Werken

Ik werk drie dagen,maar mijn allergrootste wens om twee dagen of 2,5 te werken.
dit gaat tot nu toe op deze werkplek niet lukken(twee al helemaal niet)
Ik werk in de kinderopvang op maandag,dinsdag en vrijdag.
ik doe dit al ruim acht jaar,al vindt ik dat het de laatste jaren niet altijd even geweldig is.
De bedrijfsvoering neemt meerdendeel de overhand en dat is jammer.
Wel ben ik dol op de kindjes natuurlijk.
ik werk ook meer als 8 uur op een dag tegenwoordig omdat dit moet en daar was ik al helemaal niet blij mee.ik kan nu wel regelmatig een dag vrij zijn omdat ik teveel uren maak boven mijn contract en dat is dan wel weer fijn.
een   thuisblijfmoeder lijkt me best fijn,maar ik denk dat ik toch liever zou werken.
zou me er toch prettiger bij voelen en dat we nu niet echt op onze centen te hoeven letten is ook fijn.
Mischien ga ik in de toekomst opzoek naar een andere baan,dat laat ik een   beetje op me afkomen.
groetjes piewie,mama van Mila 16-9-06

Hoi

Ik ben een aantal jaren thuisblijf moeder geweest door medische omstandigheden.
Toen ik mijn twee jongens kreeg, kon ik mij hier wel bij neerleggen en ook genieten van het feit dat ik er voor hun altijd was.
Na een jaar of vier ging het met mij niet goed. Ik had het er toen heel moeilijk mee dat ik volledig afgekeurd was en ben toen een baan gaan zoeken, omdat het geestelijke vlak bij mij dat nodig had, dit lever ik dan wel in  op het lichamelijke, maar die keus heb ik bewust gemaakt.
 Nu werk ik dus een deel en een deel in de WAO.

Ik werk 40 % in een logeerhuis.
Hier vangen wij kinderen en jongeren op met een autistisch verwante stoornis en kinderen met ADHD.
Het doel is om de ouders wat lucht te geven en bij te tanken en dat wij er voor de kinderen een geweldig fijn weekend van maken.
Ik vind het een heerlijke baan. Ik werk met geweldig leuke kinderen die het niet makkelijk hebben in hun dagelijkse leven. Zij worden door veel mensen uitgekwat omdat ze anders zijn en onbegrepen. Hier kunnen ze meestal niets aan doen.
Ook de gezinnen hebben het heel moeilijk op het sociale vlak.  
Er zijn natuurlijk ook hele moeilijke momenten met deze doelgroep, maar in ieder kind zit iets moois en dat is fijn om mee te werken

Het is ook erg fijn met het thuisfront te combineren. Ik werk om   het weekend en in de vakanties wat meer. Dus kinder opvang heb ik bijna niet nodig. Dat is heerlijk voor Chris, veeeel knuffeltijd

helemaal leuk!
pascal

Ik werk 24 uur per week (ma,di,do) op het hoofdkantoor van Schoenenreus. Ik werk daar als Inkoop assistent. Heel leuk afwisselend werk, en zit dus de hele dag in de (kinder)schoenen. Ik heb marketing en communicatie gedaan op MBO niveau en Account Management op HBO niveau (1 jarige Schoevers opleiding). Dus wel een iets andere richitng waar ik ook graag iets in zou willen doen nog... ooit...

Maar nu kan ik werken met de ideale dagen, leuke collega's en een leuk product om mee te werken en dat is toch ook wel veel waard!

Groetjes,
Patty mv Nynke (sinds 3 dagen 1 jaar....)

Ik werk als beleidsadviseur sport bij een gemeente. Het is heel leuk werk, eigenlijk heel afwisselend, maar vooral bezig met de vraag: Hoe krijgen we de inwoners van de stad meer aan het bewegen!. De ene dag ben je bezig met topsport, andere dag met een traject om een tennisvereniging te verplaatsen naar een andere locatie en de volgende dag zit je met Kinderopvang aan tafel om beweegkriebels bij peuters te stimuleren!

Ik werk fulltime, dit in 4 dagen per week. Dit is pittig (lange dagen)  en soms is het ook te zwaar, maar die dag in de (werk)week vrij om lekker alleen met mijn meissie te zijn, die nemen ze me echt niet af! Mijn hubbie is minder gaan werken en eigenlijk bevalt ons dit beiden wel goed. Ik vind het ook heerlijk om te werken, merk het nu dat ik 4 weken vakantie heb dat ik ook wel weer zin heb om naar mijn werk te gaan.

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

ik werkte voor mijn zwangerschap in de verstandelijk gehandicapte zorg.
ik zat voornamelijk op een groep met autisme en ernstige gedragsproblemen.
maar hier mag je niet meer werken als je zwanger bent. (ivm de veiligheid van je kind en je zelf)
daarnaast deed ik werken bij 3 gezinnen met een verstandelijk gehadicapt kind. via pgb.
dit doe ik nu nog bij twee gezinnen. ik werk nu op maandag dinsdag en vrijdag van  3 uur tot 5 uur iris gaat dan met me mee.
iedere donderdag van 18.00 tot 22.00 en om de woensdag avond van 19.30 tot 22.30 en om de zaterdag van 9.00 tot 16.00 dan is iris gewoon thuis met mijn man.
ik heb de verzorging en de spw gedaan.
groetjes petra mv iris  

Ik ben een thuisblijfmama en vind het heerlijk. Ik geniet dagelijks van mijn kleine meid en ben blij dat ik haar kan zien opgroeien. Tuurlijk zijn er af en toe moeilijke dagen bij, maar ook dan ben ik blij dat ze gewoon thuis kan zijn.
Voordat ik moeder werd werkte ik in het middelbaar onderwijs als docente muziek (opleiding: conservatorium).
Daarnaast heb ik de opleiding tot muziektherapeut gedaan waarmee ik ook heb gewerkt (in de verstandelijk gehandicapten zorg).
Zolang het financieel gaat, blijf ik lekker thuis voor onze kleine meid zorgen en als ze naar school gaat kan ik altijd weer een baan zoeken (tenzij er dan natuurlijk een broertje of zusje thuis is....).

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Ik werk 28 uur per week als ambulanceverpleegkundige, onregelmatige diensten en mijn vriend doet hetzelfde. Konden tot nu toe het aardig plannen dat we vrij zijn als de ander werkt, maar dan zagen we elkaar nooit meer.
Sara gaat nu 2 dagen in de week naar het kdv en dan zijn we soms zelfs een dagje samen vrij zonder kleine....das ook best eens lekker!

Hoi,

Ik werk 12 uurtjes in de week. 3 ochtendjes bij een beveiligingbedrijf op de administratie.
Het is niet echt geweldig werk, maar vind maar eens een baan voor 3 ochtendjes. Dus ik mag van geluk spreken dat het allemaal zo geregeld kon worden.

Gr. natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan