Wens: zwanger in 2021

Ah Jessica, wees lief voor jezelf he. Die achtbaan is nog niet voorbij hoor, je bent alleen een nieuwe achtbaan ingestapt in hetzelfde pretpark. ? Ook deze periode is een mix van emoties, hormonen, emotionele momenten en alles wat daarbij komt kijken. Een vriendin zei tegen mij, toen ik haar vertelde hoeveel ik wel niet had gehuild in de eerste 2 weken na de bevalling: "een dag niet gejankt in je kraamperiode is een dag niet geleefd".
Doe morgen helemaal niks, behalve lekker samen zijn met je zoontje. Verwacht niks, hou de deur dicht, blijf lekker samen in bed bijvoorbeeld en laat de dag gewoon voorbij gaan. Die gaat snel genoeg. Wen aan het gevoel met z'n tweetjes te zijn. Dan krijg je er vanzelf vertrouwen in dat het helemaal goed komt.❤
Zo te horen doet hij het fantastisch! Wat ontzettend fijn!


Haha Marlies ?? Gefeliciteerd, een meisje!! Heel erg leuk!!

Dat kan zeker van het indalen komen SteefEef! Als die kleine lager ligt met het koppie, en bijvoorbeeld wat beweegt, kan dat best heel gevoelig zijn! Bij mij waren het vooral hele felle steken in m'n blaas. Kon er soms eventjes niet van lopen. En op een gegeven moment was het ook zomaar weer over. Bespreek het ook even met je vk!
 
Lief van jullie allemaal!!
Ik ga morgen inderdaad lekker alleen maar focussen op mijn kids! Lekker spelen met mijn dochter en genieten en knuffelen met mijn kleine man. Gelukkig nog wel de verloskundige, dan voel je je toch niet alsof je er echt helemaal alleen voor staat ofzo. Verder is vandaag in huis alles nog gedaan, dus 1 daagje overslaan kan echt geen kwaad! Even alles op een rijtje zetten. 

Wat jij zegt klopt inderdaad echt hoor Steefeef!! Zo ervaar ik het ook. Ik hecht nog steeds het meeste waarde aan het forum waar het allemaal is begonnen voor me, dus bij jullie! De andere forums kon ik gewoon niet onderhouden! Maar deze bleef ik toch in de gaten houden!
over de klachten, dat klinkt voor mij echt als indalingsweeën. Ik had ze in mijn lies met doorstraling richting schaamstreek en kon er echt 's nachts ook echt van wakker worden en even later is het dan gelukkig weer weg! De bekkenklachten voelde ik vaak bij bepaalde bewegingen en bij het opstaan enzo. Als het je niet lekker zit gewoon navragen bij de verloskundige, heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gedaan hoor! Gewoon gevraagd toen hoeveel pijn het mocht doen. 
 
Gefeliciteerd allemaal!

Helaas heb ik het slechte nieuws gehad dat ik nog een keer radioactief behandeld moet worden en dat mijn kinderwens weer uitgesteld gaat worden.

Die rollercoaster waar iedereen het over heeft blijft nog wel even. Mijn zoontje is 21 oktober 1 jaar geworden en die rollercoaster is er nog steeds. Het nadeel is dat ze niet kunnen praten.

De enige tip die ik heb laat het over je heen komen en ga je niet aan regeltjes enzo vasthouden. Ieder kind is anders.

Xx
 
Oh nee Amber!! Wat ontzettend k*t.. 
Wat je zegt van die achtbaan klopt wel ja! Mijn dochter is nu bijna 2,5 jaar en het is zooo'n verademing dat ze nu kan praten en zeggen wat er is! 
 
Jeetje wat naar Amberh! Heel veel sterkte de komende tijd:(
Wij gaan ons kindje wat gebarentaal leren. Dat kan ik zelf al en je kunt gebarentaal versimpeld ook voor baby’s gebruiken. Dat scheelt een hoop frustraties. Een vriendin van mij doet het ook en dat werkt echt perfect voor haar kindje. Als er meer geïnteresseerd zijn: je kunt een online training volgen, dan krijg je wekelijks wat gebaren. Nederlandse gebaren Challenge heet het.
 
Wat leuk om weer wat van jullie te lezen! 
@covo, fijn dat het goed gaat bij jullie en pittig is het zeker! Bizar hoe je kunt blijven functioneren met zo weinig slaap he ?. 
@steefeef, de tijd vliegt, gaat opschieten! Ik ben thuis bevallen en ik was dus het geval dat bleef bloeden na de bevalling ?. Na ruim een liter vond mijn verloskundige het te gevaarlijk worden om thuis te blijven omdat het ook niet stopte. En toen was er na een telefoontje binnen 5 minuten een ambulance ter plekke. Dus als er iets is dan kun je ook echt heel snel alsnog in het ziekenhuis zijn.  Ik ben heel blij dat ik bij beide kindjes thuis heb kunnen bevallen. 
Jessica gefeliciteerd met jullie zoontje. Laat de tranen stromen als je daar behoefte aan hebt. Zo'n bevalling is niet niks ? 
 
 
Terug
Bovenaan