Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

Hoi meiden,

Ik ben nu bijna een jaar bezig en net weer ongi geworden dus geen feestje bouwen voor de vakantie... Na de vakantie wacht ik die ronde nog af en dan ga ik naar de huisarts, ebn namelijk al 37 en dan mag je eigenlijk al na een half jaar doorverwezen worden,maar ik geloofde er helemaal in dat het tegen die tijd wel gelukt zou zijn.

Wat ergens ook werd geopperd, dat het logisch is dat je denkt dat het zo is gebeurd, sterker nog, in dat bijna jaar dat ik ben gestopt, is mijn beste vriendin zwanger geworden (37 jaar, na 3 maanden raak) en inmiddels vorige gweek bevallen, mijn neef papa geworden (binnen 2 maanden raak) 3 collega's zwanger geraakt (allen binnen 3 maanden raak) en dan nog maar niet te spreken over de anderen die ik ken die inmiddels allemaal in een zucht en een scheet zwanger zijn geworden. Even tellen... 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, nou zeker 11 zijn er in de tussetijd zwanger geraakt, en mijn schoonzus is net zwanger van de tweede. Allemaal VOOR mij, en dat is soms echt niet leuk...

Gek wordt ik van die mensen die dan zeggen, ach, rustig aan komt wel goed... Lekker makkelijk zeggen als je met je beginnende buikje tegenover me staat, binnen 3 maanden zwanger... 'gelukkig' zijn er ook 2 collega's die er ook langer dan een jaar mee bezig zijn geweest, en allebei hebben ze een kindje, dus er is hoop (geen ingrepen om zwanger te worden). Maar op zo'n dag als vandaag is mijn hoop even ver te zoeken..

Ach, morgen zal het wel beter gaan...

Succes allemaal ermee,
Liefs Mylène

Ha meiden,

Even op het berichtje van myléne reageren. Ik herken dat zo enorm. En de ene keer dan kun je je eigen teleurstelling beter verbergen dan de andere keer. Ook ik zie allemaal zwangeren om me heen die in een poep en een scheet zwanger raken.

Vandaag heb ik mijn NOD en hoewel ik geen echte ongikrampen heb, rommelt het en zeurt het beneden wel een beetje. Dus zal wel weer een verkeerde poep en scheet geweest zijn bij ons en zullen de RD's zich elk moment komen melden.

Ik merk dat de hoop bij ons een beetje vervaagt af en toe. Zeker als ik dan net als vandaag heel vaag beneden gezeur heb. Maar ik ga straks naar mijn oma op visite, dus dat lijdt wel weer af.

De mm zie ik ook niet echt zitten, maar we hebben wel afgesproken dat we in september/ oktober als het dan nog niet gelukt is, naar de ha gaan. Mijn man is namelijk ook al eind 30 (ik begin) en natuurlijk tikt onze biologische klok door.
(zoals iedereen om ons heen ons heel vaak vertelt, alsof wij dat nog niet weten)

Zo weer even wat frustraties weg, ga mijn koffie opdrinken en dan on the road!

groetjes
nina

Hallo meiden,

Mylène en Nina, als je zo met de neus op de feiten wordt gedrukt dan kan ik me voorstellen dat je hoop zo vervaagt en dat jullie je zo rot voelen. Ik denk dat ik zelf omdat ik het rond mij niet zo heb dat iedereen zwanger wordt het zo nog niet voel, maar als het wel zo geweest was had ik ongetwijfeld me ook anders gevoeld. Ook misschien wel omdat ik nog geen jaar bezig ben hoor, maar het einde van  het 1e  jaar komt nu wel in zicht voor me.  Ook begrijp ik de twijfels en teleurstelling wel heel goed. Mijn zus zit op dit moment in de mm voor haar 2e  en dat is gewoon geen pretje, ik hoop dat dat ons bespaart blijft.  Weet van haar hoe ze zich voelt en wat het allemaal teweegbrengt. Ik hoop ook van harte dat het via de natuurlijke weg bij ons lukt. Meiden heel veel succes en hoop toch binnenkort dat jullie zwanger zijn, zodat alle ellende die jullie nu voelen vervaagt en dat er blijdschap voor terugkomt.

Liefs Yvonne

Hallo.

Ik zie hier nog meer fanatiekelingen die 'savonds laat of 'smorgens vroeg achter de pc kruipen haha.
Net weer even een huilmomentje gehad. Tja, ik ben ook niet ALTIJD vrolijk en vol goede hoop  hoor. Gelukkig zijn die momenten van korte duur. Even opluchten samen met mijn mannetje zal ik maar zeggen. Mijn ongie is bijna over, mijn temperatuur is aan het dalen  dus dan mogen we weer flink aan de klus komende periode.

Laten we hopen dat augustus/september wat moois voor ons in petto heeft!

x-vlinder

Hé vlinder, even een dikke knuffel van mij hoor! Die kunnen we zo nu en dan even goed gebruiken. Ik was vorige maand ook erg down dat het (weer) niet zo was en heb ook heel wat afgejankt. Om me heen lijkt iedereen ook zo zwanger te worden en dat komt soms wel even hard aan als het bij jezelf (weer) niet zo is.
Toch probeer ik wel positief te blijven hoor. Het is natuurlijk een wonder dat je zwanger mag worden, maar als je zo om je heen kijkt  gebeuren er wel heel veel wondertjes.
Ik denk dat we er maar op moeten proberen te vertrouwen dat ons wondertje nog wel zal komen (en ondertussen ook maar hopen dat het dan een beetje snel gebeurd).

Veel liefs,

Twinkel3

hey meiden,

twinkel wat leuk dat je hier ook ben
nog een paar daagjes afwachten voor jou

de verhalen zijn zo herkenbaar,ik vind mezelf er helemaal in terug
eerst dacht ik ben ik onderhand de enigste waarbij het wat langer duurt maar door jullie geef het me ook weer steun en weet ik dat ik niet de enigste ben.
de ene dag kan ik er goed tegen om allemaal zwangeren te zien maar de andere dag maak het me ook weer verdrietig en denk dan bij mezelf ik wil ook zo graag.

xxx

Hallo Vlinder,

Nou ik zit dus in mijn 10de ronde 2de kindje (duurde 1,5 jr), mijn NOD is 30 aug. De afgelopen week zijn we flink aan de klus geweest. Heb een onregelmatige cyclus. Loop al sinds december 2006 aan het ziekenhuis, elke 2 mnd maken ze een inwendige echo. Mijn laatste menstruatie heb ik clomid gekregen. Vind het deze maand wel extra spannend omdat ik van mijn dochter ook in deze periode zwanger raakte. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ziek geweest de eerste 6 weken, had diarree en moest de hele dag spugen dacht dat het buikgriep was. Nou ben ik al e hele week sóchtends erg misselijk en heel moe, sinds vanmorgen heb ik diarree en voel ik me eigen echt ziek. Hopen maar dat het deze keer raak is.
Vind het heel leuk om hier te komen kletsen met jullie.

Liefs Patricia

Hallo meiden, hier even een  van mij! Leuk dat er toch  nog zoveel meiden hier zijn!
Ik ga aan het einde van de week toch nog even op vakantie naar Italië en ik ben zo blij joh! Was eerst niet de bedoeling omdat we een eigen zaak hebben en omdat we een huis gaan bouwen deze maand. Onze bouwvergunning komt over 3 weken hebben we gehoord en dus hebben we nog even kans om lekker uit te rusten en weer op te laden voor de volgende periode. Mijn eisprong is volgend weekend in Italie! Ik hoop dat het ontspannen helpt!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan