Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

hoi vlinder,

oh wat grappig, zitten we beide gelijktijds te typen. Ik denk dat ik zo nog een keer op babybrabbel ga kijken of ik mijn NOD goed heb berekend.

ben zo terug.

gr. nina

Hoi Mier

Hoe is het nu met je? Kom je ook overal tegen haha.
Lastig is dat af en toe he al die zwangeren. Het lijkt ook wel of half Nederland zwanger is maar dat zal wel komen omdat we er zelf ook mee bezig zijn. Het ergste zijn de mensen die het over niks anders kunnen hebben net als je even in een dipje zit of mensen die gaan zitten vissen. Soms zeg ik gewoon hoe het er voor staat. Dan schrikken ze misschien wel maar dat boeit me niet zoveel. Heb liever dat ze er gewoon naar vragen en niet via via met allerlei smoesjes.

Ach ja, hopelijk mogen wij binnenkort ook bij half Nederland horen (en dan natuurlijk wel bij  de zwangere helft)

x-vlinder

Ben ik weer een keer.

Patricia. Wat gezellig dat je mee komt kletsen. Bij jou is het ook spannend dus. Klinkt goed wat je omschrijft. Stom he dat misselijk worden goed klinkt. Ik zou het er wel voor over hebben haha.
Hoe oud is je eerste kindje? Laat je ons nog iets weten?

x-vlinder

Hey Nina.

Zie ik je net weer bij het topic van klavertjevier voorbij komen hahaha dat is wel grappig!

x-vlinder

Hallo Meiden,

Vlinder, ja lekker joh, we gaan naar Lazise aan het Gardameer. Even lekker niks.
Straks krijgen we het inderdaad nog druk genoeg met het bouwen van ons huis. Heb er wel erg veel zin in om alles uit te zoeken en plannen e.d. Op mijn werk kan ik hier nog vaak wel even checken, dus misschien niet zo vaak meer reageren, maar kom wel vaak even kijken hoe het met jullie allemaal gaat.

Nina, ja fijn is dat hier even lekker schrijven he? Is je NOD al geweest?

Mijn NOD is 10 september en mijn ei leg ik in Italië, is weer eens wat anders! Hoop dat de ontspanning iets helpt, maar ja dat is nooit bewezen he?

Babypoppenmaakster wat vervelend dat je je zo rot voelt. Het is niet leuk als je je hierin zo alleen voelt. Maar misschien ziet je vriend het wel niet zo goed dat je je zo rot voelt. Gewoon eens over praten, misschien helpt het een beetje om je verdriet te verzachten.

Liefs Yvonne

Hoi Meiden,

Voel me eigen nu al de hele week niet zo lekker. Ben echt mega misselijk, word er niet goed van eerlijk gezegt. Sinds vandaag heb ik ook diarree en heel veel pijn in mijn onderbuik. Onze klus week is voorbij net wel nog ff gevreen en nu heb ik toch maar een pijn in mijn onderbuik, nog erger dan de rest van de dag. Voel me eigen ook echt heel erg down, weet ff niet wat ik met me eigen aan moet. Die misselijkheid zit me trouwens ook niet lekker. Dacht van de week trouwens dat het tussen mijn oren zat, maar dat is het echt niet weet het zeker. Als ik wat eet dan is de misselijkheid ff weg, maar niet lang genoeg. En om nou de hele dag continu te gaan eten zie ik ook niet zo zitten.
Ik heb 1 vriendin waar ik mee kan praten. Vind het soms alleen wel erg moeilijk. Zij wil namelijk ook heel graag een 2de alleen haar vriend wilt absoluut niet meer. Afgelopen november was ze zwanger geraakt (een ongelukje). Ze kreeg een echo om te kijken hoe ver ze was en toen bleken het er w te zijn. Na de schrik was ze toch wel blij, maar niet voor lang. Kort daarna zei de gyn dat het niet goed was. Nou het was dus zo fout dat ze in januari een abortus heeft moeten laten doen. Dus het onderwerp zwangerschap ligt voor ons allebei heel gevoelig. Desondanks leeft ze heel erg met mij mee. Ze vind het ook heel erg dat het bij mij zolang duurt. Voel me soms wel schuldig tegenover haar, want ik was in oktober al gestopt met mijn pil en er gebeurden niks. Zij stopte en was dus gelijk zwanger,ik heb toen echt gehuild en was opdat moment nog meer teleurgesteld in mijn eigen lichaam. Maar goed dat moet ik maar naast me neerleggen dat vind zij ook, want ze weet het en begrijpt het heel goed dat ik groen zag van jaloezie. Nu zitten we vaak samen te huilen.
Vind het wel heel fijn dit forum. Hier kan je toch beter alles kwijt en je weet zeker dat iedereen je begrijpt. Tenslotte zitten we allemaal in hetzelfde schuitje.
Nou meiden ik hoop echt dat we binnenkort goed nieuws hebben met zijn alle en dat we inderdaad bij de andere helft van nederland gaan horen.Kunnen we gezellie met zijn alle naar het zwanger forum toe en daar verder kletsen over leukere tijden.

Nou ik ga er weer vandoor. Welterusten allemaal en slaap lekker.
Liefs Patricia

ps. Ik kijk de pijn nog ff een paar dagen aan en als het dan nog niet over of minder is bel ik ff naar mijn gyn of naar mijn verloskundige. Misschien maken ze wel ff een echo.

Hallo Patricia, ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde als jij. Vanaf mijn eisprong ben ik misselijk en heb ik pijn in mijn onderbuik. Vorige week maandag toch ongi geworden, erg hevig en erg pijnlijk 1,5 dag rood bloed en toen 4 dagen oud bloed. Maar de misselijkheid is niet gestopt. Heb voor de 1e keer een afspraak gemaakt met de ha en daar moet ik vanmiddag naar toe. Ben benieuwd wat ie doen gaat, heb geen idee. Dit is de eerste keer dat ik hier last van heb en ik zit nu in de 11e ronde.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan