Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

Hallo Allemaal.

Hoe is het met jullie? Al nieuws hier of daar?

Ik vind het heerlijk om hier wat van me af te schrijven. Ik heb het idee dat ik er nu in mijn hoofd veel minder mee bezig ben. Ben het kwijt en voel me veel relaxter daardoor. Je kan je gedachten toch niet zomaar weg stoppen? Ik heb ook wel eens gedacht: Ik kijk niet meer op het forum tot ik ongie ben....hielp ook geen ene moer (haha) en was er alleen maar veel meer mee bezig voor mijn gevoel.

Heb op het moment wel weer een aantal leuke dingen te doen wat voor wat afleiding zorgt en ben ook weer gewoon wijntjes aan het drinken  Dacht steeds dat het beter was om niet te drinken (is natuurlijk ook zo) maar vind het nu wel mooi geweest. Wordt er toch ook niet zwanger door helaas.  Lekker genieten is weer mijn motto!

Tot de volgende keer.

x-vlinder

he meiden,

hier nog geen nieuws. Ben ook lekker de hele dag bezig geweest en ga zo lekker slapen.

Heb een drukke dan gehad.

Wat betreft slechte gewoontes; in het begin dacht ik ook overal bij na, maar nu leef ik mijn leven en wat er op mijn pad komt. Ik ben nooit een grote drinker geweest, dus als ik nu een feestje heb, drink ik mijn 1 á 2 wijntjes gewoon weer. Dit deed ik in het begin niet, maar daar heb ik geen zin meer in. Supergezond doe ik wel als het zover is. Roken doe ik allang niet meer, maar ik ben het er wel mee eens dat je moet stoppen, omdat je eraan toe bent. Wij zijn na jaren te hebben gerookt in 1 keer gestopt. Pats boem van het ene op het andere moment. Nou ik kan je wel vertellen dat dat ook niet altijd goed is.

Dus denk ik dat het inderdaad wel belangrijk is om gewoon jezelf te blijven.

Nou ik ben beniwud hoe het jullie vergaat. Knutseljuffie hoe is het bij jou? Volgens mij zitten wij in het zelfde schuitje. Is er al nieuws bij jou?

gr. nina

Hallo allemaal,

Februarimama, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Het genieten kan nu beginnen. Leuk dat je hier ook even een stukje plaatste. Ik kon mezelf er wel in herkennen hoor!

De afgelopen 4 maanden heb ik getemperatuurd en ik heb één maand ovulatietesten gebruikt. In mijn temperatuurlijst kon ik duidelijk een eisprong zien en de ovulatietesten werden ook gewoon positief, maar dus nog niet zwanger.
Deze maand heb ik vakantie en ik had echt zoiets van: de thermometer gaat niet mee op vakantie. Ik heb op vakantie geen enkel wijntje laten staan en we hebben veel gevreeen, omdat we er gewoon zin in hadden. Dus niet om de dag ofzo, maar vaak juist iedere dag en ook al ver voordat mijn zgn. vruchtbare dagen in zicht kwamen. Tuurlijk is er dan nu een kans op zwangerschap, maar aankomend weekend weten we pas meer. Na de vakantie heb ik trouwens geen wijntje meer gedronken.
En stoppen met roken: dat hebben we 3 jaar geleden al gedaan.
Dus, we zullen wel zien.

Meissie_YP, wel fijn dat alles nu onderzocht wordt. Ik wist niet dat ze echt zoveel dingen controleren. Hoe lang ben jij nu al bezig? Soms denk ik ook wel eens, ik zal toch geen chlamidia hebben ofzo? Blijkbaar merk je hier niets van, maar het kan je vruchtbaarheid wel in de weg staan. Ach ja, een mens blijft denken...

Verder weinig bijzonders te vertellen.

Liefs,

Twinkel3

Hallo Twinkel, ja ik ben ook blij dat ik daar ook op onderzocht ben hoor! Geeft een gerust gevoel, want daar heb ik ook wel vaker over nagedacht. Wij gaan nu voor de 11e ronde, dus ja tijd gaat snel om he.......? Hopelijk is alles positief en kan ik gerust verder gaan, misschien helpt dat ook wel.

Het is hier ook rustig vandaag?

Liefs Yvonne

Hallo,

Hoe is het met jullie? Al nieuwtjes hier of daar?

Hebben jullie trouwens nog leuke klus tips. Vanaf vandaag gaan we er weer voor maar ben geloof ik een beetje klus-moe. Is dit herkenbaar voor een van jullie?

x-vlinder

Hallo Vlinder, we zijn ook al weer een poosje aan de klus hier! Haha ik ben het nog lang niet moe hoor. Ik weet niet welke tips je wilt horen, haha! Dit weekend verwacht ik mijn ei, dus dan zitten we lekker in Italië! Bij jou ook alles goed?

Liefs Yvonne

Hoi,

Hier is nog geen verandering. Voel me eigen nog steeds hetzelfde als van de week. Heb dus nog steeds hoop. Maandag morgen ga ik testen, maar als de test negatief is doe ik hem nog een keertje maar dan een week later. Bij mijn 1ste zwangerschap was de test ook pas bij 6 wk postief vandaar.

nou veel succes allemaal
Liefs Patricia

Hier ook nog geen duidelijke voortekenen van een zwangerschap hoor.
Wel nog een soort prikkelend gevoel laag in de buik en vandaag wat hoofdpijn.
Maar goed, dat zegt echt niet alles heb ik de afgelopen maanden wel mogen ervaren.
Gewoon nog even afwachten dus.
Vrijdag zit ik op dag 28 en ik probeer met testen te wachten tot zondag (dag 30).
Ik hoop dat de RD's zich dan nog niet hebben laten zien!

Liefs,

Twinkel

Terug
Bovenaan