Wie begint er nu ook net?

mijn ouders en schoonouders weten wel dat ik gestopt ben met de pil ik kan zoiets niet achter houden voor mijn moeder hahah bijde ouders zijn super enthousiast en mijn vader zei zelfs tegen mij dat hij het zo spannend vind en dat hij nu elke keer als hij me zoet denk : zou het al zo ver zijn ? hahah je kan de gegevens voor maya toch uit de mijn kalender app halen ? 
 
ja die slijmtest werkt bij mij nog niet echt..heb dat nog niet gevoeld. maarja ik heb misschien ook nog geen eisprong gehad..ik ben nu sinds 3 a 4 weken gestopt met de pil dus weet niet wanneer die komt. Heb wel last van pijnlijke tepels maar weet niet waar dat op kan duiden?
Ik heb het tegen niemand verteld want ik vind het leuk om dat als verrassing te vertellen als het zo ver is. :) 
 
ja die slijmtest werkt bij mij nog niet echt..heb dat nog niet gevoeld. maarja ik heb misschien ook nog geen eisprong gehad..ik ben nu sinds 3 a 4 weken gestopt met de pil dus weet niet wanneer die komt. Heb wel last van pijnlijke tepels maar weet niet waar dat op kan duiden?
Ik heb het tegen niemand verteld want ik vind het leuk om dat als verrassing te vertellen als het zo ver is. :) 
 
slijmtest werkt bij mij ook niet hoor heb het niet kunnen ontdekken maar wel elke maand ongesteld geweest dus ook eisprong gehad het is jammer dat de natuur het niet zo heeft geregeld dat het overal het zelfde was dan was het een stuk makkelijker geweest ?
 
Hoi!
Het lijkt me heel leuk om hier met elkaar wat te kletsen inderdaad. 
Ik ben 21, mijn man 25 en zijn vorige maand getrouwd. Kom uit noord Brabant. Begin juni ben ik gestopt met de pil, mijn menstruatie volgde meteen daarna. 
Ik heb denk ik gisteren voor de eerste keer mijn eisprong gevoeld, had namelijk de hele dag wat steken in mijn onderbuik en sinds gisteren avond ineens last van “afscheiding”, wat ik echt nog nooit heb gehad. 
Zo spannend en zo moeilijk om het los te laten in mijn gedachtes nu we er eenmaal mee bezig zijn!!
 
@charlois welkom bij de club hahaha inderdaad moeilijk om los te laten ik wilde al best een tijd maar mijn vriend was er nog niet klaar voor nu hij dat wel is kan ik niet wachten tot het zo ver is haha  
 
Jaaa, ik moet ook wel zeggen.. nu het ook ergens opgeschreven staat voelt het 'echter'. Als ik dat zo mag verwoorden!
Hiero ook een man die heel lang in een twijfel is blijven zitten. Met daarboven op een burn-out, hebben we een eerdere poging ooit (lang lang geleden) gestaakt. Daarna opnieuw starten bleek toch niet zo vanzelfsprekend.
Ik vind het wel opeens gek om het met mijn man erover te hebben. Dat moet nog wennen ofzo, haha :) Onderwerp baby of zwanger worden is nog niet gewoon.
En leuk! Nog een Brabander!
 
@Bess'je ook dat is heel herkenbaar ja ik deel alles met mijn man en dan zeg ik wat ik voel of wat er veranderd is na het stoppen met de pil en eerste keer zei hij ook ja ik weet het ook niet en heb hem toen ook uitgelegd dat er voor mij ineens veel veranderd zowel lichaam als geest haha gelukkig vind hij de "nieuwe " ik leuker ben veel positiever en minder stemmingswisselingen weet niet of jullie dit ook hebben ?  
 
Terug
Bovenaan