Wie begint er nu ook net?

Ik ben trouwens nieuw hier, 33 jaar, 1e rondje 1e kindje... Voel van alles inmiddels en ben er soms 100% van overtuigd dat ik zwanger ben en op andere momenten 100% zeker dat mijn lichaam me helemaal voor de gek houdt... haha... time will tell... NOD = 22 juli.
Normaal een perfecte cyclus van 27/28 dagen dus daar zal het niet aan liggen. 
 
Hallo allemaal, 
 
Ik sluit mij graag bij jullie aan
Mijn man en ik zijn in april voor de 2e keer getrouwd. Wij hebben samen een zoon van 12 jaar. Ik ben 32 jaar. 
Wij hebben nu besloten er voor te gaan. Vooral omdat ik altijd een kinderwens gehouden heb. 
Ben gister ongesteld geworden. Dus we zullen het zien komende maand. 
Een groepsapp lijkt me leuk. Zal een mail sturen. 
Grtjs Linda 
 
Ik sluit me graag aan! Mijn man en ik zitten nu in de 3de ronde. En wat duurt wachten lang!! Ik was al een jaar gestopt met de pil om andere redenen. 
 
Hallo,
Ook ik zou me hier graag bij aan willen sluiten..  
Wij zijn sinds vorige maand gestopt met de pil. En vinden het allemaal donders spannend!
Ik ben 24 en mijn verloofde is 26. We zijn nu al bijna 9 jaar bij elkaar en sinds 3 weken ook verloofd! 
Ben nog in afwachting hoe mijn cyclus zal gaan lopen. Dus voor nu is het nog spannend en nieuw. 
Verder weet niemand dat wij hier mee bezig zijn. Maar ben wel heel erg benieuwd hoe jullie alles ervaren. 
Groetjes,
Wendy
 
Hallo allemaal, 
 
Ik ben ook nieuw. Ben 28 jaar en mijn man 30. We hebben 1 hondje die eigenlijk zo'n beetje onze baby is♡ Op 25 mei zijn we getrouwd en we zijn nu voor de 3e maand aan het proberen om een kindje te krijgen. Ik ben sinds een half jaar gestopt met de pil en eigenlijk meteen regelmatig ongesteld. 
Ik heb Laura een mailtje gestuurd voor de app want dat lijkt me super leuk. 1 augustus is mijn NOD dus ik ben super benieuwd!
 
Groetjes jessie 
 
Hoi hoi,
 
Ik praat ook graag mee!
Wij gaan bolgende maand me spiraal laten verwijderen en proberen om zwanger te raken.
Ik heb helaas 99% zeker PCOS dus dit heeft me heel erg aan het denken gezet en ik heb een cyclus eens per 6 a 7 maanden. Hopelijk lukt het met medicatie en anders door naar de HA/Gyn voor verdere behandeling.
Ik vind het heel spannend en hoop van harte dat het gaat lukken. Maar door sit wil ik het niemand in de familie vertellen omdat ze dan telkens vragen gaan stellen. Ik vind het dus eel fijn als ik hier met mede meiden zou kunnen kletsen.
Wat meer over mzelf ik ben 28 en de kinderwens is er al vanaf me 18e had toen een andere relatie een jaar geprobeerd en 1 keer een menstruatie gehad wat 1 dag duurde. Aan de hand daarvan weet ik dat er iets "mis" is mijn vriend is 32 en heeft al een dochtertje van 3. We willen het dua eerst zelf proberen en kijken of de cyclus met tablettjes wat regelmatig wordt voor we over gaan op medische behandelingen
 
Hoi allemaal, 
 
wij zitten ook in hetzelfde schuitje. Zo leuk en spannend! 
Ik ben een aantal maanden geleden gestopt met de pil, na 'm twee jaar gebruikt te hebben. In de maanden zonder pil hebben we gemeenschap gehad met condoom. De bedoeling was om daarmee door te gaan, maar ineens kocht mijn vriend geen condooms meer en vertelde óók voor een kindje te willen gaan. Ik ben 30 en mijn kinderwens was al veel langer aanwezig, maar hij (28) wilde liever nog even wachten. 
 
Mijn cyclus is een beetje gek sinds ik met de pil gestopt ben, dus we gaan er maar 'gewoon' volle bak voor. In mijn vrije tijd zoek ik veel informatie op en ik probeer mijn lijf nu zo goed mogelijk voor te bereiden op de zware taak. 
 
Leuk om te schrijven en 'horen' hoe het jullie vergaat. 
 
Cariños uit Patagonië, Chili.
 
Hoi allemaal,
Mag ik mij hier ook melden? Ik ben ben in maart gestopt met de pil en nu dus 5 maanden verder zonder resultaat. Elke maand weer spannend, maar ik weet ook dat het nog wel dubbel zo lang of langer kan duren.
Sinds maart gebruik ik foliumzuur en vitamine B12, beide Kruidvat merk. Mijn cyclus is 38 dagen en omdat ik graag controle heb over dingen (heel onhandig in deze situatie haha) heb ik ovulatie testen gekocht (Action) om te kijken wanneer het moment is en om er dus enigszins controle over te hebben ;)
Verder probeer ik wat af te vallen om fysiek wat gezonder te zijn en laat ik koffie en alcohol staan en verder doe of gebruik ik eigenlijk niets bijzonders.
 
Terug
Bovenaan