Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

Waaaaaaaah!!! Had ik net een heel bericht getypt, plaatst de PC hem niet!!!
Heel frustrerend. Een nieuwe poging dan maar weer.

Hoe is het nu met jullie Vlinder en Babypoppenmaakster? Ik hoop dat jullie je al weer wat beter voelen, maar het is heel herkenbaar hoor dat je je van tijd tot tijd even flink down kunt voelen.

En met jou Patricia? Nog last van misselijkheid en diarree? Ik hoop voor je dat het een goed teken is!

Ik wil jou, Meissie_YP, veel succes wensen bij de ha vanmiddag. Laat je nog even horen wat hij heeft gezegd. Wel een vreemde ongi zeg voor jou de laatste keer?
Heb je het idee dat het iets anders is geweest misschien?

Ik ben weer in afwachting van mijn NOD. Het zal aankomend weekend waarschijnlijk zijn, maar ik weet het niet precies, omdat ik deze maand niet heb getemperatuurd.
Met temperaturen kon ik precies zeggen wanneer mijn RD's moesten komen en zag ik de week voor mijn NOD aan mijn temperatuur ook wel dat het waarschijnlijk weer niet raak was.
Nu blijft het dus spannend tot aan het weekend. Ik voel me niet echt anders dan anders, dus ik verwacht er maar niet teveel van, maar ik hoop er natuurlijk wel ontzettend op!

Veel liefs,

Twinkel3

ha meiden,

hier nog geen nieuws, al lees ik elke dag even jullie berichtjes aan het begin en aan het eind van de dag.

Het "down-gevoel"herken ik ook heel erg, van mijn vorige ronde en die ronde ervoor. Deze ronde, juist nu ik zelf sterk het gevoel heb, dat het niet raak is, heb ik het niet zo. Ik heb veel leuke andere dingen gedaan en ben me daar een beetje op aan het concentreren. Dit helpt echt, ook al is onze kinderwens nog zo groot. Ik kan op het moment ook heel erg genieten van de kinderen van onze vrienden. (dit is wel eens anders geweest namelijk) Heerlijk spelen met ze en het gevoel erbij hebben; op een dag speel ik met mijn eigen kinderen alleen nu nog niet.

Ik weet dat je op een down-moment het eigenlijk niet horen wilt, maar ook aan die momenten komt wel weer een eind. Ik spreek uit ervaring en al voel ik me nu heel berustend over een maand kan ik wel net zo goed in de dip zitten, die sommigen van jullie op dit moment hebben.

Daarom voor jullie allemaal een hele dikke knuffel

nina

Hallo meiden,

Vanmiddag naar ha geweest en heb een inwendig onderzoek gehad en ze hebben een uitstrijkje gemaakt. Ze hebben slijm weggehaald voor infecties en die bacterie waarvan je niks merkt, maar welke de zwangerschapskans wel negatief beinvloed. Dit zetten ze op de kweek en ik moest hier ook urine voor  inleveren. Hierover kan ik na 10 werkdagen bellen naar de ha voor de uitslag.  Het uitstrijkje is voor controle op o.a. baarmoederhalskanker en de uitslag is over 3 weken. Verder moet ik morgen bloedprikken voor schildklier, foliumzuurgehalte, nieren, suiker, lever, pfifer en cholesterol en nog wat standaard dingen. Dus afwachten nog even voor de uitslag en op het oog zag alles er goed uit zei mr. de dokter.

Ja ik heb het ook nog niet zo hoor dat ik in een dip zit, gelukkig nog niet. Kan ook nog goed genieten van de kleintjes van vrienden enzo. Ik hoop ook dat het zo blijft hoor, maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is om zo down/verdrietig te zijn.
En wat Nina zegt het kan zo komen, misschien dat ik volgende ronde er last van heb. Wel fijn om alles hier te schrijven vind ik, dat lucht in ieder geval op he?

Liefs Yvonne

Hallo Twinkel, ja ik twijfelde over mijn laatste ongi heel erg, maar heb zaterdag nog getest en deze was negatief. Dus voor mijn gevoel moest het iets anders zijn en als vrouwen beginnen te denken................! Haha dus maalde er van alles door mijn hoofd. Ik ben blij dat ik naar de ha ben gegaan en die onderzoeken hebben gedaan. Geeft een gerust gevoel en ja we gaan nu lekker doorklussen voor deze ronde en zien wel hoe het gaat.

