Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

hoi vlinder,

ik voel precies hetzelfde als jou hoor,want mijn temp was gister en eergister alweer heel laag dus vandaag ook alweer bruin,dus het zal wel weer gaan doorzetten,en dan ook weer verder naar ronde 9,en ook te vroeg,na 25 dagen al.

xxx

Vlinder, een heel dikke knuffel van mij hoor! Echt ontzettend kl*te hoeveel zeer het iedere keer weer doet als de RD's weer opduiken. Ik hoop echt dat er deze maand nog een wondertje voor jullie gebeurd en dat jullie de stap naar de ha niet hoeven te zetten.

Mier, voor jou blijf ik nog hopen hoor dat het niet doorzet. Maar ik kan me voorstellen dat je eigenlijk geen hoop meer durft te hebben (dat had ik ook altijd met een zakkende temperatuur).

Patrica, veel plezier op vakantie gewenst!

Liefs,

Twinkel3

Hoi iedereen.

Wat een lieve reactie!

Bij mij ook vandaag echt doorgezet. Echt wel een paar dageb te vroeg.
Net even teruggeteld en 2 weken geleden in het weekend niet geklust. Dom dom dom maar goed het was toen niet anders...hopelijk ligt het daaraan.

Komende cyclus dus het klussen niet overslaan maar netjes vanaf begin af aan om de dag .

x-vlinder

hey vlinder,

hoeveel dagen was je te vroeg?
bij mij was het dag 25 van 25/28 dagen,ik was er van 27 uitgegaan.
als ik terug reken hebben we weer rond de goede dagen geklust.
wanneer is je volgende nod??
als ik van 25 dagen nu uitga dan is mijn nod 3 oktober

xxx

Ha Mier.

Ik ben deze keer zo'n 2-3 dagen te vroeg. Het is alweer een tijdje geleden dat ik een kortere cyclus heb gehad. Heb ook wel eens een cyclus van 24 dagen gehad maar de laatste tijd toch steeds rond de 28 dagen.

Mijn volgende nod zal rond 4-6 oktober zijn waarschijnlijk!

x-vlinder

We lopen weer ongeveer gelijk zie ik. Dat is wel leuk. Kunnen we mooi elkaar op de hoogte houden van van alles en nog wat (haha).

Hé Mier, ook hier nog even een dikke knuffel van mij hoor.
Hoe is het nu? Ben je al weer met je hoofd bij de volgende ronde, of heb je je hoofd daar nog helemaal niet naar staan? Ik zag dat je volgende NOD rond 3 oktober is. Hopen dat oktober beter nieuws te melden heeft.

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan