Wie begint er nu ook net?

@stefs ja het is idd een kramp/steek onder in mn buik, links of rechts onder mn navel ongeveer. Ik voel hem niet elke maand bewust, maar van alle keren dat ik het genoteerd heb was het op de 9e dag. Nog niet met testen gecontroleerd of getemperaruurd.
 
@stefs ja het is idd een kramp/steek onder in mn buik, links of rechts onder mn navel ongeveer. Ik voel hem niet elke maand bewust, maar van alle keren dat ik het genoteerd heb was het op de 9e dag. Nog niet met testen gecontroleerd of getemperaruurd.
 
Hallo dames! Ik ben ook redelijk nieuw hier. Ik ben 29. Ben al 3 jaar gestopt met de pil, vorig jaar zijn mijn man en ik getrouwd en sinds kort willen we voor ons eerste kindje gaan. Wilde eigenlijk al heel lang voor een kindje gaan maar mijn man was er nog niet echt klaar. Super moeilijk was dat om m'n klapperende eierstokken in bedwang te houden, terwijl er een periode was dat heel wat vriendinnen van mij tegelijk zwanger waren of sommige al voor een 2e gaan. Maar goed nu zijn we er eindelijk allebei klaar voor!
Vanaf vandaag ga ik beginnen met ovulatie testen. Super spannend. Ook omdat ik nogal een schommelende cyclus heb qua dagen, vind ik het lastiger om m'n ei sprong te vinden. Het is voor mij ook allemaal nieuw en zoek op dit moment ook van alles op het internet voor tips. En ik lees ook veel mee op dit forum :)
Succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan