Wie gaat er nog meer voor een 2e?

Hoi hoi,

Jeetje wat zijn jullie er al weer druk mee. Wil wel een tweede maar voorlopig nog niet hoor. Vind het nu al druk genoeg met 1. Hij is nu bijna 10 maanden en denk dat   we volgend jaar pas weer gaan proberen. Ben ook nog eens bezig met een andere baan en zit dus nie echt op een zwangerschap te wachten. Ben trouwens ook blij dat ik net ontzwangerd ben en mijn leven buiten gezin en werk weer op kan gaan pakken, met name sporten, wat me tot nu toe nog niet echt gelukt is.
Maar  diegene die wel al  zwanger zijn, geniet er van, hopelijk kan ik daar over een jaar   weer van genieten.....

Hallo,

wat leuk om te zien dat er alweer zoveel voor een 2de gaan... hopen dat het bij iedereen ook snel gaat lukken!
Onze dochter is donderdag 1 jaar geworden en ik ben nou 14.5 weken zwanger.

gr Jajo

Hoi meiden

Nou wij boffen hoor! Ik ben zwanger van de 2e!!
Woensdag wordt Thijs 1 en volgens mij ben ik dan 7 weken zwanger (ik ben niet meer ongesteld geworden na het verwijderen van mn spiraal dus ik weet het niet helemaal zeker)
Eind volgende week krijg ik een echo om te zien hoe ver ik ben, ik vind het allemaal nog wel onwerkelijk hoor! Maar ik ben super blij!!

Groetjes Jessy

Heyyyyy   meiden!!!

Wat een leuke discussie dit!
Ik heb een schat van een zoon van 12-12-2007 (nu bijna 10 maanden) en ben morgen 21 weekjes zwanger van nr 2!!!  Ook een hele bewuste keuze, ik vind het natuurlijk voor Sem super leuk, maar paps en mams willen ook nog wel heel graag weer zo'n klein ukkie erbij... dan word het straks gewoon gezellig druk. Ach ja, je weet inderdaad nooit of de twee met elkaar klikken, maar dat zien we dan wel weer, klikt het wel, dan is dat toch mooi meegenomen! Nee.. ik vind zowiezo het zwanger zijn PRACHTIG... ik geniet echt, ik vind het heerlijk, dus ik wou het snel weer meemaken. Ik ben dan ook dolblij dat er een tweede komt. Tuurlijk zal het even druk zijn.. maar dat komt wel goed hoor!

Meid ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn, wat zul je weer blij en gelukkig zijn als je straks je positieve test in handen hebt! Ik was weer helemaal in de wolken! Ik vind wel dat de zwangerschap echt 2x zo snel gaat als bij de 1e. Maar geniet even veel van die lieve kleine schopjes! Ik wil alleen maar zeggen, ga je gevoel achterna, als jij denkt dat je er klaar voor bent, gewoon lekker doen! En wat anderen vinden, ach niet echt belangrijk, ik heb al zo vaak gehoord, was het een ongelukje!? pffffff wat heb ik daar een hekel aan! Echt waar. Dat zou ik zelf nooit zeggen. Of dat mensen zeggen.. nou dan krijg je het straks wel druk he BAH... mensen, alsof ik dat zelf niet weet, we redden ons wel, zeg ik dan meestal maar. Kom op, kindere zijn fantastisch...  het brengt mij heel veel vreugde in mijn leven. Meid heel veel  Succes..!
En wel laten weten he als het raak is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs José

@bijnaeenbaby...
Wat een herkenbaar verhaal... Ik dacht even dat ik mijn eigen verhaal zat te lezen. Wij hebben een dochter van bijna 1. Ik lees hier bijna nooit meer, want we zijn met een heleboel oktober 2007 moeders verhuisd naar een besloten forum. Maar nu vond ik het tijd worden om weer eens wat te lezen.

Oké, mijn verhaal: 5 september NOD, maar geen ongi, vier dagen overtijd positief getest (digitale Clearblue test, over van de tijd van mijn dochter, maar goed tot nov 2008), de volgende dag gewone Clearblue test negatief. Hetzelfde verhaal, Clearblue gebeld, mevrouw vertelde hetzelfde als aan jou, alhoewel de eerste test 's avonds was. Ze zei dat de digitale zwanger of niet zwanger aangeeft, en als het HcG gehalte dus vrij laag (maar hoog genoeg) is, geeft 'ie meteen zwanger aan, terwijl een streepjestest waarschijnlijk gewoon een vaag streepje was geweest. Toen ik na een week overtijd weer wilde testen werd ik ongesteld. Vrouw van CB denkt dat er wel een bevruchting is geweest maar dat de innesteling niet goed is gegaan.

Wij waren helemaal blij verrast. Onze dochter is na enkele onderzoeken (waar niets raars uit bleek) in ronde 40 (!!!!) spontaan verwekt. Nu waren we nog helemaal niet "officieel" bezig... Maar het zette ons aan het denken en zijn nu dus voor het eggie bezig. En guess what... inmiddels vier dagen overtijd en afgelopen zondag weer positief getest. We juichen nog niet, vrijdag doe ik weer een test (als ik nog niet ongi ben geworden tenminste). Wel vreemd hoor, kind 1 na ronde 40, kind 2 na ronde 1 ??!!

Heeey meiden,

Wij gaan ook voor de 2e. Vorige week dinsdag de test gedaan en ja hoor, 2 dikke strepen. Ben 12 juni uitgeteld. Dan is Sarah 19 maanden. Ben benieuwd hoe dit gaat dan, maar dat zien we dan wel weer.
Voel me op dit moment wel redelijk. Ben alleen ontzettend moe 's avonds en ook 's middags zou ik het liefst even een uurtje gaan pitten.
x
motorbabe

hoi k en ook van het september forum en we verwachten half april onze 2e. ben nog wel met vlagen misselijk. maar t hoort erbij. succes iedereen met de zwangerschap groetjes adrie

Hoi meiden

Woensdag heb ik al weer voor de 2e keer ons frummeltje gezien! (mijn zus is VK)
Vandaag ben ik 10 weken en 1 dag en ben erg blij!
Natuurlijk ook nog erg moe, maar dat is nog maar  even.

Voor iedereen die bezig is, succes! voor iedereen die zwanger is, geniet er van!!

Groetjes Jessy

Terug
Bovenaan