<p>Hoi dames!</p><p>Na een roerige periode gevuld met verbouwingen, een burn- out (man) en een lange weg vol twijfels, hebben mijn man en ik nu er vol voor gekozen om proberen zwanger te worden.</p><p>En dat voelt goed! Ik heb niet eerder mezelf vol in de baby- modus durven loslaten en langzaam maar zeker lukt het mij om daar ontspannen mijn weg in te vinden. De omgeving weet nog niets van onze keuze en dat hou ik graag zo, omdat ik niet graag in de middelpunt sta. En dit moment zitten mijn broer en diens vrouw met hun zoontje in een pittig traject omdat bij hun kindje een vorm van cranio is geconstateerd. Er komt nog een operatie en alles om het hoofdje te herstellen.</p><p>Kort over mezelf, ik ben 30jaar. Mijn man ietsje jonger (28) en we zijn getrouwd. We hebben hond en katten en zijn allebei werkzaam in de gehandicapte zorg.</p><p>Zijn er meer dames die helemaal aan het begin van hun kinderwens staan en net zoals ik, vooral de internet afstruinen voor informatie, eisprong bepalingen proberen te maken en de beste merk vitamines zoeken? ? Ik zal het heel leuk vinden om elkaar te vinden en volgen!</p><p>Groetjes!</p>