Wie begint er nu ook net?

Hoi Hoi Dames !! 
 
Hier ook een dame van 27. Vorige jaar begon mijn paniekaanvallen, nu naar 1 jaar steeds meer stabieler ( nog niet helemaal er vanaf maar het is te hendelen ). Mijn paniekaanvallen hebben altijd in de weg gelegen om te beginnen met mijn enorme kinderwens. Nu op het moment, ben ik sterker dan mijn angst. Ik dacht altijd ver naar voren, maar dat heb ik gelukkig niet meer. Dus ik wil er voor gaan en HOE !!! Ik word er helemaal gek van haha !!! het blijft toch allemaal een beetje spannend! Maar dat zijn gezonde spanningen. Ik wens iedereen super veel succes !! 
 
Xoxo
 
Hai,
Ik kom ook zo nu en dan meekletsen, ik ben Kim, 28 jaar, mn vriend 22, sinds vorig jaar samen en sinds februari wonen we ook samen. Ja we gaan vlug, maar het voelt goed.
We zitten nu in de 2e ronde, nod is 19 augustus. In de vakantie hebben we flink geklust, en dit zou met mn eisprong goed gekomen moeten zijn. Ik ben nog niet bezig met ovutesten, wellicht volgende maand als het nu niet gelukt is.
Wachten is frustrerend, ik ben al ongeduldig genoeg van mezelf ;p
In mn omgeving heb ik niet echt iemand om erover te praten, via het forum hebben we een gezellige groep van het nod juni/juli/augustus topic op fb opgericht. Wel fijn om met dames te kunnen praten die hetzelfde meemaken :)
 
Hoi allemaal,
Ik doe ook gezellig mee! Mijn vriend (32) en ik (30) ‘proberen’ het sinds juni ?. In februari ben ik gestopt met de pil en meteen ongesteld alleen nog een klein beetje onregelmatig ene keer 32 dagen dan 29. Afgelopen 2 maanden heb ik de eisprong gevoelt, was na 8 jaar aan de pil weer even vergeten dat ik daar altijd last van had. Deze maand wil ik beginnen met ovulatietesten om te kijken of ik ‘gelijk’ heb en goed voel! Heel spannend allemaal. Ben blij dat ik met de pil gestopt ben voel me veel beter dus dat is al mooi meegenomen, nu hopen dat het allermooiste ook niet heel lang op zich laat wachten! Ik duim voor ons allemaal! 
 
Liefs Oet Limburg
 
@KimSkye: heb jij nu al je eisprong gehad? En nod pas 19 augustus? WoW, dan zit je lang op t wachtbankje haha. Wordt je geduld lekker op de proef gesteld.. :)
 
@ananasss ja ik voel mn eisprong altijd duidelijk.. de huisarts geloofde het ook niet echt toen ik dat zei toen ik mn koperspiraal eruit liet halen.. maar toch elke cyclus op dag 9 voel ik t..
 
Wat en waar voelen jullie iets dan bij je eisprong, is dat uit te leggen? Haha.
Ik heb een cyclus van 38 dagen, volgende week woensdag is mijn NOD. Als ik dan ongesteld word wil ik die cyclus waarsch gaan temperaturen en ovulatie testen gebruiken om mijn eisprong te bepalen. Want ik heb nu niet echt een idee.
Heeft iemand hier nog tips voor of ervaring mee? 
 
Ik voel Mn eisprong altijd door een bepaald soort buikpijn, onderin. Soort steek / kramp. Alleen ik dacht eerst dat ik gek was, ben namelijk tegenovergestel van KimSkye. Waar zij de eisprong al na ong 9 dagen heeft en dus 3 weken op het wachtbankje zit (heb echt medelijden met jou!), komt mijn eisprong pas na een dag of 18-21, en volgt 9 dagen daarna mijn menstruatie. Daarnaast merk ik het ook aan mijn afscheiding (Google maar eens, bij mij klopt het). Ik ben wel met digitale testen aan de slag gegaan om te kijken of die buikpijn indd mijn eisprong is. En ja hoor, dat is het geval! Temperaturen heb ik nog nooit gedaan, maar daarmee zie je ook pas achteraf wanneer je eisprong was. Ziekenhuizen schijnen happig te zijn op dat soort grafiekjes wanneer je de mm in gaat. Blijkbaar kunnen ov testen positief uitslaan, maar heb je alsnog geen eisprong in sommige gevallen?
 
Hoi,
Ik ben ook nieuw hier. Wij zijn afgelopen mei getrouwd en het plan is om op korte termijn te stoppen met de pil. Probeer een beetje in te lezen maar snap weinig van alle begrippen. Zou fijn zijn om met jullie erover te kletsen ipv alles zelf opzoeken/uitzoeken.
vriendinnen zitten in andere fases (nog) dus zijn ook andere gesprekken. Voel me nu nog beetje alleen en daardoor sneller hopeloos ofzo. Wil echt graag zwanger worden maar dit houdt me dan ergens nog een beetje tegen. Hoop door hier te posten met jullie dat t me meer zekerheid geeft 
Zal me ook even voorstellen, ben Ilse 27 jaar  : )
 
Terug
Bovenaan