Wie gaat er nog meer voor een tweede kindje?

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Sinds half april heb ik mij mirena laten verwijderen, omdat we graag een tweede kindje willen. We hebben al een zoontje, van bijna 2 jaar. En we hopen dat we weer snel zwanger mogen raken, want we willen er niet al te veel leeftijd tussen hebben. We gaan nu inmiddels alweer de 5e ronde in... Erg spannend allemaal. Ben erg benieuwd naar mensen die in het zelfde shuitje zitten, en er over willen kletsen.

Groetjes, klaverviertje.

Hoi,

Wij zijn ook bezig voor ons tweede wonder. We hebben een zoon van ruim 10 maanden. Mijn (koper)spiraal is onlangs verwijderd, vrijdag is gebleken dat de eerste ronde niet raak was. Wij gaan dus voor de tweede ronde!

Heel veel succes en hopen dat we allemaal snel zwanger zijn!

Een trotse mama

Hoi!

Onze zoon is ruim 9 maanden en we gaan voor de 2e, we zitten net in de 3e ronde.
Leuk, hoor. En spannend. Je weet het maar nooitwelke ronde het gaat worden. Succes allemaal!

Groetjes,

Lizzy

Ook wij zijn bezig voor nr, 2 ik heb een zoon van 2 jaar, ik ben in maart gestopt met de pil , ondertussen - omdat mijn menstruatie niet komt - heb ik moeten bloedprikken voor te kijken naar mijn hormonen, en moet ik volgende week weer naar de gyn toe, ik wacht het allemaal af, maar ik kan het niet afwachten om weer zwanger te zijn

xxx linda

Wat leuk, al meteen die reacties...
Linda, spannend... wanneer krijg je de uitslag van je bloed? Hopelijk, krijg je dan iets waardoor het weer op gang komt...

Ik kijk er weer erg naar uit, om met een dikke buik te lopen, ik heb bij de 1e dan ook echt een heerlijke zwangerschap gehad! (hoop dit bij een 2e hetzelfde te hebben!) Was echt genieten, maar het lijkt me nu ook wel heel anders, want je hebt er al 1 rond hobbelen dus even een tukkie doen ofzo, zal lastiger worden, maar zover is het helemaal nog niet... we wachten rustig af...

Succes allemaal!

Doeiii

Hoi,

Ook wij gaan voor een tweede kindje! Mijn   zoontje is ook ruim 10 maanden (28 oktober),

ook ik heb een super zwangerschap gehaf! Het zou geweldig zijn als het nu ook weer zo gaat! Bij mijn eerste was ik in ronde 2 zwanger! Nu zitten we ook in ronde 2! Volgende week dinsdag mijn NOD! Spannend!

Roos

Hoi,

Wij zijn ook bezig voor een tweede. We hebben een dochter van 2 jaar. Wilde eigenlijk ook dat er niet teveel leeftijdsverschil tussen de eerste en de tweede zou komen, maar het ziet er toch naar uit dat dat wel gaat gebeuren. We zitten nu in ronde 6 en ik heb elke keer een cyclus van 42-45 dagen, super lang dus. En vaak ook nog eens geen idee wanneer ik vruchtbaar ben... schiet dus niet echt op...

Groetjes

Hallo,

Jaaaa wij gaan ook voor een 2e wonder!!!!
We hebben een dochter van 16 mnd.
En we gaan nu de 1e ronde in.
Ierdereen suc6.

Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan