werken

ik zelf hoef me beslist niet aangevallen te voelen maar er zijn zo als ik al zei vrouwen die gewoon echt niet kunnen,en dan hoef je natuurlijk niet meteen te zeggen dat dat een piepert is of zie ik dat verkeerd? je mag best trots zijn dat je zelf alles wel kan,maar dan hoeft het niet zo negatief over een ander,dat wil ik er alleen mee zeggen!

groetjes!
 
Wat een discussie! Zo nutteloos! Ik heb al eerder gereageerd,maar kan het toch even niet laten om me er nog eens mee te bemoeien! Er zijn mensen waarbij ik vantevoren weet dat zij een zware zwangerschap krijgen, omdat ze bij elk hoestje mekkeren. Ga ik me daar druk om maken? Nee, want ik heb er geen last van! Daarnaast zijn er mensen die last krijgen van zaken als zwangerschapsvergiftiging en dat kun je niet bagatelliseren. Je kunt inderdaad ook te lang doorwerken! Zelf zou ik dat aan de vlk overlaten en dan op basis van haar feitelijke gegevens, want als je maar genoeg zeurt zal ze je ook aanraden te stoppen met werken. Iedereen moet weten wat hij/zij wil en ja als je je 1000 keer ziek meldt, worden je collega's er gek van. Dan kun je beter overwegen huismoeder te worden!
 
nog zo'n bikkel! bravo caroline, goed ben je hoor! en dat je vantevoren kan zien wie er gaat lopen mekkeren is helemaal bijzonder. je zou op de beurs moeten gaan werken (maken ze lekkere lang dagen ook, echt wat voor jou) daar kunnen ze jouw voorspellende gaven goed gebruiken!

 
Terug
Bovenaan