de test datum maar als het niet doorzet ga ik dit weekend al een testje wagen wie weet gebeurt er een wonder
Voor iedereen die bijna gaat bevallen succes met de laatste loodjes en de andere lekker genieten van je kleine wurm ze zijn zo weer groot?????
 
Wat een pittig verhaal Caroline. Ik ga onwijs hard voor je duimen want het is je zo gegund?

Ik ben 3 januari jl bevallen van onze zoon Naud. Een badbevalling, die eindige in het ziekenhuis voor het verwijderen van de placenta en hechten. Gisteren zijn we weer thuis gekomen en alles gaat goed met ons. Nu genieten en herstellen?
 
Ah ik duim ook echt voor je Caroline! Al wat meer duidelijkheid?
aaah gefeliciteerd Steefeef!!? balen dat je toch nog naar het ziekenhuis moest!! lekker gaan genieten nu idd!! 
 
Terug
Bovenaan