Wie begint er nu ook net?

Jaaaaaa! Dat had ik zeker! Wauw. Ik was verbaast over mezelf enkele maanden nadat ik gestopt was.
De pil vlakte mij meer af. Ik dacht dat het karakter was; mijn houding.. 'Ach, linksom of rechtsom, wat maakt het uit.' En dan ging ik de stopweek in en werd ik bijna moordlustig en enorm standvastig ? Echt uitersten.
 
 
Oh ik was juist in stopweek veel relaxter haha grappig hè al die verschillen. en ik dacht inderdaad ook altijd dat al die buien bij mij hoorde en het gewoon in mijn karakter zat nu weet ik wel beter hahah mijn man heeft ook gezegd jij gaat nooit meer aan die rot pil haha
 
Ja zo herkenbaar dat gevoel! 
Bij ons was het juist mijn man die al heel lang wilde, en ik die nog even wilde wachten.. maar inmiddels huis gekocht beide vast contract en getrouwd. Dit is voor ons een logische stap.
Ben ook benieuwd naar hoe lang het ontpillen etc zal gaan!
 
 
Hoihoi,
Wij zijn in januari gestopt met de pil, had toen 1 menstruatie gehad en mijn cyclus was toen 32 dagen. 2 april had ik een positieve zwangerschapstest in handen, waren super blij omdat het in 1 keer raak was. Mede door ovulatie testen. 
Helaas 16 april een miskraam gehad met 7 weken. Ik heb toen een week gebloed en toen van 2 mei tm 18 mei, ik wacht helaas nog steeds op een menstruatie, is nu 10 weken verder. Mag in Augustus terug komen bij de huisarts en krijg dan iets om mijn menstruatie op gang te laten komen.. 
 
Ik wordt maandag 24 jaar en mijn partner is 25 jaar, hebben samen een koophuis. Ik werk bij zwaar dementerenden en mijn partner bij defensie. 
Sorry voor de lange tekst
 
Oooh geen sorry's en wat een heftig verhaal! Je bent nu dus op je lichaam aan het wachten tot je weer kan beginnen. Lijkt me lastig!
En gefeliciteerd met je verjaardag alvast!
Ik ben nu net bezig op pinterest een bord aan het maken en vrolijk aan het pinnen. Ik vind het wel wel een beetje raar van mezelf, omdat ik deze maand heb overgeslagen, dus verwachting is nul. Maar ik vermaak me ermee. Zijn jullie er op die manier ook mee bezig of ben ik de enige? ?
 
Hallo,
ook wij zijn nu met onze 1e ronde bezig voor ons eerste kindje samen. Mijn vriend heeft al 2 meisjes van 8 en 6. 
Ik ben zelf 30 en hij 31. En ook ik was er langere tijd klaar voor, maar hij nog niet ivm hoe het is gelopen met zijn ex in de tijd. 
Ik heb ook de app mijn kalender. Ovulatie testen hielpen bij mij niks kon geen piek vinden. En het slijm verhaal ja draden spannen kon ik wel?. 
Afgelopen donderdag 5 juli heb ik mijn sprong gehad. En had ergens gelezen dat als je s’ochtends seks had dat er dan een grotere zaadlozing was! 
Maar volgende week de 19e moet ik weer ongesteld worden! Al heb ik nu al last van vele kwaaltjes, die je erg in verwarring kunnen brengen! 
 
Hoi meiden,
Ik sluit mij gezellig bij jullie aan hoor! Ben 32 jaar en mn vriend 28. Begin juni is mijn koperspiraaltje eruit gehaald, gelukkig geen hormonen dus heb gewoon normale menstruatie. Zal denk ik rond 8 augustus NOD hebben dus we gaan het zien..
leuk om in elk geval contact te hebben met meiden die hier ook mee bezig zijn.. dit ook omdat niemand in mijn omgeving weet dat we ermee bezig zijn.. 
 
@Daan’tje!
Nog bedankt voor je felicitatie! 
Wij zijn er zeker mee bezig, heb al 2 koffertjes met inhoud vanaf 12 april in de kast liggen en voor onze zussen-broers + aanhang moet ik alleen nog iets uitprinten en in een boek plakken.. 
 
 
Terug
Bovenaan