Wie gaat er nog meer voor een 2e?

Hoi meiden,

Mijn dochtertje is op 28-11-2007 geboren en is nu dus net 1 jaar.
Sinds zij geboren is heb ik geen pil meer aangeraakt!! We gaan dus ZKR voor de 2e hihi.
Shania is geboren na een behandeling met Clomid en nu hoopte ik het zelf te kunnen zonder "hulp" van het ziekenhuis. Helaas lijkt dit weer niet te lukken dus we wachten deze maand af, maar er is al een afspraak gemaakt voor 12-12-2008 bij de fertiliteitsarts om desnoods weer te beginnen met Clomid.

X Yvette

JAAAAH het is zover. Ik was 3 dagen overtijd en heb vanmorgen getest, het was nog wel een licht streepje, maar het was een streepje!!!! Het is nog heel pril, maar toch..... Ik ben zwanger, joepie!

Groetjes, Yvette

quote: Daniels mom reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-01-2009 10:46:25'));

JAAAAH het is zover. Ik was 3 dagen overtijd en heb vanmorgen getest, het was nog wel een licht streepje, maar het was een streepje!!!! Het is nog heel pril, maar toch..... Ik ben zwanger, joepie!

Groetjes, Yvette

Hey Yvette,
Lang   niet "gesproken" van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Voor jullie kan 2009 al niet meer stuk!!
Geniet ervan en dat het maar voorspoedig verlopen mag!

Groetjes Saskia

mijn zoon is van december 2007
en ik verwacht eind juni 2009 de 2e
er zit dan 11/2 jaar tussen
ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat met een 2e
moest lang wennen aan de 1e
om in het ritme te komen van zo`n kleintje
en dat gaat nu super

hoi hoi
voor een 2e gaan we niet maar wel voor een 7e.
mijn man en ik hebben het er lang over gehad en we hebben het besproken met de twee
oudste kids(11,12),en we zijn eigenlijk allemaal voor.eind jan is mijn prikpil uitgewerkt
en dan zal ik wel ongi worden en dan gaan we ervoor.
weet helemaal niet of het wel lukt omdat ik toch bijna een jaar aan de prikpil heb gezeten,maar we proberen het.
liefs sil

Leuk om te lezen dat er al weer mensen bezig zijn met zwanger raken, of dat al zijn. Kort na elkaar of wat meer ruimte er tussen, voor ieder zijn eigen redenen om hierin een keuze te maken toch? Onze eerste is nu 14 maanden en ik merk dat ik er wel weer over na aan het denken ben, ik ben er weer aan toe! Het geeft echt weer kriebels merk ik. Wel een spannend idee weer! Nou ben ik wel erg benieuwd hoe snel het raak zou zijn, de vorige was heel snel, maar dat zegt natuurlijk niks. Ik ben bezig met het zoeken van een andere baan en het zou fijn zijn als dat  voor mekaar is (omdat ik nu een tijdelijk contract heb en je dan straks niks zou krijgen tijdens een verlof (of ziekte)). We houden ons nog eventjes in dus, maar er stiekem over fantaseren is wel erg leuk!!!

Dag meiden!

Onze kleine jongen is 13 maanden en ik ben eind november gestopt met de pil. En..... het is al raak! Gisteren een test gedaan en als het goed gaat wordt ons tweede kindje rond 30 september 2009 geboren! Spannend weer!

Leuk om te lezen dat er meer moeders met een tweede "bezig" zijn waarvan de eerste eind december 2007 is geboren.

Ik lees en leef graag met jullie mee!

Terug
Bovenaan