Liefs Yvonne

hey meiden,

hoe is het met jullie??
vandaag gewerkt en niet veel meegemaakt

xxx

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels 12 weken zwanger na...  MAANDEN proberen.

Dat gebeurde pas nadat ik er niet meer mee bezig was.
Sterker nog, ik raakte  pas zwanger  toen ik alles deed wat normaal gesproken afgeraden wordt:

- ik rookte  weer 10 sigaretten per dag en dronk gewoon mijn wijntjes.
- ik was  al weken gestopt met  de foliumzuur tabletten (die dingen helpen je echt niet zwanger te worden,... alleen als je zwanger bent is het nuttig).
- ik dronk weer de hele dag door koffie.
- weinig slaap, gewoon genieten van alle feestjes.
- ik ben na de sex niet blijven liggen met mijn benen omhoog, gewoon direct doorgaan met de dingen van alledag.
- ik heb mijn gedachten gezet op het huis en een andere baan
- ik merkte totaal niet dat ik zwanger was, dacht gewoon weer ongesteld te worden... (had meer kwaaltjes toen ik er teveel mee bezig was)

Het enige wat mij is opgevallen aan 'de zogenaamde vruchtbare maand', is dat je sex moet hebben wanneer je een doorzichtig sliertje ziet bij het plassen of afvegen.
Je vruchtbare periode is veel eerder dan je denkt, die berekeningen zijn bij mij nooit opgegaan. Dus mijn advies; klus 3 dagen voordat je denkt vruchtbaar te zijn.
En verder, geniet gewoon en laat vooral niks staan waar je zin in hebt.

Hallo februarimama,
Ik wilde ff reageren op je berichtje. Gefeliciteerd meid, geniet ervan voor je het weet zijn de 9 mnd voorbij. Fijne zwangerschap gewenst. Tuurlijk zeggen ze dat je er niet teveel bij stil moet staan, maar soms is dat toch niet genoeg. Heb er maanden geen erg in gehad omdat ik druk bezig was met Sonja Bakker te volgen en er gebeurde niks. Ik geniet ook nog steeds van alles. Het is ook echt niet zo dat ik er de hele dag bij stil staat, daar heb ik niet eens de tijd voor, heb namelijk een dochtertje van 3 jaar die mijn aandacht volledig opeist. Ben er nu wel achter dat het bij de 1 gewoon sneller gaat als bij de ander. Het is soms erg teleurstellend maar wel de waarheid, toch. En ik moet eerlijk zeggen dat ik heel graag zwanger wil worden net als iedereen hier, maar ik laat niet alles staan wat slecht voor mij is. Ik rook namelijk en kan echt niet stoppen dat heb ik al zovaak geprobeerd. Bij mijn 1ste zwangerschap ging het zelfs heel slecht met mijn kindje toen ik weer een zogezegde stop poging probeerde. Het klinkt raar maar in overleg met mijn verloskundige ben ik toen 6a7 sigarettjes op een dag blijven roken en het ging gelijk stukken beter met mijn kindje. Mama niet meer gestrest dus de baby ook niet. Na mijn bevalling was er niks van te zien dat ik had gerookt en mijn dochtertje is echt kern gezond, nooit ziek of verkouden. Foliumzuur slik ik nu ook niet, dat ga ik pas doen als ik zwanger ben, heeft inderdaad geen nut omdat nu al te slikken zei mijn huisarts.

Nou ik wil je nogmaals feliciteren en zeggen dat je er lekker moet van genieten. Het is je gegund. Er komen nu zoveel leuke dingen op je pad. Het uitkijken alleen al naar je kind is geweldig. Ik heb echt weet ik niet hoelang op een roze wolk rondgedwarreld was helemaal in mijn nopjes. Vond dan ook alles geweldig van mijn zwangerschap tot aan nu dat ze 3 jaar is. Dus meid genieten, genieten en nog eens genieten!!!!!!!!!!!!
Heel veel liefs
Patricia

Terug
Bovenaan