Hoi Meiden,
Voel me eigen nu al de hele week niet zo lekker. Ben echt mega misselijk, word er niet goed van eerlijk gezegt. Sinds vandaag heb ik ook diarree en heel veel pijn in mijn onderbuik. Onze klus week is voorbij net wel nog ff gevreen en nu heb ik toch maar een pijn in mijn onderbuik, nog erger dan de rest van de dag. Voel me eigen ook echt heel erg down, weet ff niet wat ik met me eigen aan moet. Die misselijkheid zit me trouwens ook niet lekker. Dacht van de week trouwens dat het tussen mijn oren zat, maar dat is het echt niet weet het zeker. Als ik wat eet dan is de misselijkheid ff weg, maar niet lang genoeg. En om nou de hele dag continu te gaan eten zie ik ook niet zo zitten.
Ik heb 1 vriendin waar ik mee kan praten. Vind het soms alleen wel erg moeilijk. Zij wil namelijk ook heel graag een 2de alleen haar vriend wilt absoluut niet meer. Afgelopen november was ze zwanger geraakt (een ongelukje). Ze kreeg een echo om te kijken hoe ver ze was en toen bleken het er w te zijn. Na de schrik was ze toch wel blij, maar niet voor lang. Kort daarna zei de gyn dat het niet goed was. Nou het was dus zo fout dat ze in januari een abortus heeft moeten laten doen. Dus het onderwerp zwangerschap ligt voor ons allebei heel gevoelig. Desondanks leeft ze heel erg met mij mee. Ze vind het ook heel erg dat het bij mij zolang duurt. Voel me soms wel schuldig tegenover haar, want ik was in oktober al gestopt met mijn pil en er gebeurden niks. Zij stopte en was dus gelijk zwanger,ik heb toen echt gehuild en was opdat moment nog meer teleurgesteld in mijn eigen lichaam. Maar goed dat moet ik maar naast me neerleggen dat vind zij ook, want ze weet het en begrijpt het heel goed dat ik groen zag van jaloezie. Nu zitten we vaak samen te huilen.
Vind het wel heel fijn dit forum. Hier kan je toch beter alles kwijt en je weet zeker dat iedereen je begrijpt. Tenslotte zitten we allemaal in hetzelfde schuitje.
Nou meiden ik hoop echt dat we binnenkort goed nieuws hebben met zijn alle en dat we inderdaad bij de andere helft van nederland gaan horen.Kunnen we gezellie met zijn alle naar het zwanger forum toe en daar verder kletsen over leukere tijden.
Nou ik ga er weer vandoor. Welterusten allemaal en slaap lekker.
Liefs Patricia
ps. Ik kijk de pijn nog ff een paar dagen aan en als het dan nog niet over of minder is bel ik ff naar mijn gyn of naar mijn verloskundige. Misschien maken ze wel ff een echo.