A
Anoniem
Guest
Ik werk drie dagen,maar mijn allergrootste wens om twee dagen of 2,5 te werken.
dit gaat tot nu toe op deze werkplek niet lukken(twee al helemaal niet)
Ik werk in de kinderopvang op maandag,dinsdag en vrijdag.
ik doe dit al ruim acht jaar,al vindt ik dat het de laatste jaren niet altijd even geweldig is.
De bedrijfsvoering neemt meerdendeel de overhand en dat is jammer.
Wel ben ik dol op de kindjes natuurlijk.
ik werk ook meer als 8 uur op een dag tegenwoordig omdat dit moet en daar was ik al helemaal niet blij mee.ik kan nu wel regelmatig een dag vrij zijn omdat ik teveel uren maak boven mijn contract en dat is dan wel weer fijn.
een thuisblijfmoeder lijkt me best fijn,maar ik denk dat ik toch liever zou werken.
zou me er toch prettiger bij voelen en dat we nu niet echt op onze centen te hoeven letten is ook fijn.
Mischien ga ik in de toekomst opzoek naar een andere baan,dat laat ik een beetje op me afkomen.
groetjes piewie,mama van Mila 16-9-06
dit gaat tot nu toe op deze werkplek niet lukken(twee al helemaal niet)
Ik werk in de kinderopvang op maandag,dinsdag en vrijdag.
ik doe dit al ruim acht jaar,al vindt ik dat het de laatste jaren niet altijd even geweldig is.
De bedrijfsvoering neemt meerdendeel de overhand en dat is jammer.
Wel ben ik dol op de kindjes natuurlijk.
ik werk ook meer als 8 uur op een dag tegenwoordig omdat dit moet en daar was ik al helemaal niet blij mee.ik kan nu wel regelmatig een dag vrij zijn omdat ik teveel uren maak boven mijn contract en dat is dan wel weer fijn.
een thuisblijfmoeder lijkt me best fijn,maar ik denk dat ik toch liever zou werken.
zou me er toch prettiger bij voelen en dat we nu niet echt op onze centen te hoeven letten is ook fijn.
Mischien ga ik in de toekomst opzoek naar een andere baan,dat laat ik een beetje op me afkomen.
groetjes piewie,mama van Mila 16-9-06