Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

Hallo,

Ik herken het wel hoor. Heb ook nog nooit ovulatietesten gebruikt. Ik vind het duur en ik zag ergens dat je dan 4 uur niet mag plassen. Poeh dat red ik nooit!

Ik ben wel gaan tempen. Nu de 2e cyclus bezig. Ik vind het wel fijn omdat ik juist aan mijn cervixslijm niets bijzonders kon zien .

Ik was bang dat ik geen eisprong zou hebben maar volgens de templijsten waarschijnlijk toch wel...gelukkig. Dit heeft me wel gerust gesteld.

Succes met alles. Ik wacht er maar rustig op los haha.

x-vlinder

hoi vlinder,

ik temp nu ook,en heb de vorige paar maanden wel testen gebruikt,waren niet duur hoor,had ze via internet besteld,alleen idd 4 uur niet plassen.

nog een weekje

xxx

Hoi Mier.

Ik heb de testen van clear blue bij de drogist zien liggen € 30,75 voor 7 teststaafjes Pfffff. Maar misschien via internet goedkoper?

Als het de komende 2 maanden niet raak is gaan we langs de HA. Misschien dat we daar wat wijzer worden of doorverwezen gaan worden. Hoop niet dat dat nodig is natuurlijk.

Hoe is het met jou? Volgens mij hebben we rond dezelfde datum onze nod...toch?

Ik heb nog geen een ronde het idee gehad lang te moeten wachten op mijn nod, maar deze ronde kruipt de tijd voor mijn gevoel voorbij. Ik wordt steeds nieuwsgieriger moet ik zeggen. Ook deze keer weer goede hoop. Ik denk weer van alles te voelen maar goed dat zal wel weer loos alarm zijn.

Tot de volgende keer.

x-vlinder

hoi vlinder,

die van clearblue zijn idd erg duur,maar ik had ze van sensitest en matcare.
jou nod was de 11e of de 12 e toch??
de mijnes de 10e uitgaande van 27 dagen  maar kan ook de 8e en de 11e nog.
het zou iig wel een mooi verjaardagscadeau zijn.
ik had zaterdag wel bij het afvegen felroodbloed maar weet niet waarvan dat kwam.dus maar weer afwachten,nog 6 dagen.

xxx

Hoi Mier.

Hmmmm. Dat worden spannende dagen voor ons (haha). Leuk dat we ongeveer tegelijk zijn. Het bloed bij het afvegen kan dat onnestelingsbloed zijn geweest denk je?
Hier is het allemaal nog erg rustig...nog geen innestelingsbloed te bespeuren.  Ik moet zeggen dat ik me wel vaak behoorlijk misselijk voel. Hoef niet over te geven ofzo . De voorgaande cyclussen heb ik dat ook wel een beetje gehad maar niet zo erg. Volgens mij zit ik mezelf van alles wijs te maken. Heb wel weer goede hoop maar ben weer zo bang teleurgesteld te worden door mijn eigen lichaam.

Na deze cyclus nog een maandje proberen en is het dan niet raak gaan we naar de ha. Dat komt zo wel steeds dichterbij en is best eng.

Succes de komende dagen met wachten.

x-vlinder

hey vlinder,

ik weet het echt niet ofdat het innestelingsbloed isik lees alleen maar over rozig/bruinig nou dat was het niet hoor,het was echt bloed.
ja fijn dat we ongeveer tegelijk zitten,
ik voel voor de rest og geen andere dingen,maar moet nog 5 dagen,of 3 of 6

xxx

wil je trouwens even op mijn nichtje stemmen??
scheetje he

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

28)  Patricia, ronde 10, 2de kindje
29)
30)
31)  Patricia, ronde 10, 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)
5)  Patricia ronde 10, 2de kindje
6)
7)
8)
9)
10) mier1980,ronde 8,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 27
11) Vlinder, ronde 10, 1e kindje, cyclus 24/32 dagen (meestal 28)  dit is dag 28
12)
13)
14)          
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)  Twinkel 3, 8e ronde, eerste kindje (cyclus 26-35 dagen, dit is dag 30)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Helaas ik ben vanmorgen ongi geworden. Ben wel naar het ziekenhuis geweest voor een nieuw recept voor Clomid en kreeg gelijk een inwendige echo. Ik voel me eigen zo K......Ik dacht echt dat het dit keer was gelukt, maar nee. Mijn gyn heb me weer moed ingepraat en we gaan dus verder naar rond 11 alweer.
Weet je wat nou eigenlijke het rare is, ik heb helemaal geen tekens gehad dat het eraan zat te komen. Normaal heb ik altijd pijn in mijn benen een dag van te voren, maar nu had ik dat niet. Ik zag het ook bij toeval vanmorgen toen ik wilde doortrekken. Ik heb nou voor 6 mnd clomid gekregen en met ovulatietesten gaan gebruiken. Als er na die 6 mnd nog niets is dan moet ik weer terug komen. Oja als die testen geen eisprong aangeven dan moet ik natuurlijk eerder terugkomen.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan