Wie gaat er nog meer voor een 2e?

Hoi meiden,
Voor iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd. Geniet er van, ookal is dat soms niet zo makkelijk met misselijkheid en moeheid en zo. Maar toch zwanger zijn is het mooiste dat er bestaat.
Als ik jullie verhalen lees, voel ik toch enige weemoed. Bij ons komen er geen meer. We hebben vier kinderen en ik wil er ook echt geen meer bij, ik ben klaar, maar het zwanger zijn en de prille speciale weken erna, ga ik zo missen. De roze wolk!
En voor alle meiden waarbij het (nog) niet wil lukken: houd goede moed. Ik was eigenlijk min of meer onvruchtbaar verklaard, maar ben toch 4 keer spontaan zwanger geworden (de laatste keer zelf in 1 keer raak zonder dat het gepland was). Dus...alles is mogelijk. Ook als je er de eerste keer jaren over hebt gedaan. Succes allemaal.
Ivy

Hoi Allemaal.

Vandaag ben ik hiet terecht gekomen want ik was vanalles aan t   zoeken.
We hebben een dochter van bijna een jaar.We hopen alweer een half jaartje dat er nog eentje bij komt maar het wil niet zo lukken...an ik heb geen geduld.Ik had gehoopt dat ze dicht bij elkaar zouden zitten maar dat duurt wat langer helaas.Maar goed, we genieten ontzettend van onze 1ste en dan komt het vast goed.Hen wel een keizersnee gehda bij de 1ste en ben soms bang dat ze iets geraakt hebben... allemaal onzin,dat weet ik,maar als een kindje zo gewenst is dan ga je aan jezelf twijfellen.Komt allemaal goed,ik hou julie op de hoogte.
Liefs Irma  

Dag Dames,

Leuk hoor, die verschillende inzichten en vooral de vele zwangeren alweer!
Ik ben inmiddels in de 18e week van mn zwangerschap. Deze keer lijkt het wel veel sneller te gaan, maar dat komt waarschijnlijk door de kleine meid van bijna 1 die het huis onveilig maakt met haar pogingen tot los lopen. Hihi. Zo leuk om te zien, die ontwikkelingen.

Irma, jij schrijft dat je bang bent dat ze iets geraakt hebben tijdens de kz. Ik ben ook met kz bevallen en had die gedachte ook. Gelukkig was ik bij poging 3 zwanger, dus de praktijk bewees dat mijn gedachte onzin was. Omdat we van de 1e in 1x zwanger waren, duurde deze 3 pogingen ook veel langer, voor mn gevoel. Zat mezelf helemaal gek te maken, terwijl ik verstandelijk wel wist dat we er gerust een jaar voor uit konden trekken.
Maar goed: er hoeft dus helemaal niets aan de hand te zijn.

In een eerder berichtje schreef iemand dat ze de roze wolk en het zwanger zijn zo gaat missen: nou, hier niets van dat al hoor. Roze wolk begin ik nu pas te krijgen van onze eerste (beter laat dan nooit, maar het genieten wordt gewoon steeds groter) en zwanger zijn wil ik echt nooit meer. Als ik deze zwangerschap tot een goed einde breng, weet ik zeker dat ik het nooit meer mee wil maken. Tuurlijk is het bijzonder wat er in je lijf gebeurt, maar mn lijf 'uitlenen' doe ik echt niet meer. Ik vind het dus niet leuk. Kan niet wachten tot Pasen en ons eitje uitgebroed kan worden. Hihi (ben Paaszondag uitgerekend).

Iedereen veel succes en plezier!

Groetjes, Dee

hoi hoi!!

ook wij zijn  voor het echie bezig  voor een mooie tweede baby. onze eerste zoon bob is nu 14 maanden en het is maar net afwachten hoe lang het nu duurt.... bij bob was het namelijk wel in 1keer raak maar ja je weet het niet he??

iedereen veel succes en plezier met zwanger worden/zijn.

groetjes inge

Wat leuk om te lezen dat er zoveel mama's zijn die gaan voor een 2e !!

Wij willen ook graag een 2e en ben nu 1 maandje gestopt met de pil.
Onze dochter Bente is 2/11 1 jr geworden.
Eerst hadden we willen wachten maar ja ik ben al 35 jr en de vraag is ook nog hoe lang blijf je dan wachten....
Het zoontje van mijn zus wordt 2/1 2 jaar en als ik zie hoe leuk hij speelt met Bente en hoe Bente op hem reageert echt super. Hij wilt haar ook van alles leren want hij de stoere "neef " :))

Allemaal veel succes met "oefenen "en voor degene die al in blijde verwachting zijn VAN HARTE GEFELICITEERD !

Groetjes Anja

Ik had al een hele tijd terug geschreven dat wij voor een tweede gingen.
De eerste was nog net spontaan ontstaan. De behandeling in het ziekenhuis stond al klaar, maar was uiteindelijk dus niet nodig.
We hadden een doel voor ons gesteld om het zelf te proberen, maar we hebben het niet gehaald. half december hebben we nu weer de eerste afspraak in het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ze daar voor ons kunnen betekenen.

voor alle zwangeren, succes en lekker genieten

Groeten

Kaatjeknuffel

Hoooiiii,

nou ook wij kunnen hier melden dat nr. 2 zich vandaag heeft aangekondigd!
de test was +!!!
Als alles goed gaat zijn we begin augustus uitgerekend!

Onze lieve dame zal dan 21 maanden zijn!

Groetjes Gabriëlle

Hi meiden,

INmiddels ben ik ruim 21 weken zwanger van nr 2. Onze dochter is vorige week net 1 geworden en heeft sindsdien 'kuren'. Onrustig slapen, nu heel erg verkouden, vandaag de hele dag huilen (ze ligt het grootste deel van de dag in bed) en jengelen. Om gek van te worden, want ik kan geen kant op.
Toen vandaag iemand tegen me zei, dat ik straks 2 van die kleine pukkies heb, zag ik het even niet meer zitten. Stel je voor dat ze tegelijk ziek zijn o.i.d.
Ik zie er ineens heel erg tegenop. Ben al niet zo'n babymoeder en functioneer zelf het beste als mijn kindje tevreden is. Wat meestal ook het geval is.
Wat als nr 2 niet zo'n lieverdje is als deze?? Ik zit mezelf een beetje gek te maken (komt ook door slaapgebrek), maar ik heb het echt even helemaal gehad.

Zucht.

Dee

Terug
Bovenaan