Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

Hallo Patrica,

Ik las dat de RD's zich toch weer hebben laten zien.
Wat jammer voor je meid. Ik had voor je gehoopt dat je ander nieuws zou krijgen.

Dikke knuffel van mij,

Twinkel3

Hoi,

He wat balen patricia! Die stomme  rd's ook! Wat moeten ze nou hier??? Dat ze eens heel snel weg blijven en ons niet meer lastig vallen de komende 9-10 maanden.

Wat een schatje mier! Waar kunnen we op haar stemmen.

Tot snel.

x-vlinder

hey vlinder,

ben een beetje erg laat hier,maar net thuis van mijn werk.
je kan op vanish.nl stemmen op mijn nichtje,scheetje he,mijn droppie

xxx

hoi patricia,

wat balen zeg,die k.. rd,pfff alweer ronde 11
ik zit nu in ronde 8 en heb mijn nod over 5 dagen

xxx

Hoi Mier.

Ik ga zo eens kijken op de sita en even een stem uitbrengen.

Houd je het nog een beetje vol dat wachten?
Ik kan bijna niet meer wachten en moet zelfs nog langer wachten pfffff.

x-vlinder

hey vlinder,

ja ga maar eens kijken hahaha
nog een paar dagen,maar denk dat het weer niet gelukt ismijn temp was vanmorgen erg laag wel later getest als normaal en had het wel koud in bed,mijn vriend is voor 3 dagen weg dus dan is het niet zo warm,maar ja,ik weet het ook niet hoor.

xxx

Hoi Meiden,

Ik snap er niks meer van, mijn ongi is al bijna weg. Het is vandaag pas mijn 3de dag, normaal ben ik het 5 tot 6 dagen. Wel was ik het de 1ste en 2de dag mega erg, heb ik normaal ook niet. Had vandaag nog wel last van mij rug en benen, zo erg zelfs dat ik pijn had met lopen en ik waggelde net als een pinquin hihihihi. Vanavond moet ik weer met de clomid beginnen, hopelijk heb ik net als de vorige keer geen last van de bijwerkingen.

Nou dit is ff tot eind volgende week mijn laatste berichtje, want ik ga naar Landal Vossemeren toe. Lekker veel zwemmen en wandelen, lekker bijkomen dus en lekker genieten van mijn kind.

Fijn weekend en voor de klussers onder ons veel plezier!!!!!!

Liefs, Patricia

Zo...bovenstaande geeft denk ik goed weer hoe ik me voel!

Die stomme, vervelende, rode duiveltjes vallen me weer eens ontzettend lastig deze maand. Ik voel me zo kl..te!

Ze zijn ook nog eens te vroeg...alsof ze niks beters te doen hebben!

Ik was er echt bijna van overtuigd dat het deze keer wel eens gelukt kon zijn. Voelde me vaak misselijker dan anders, opgezette borsten, wisselende stemmingen tussendoor en ook nog eens op de juiste tijd goed geklust.

Nu is alle hoop weer in een keer weg.
Vraag me af of het ooit wel zo mag zijn. En ben 1 hoopje ellende....daar ga ik weer .

Maar goed dat zakt wel weer weg de komende dagen. Op naar ronde 11 en als dat ook niet gaat lukken (waar ik zo onderhand wel van overtuigd ben) op naar de ha. We waren daar liever niet voor dit terecht gekomen.

x-vlinder

Terug
Bovenaan