Wie gaat er nog meer voor een tweede kindje?

Mijn zoontje is net 20 maanden en we zijn al weer 7 maanden bezig voor een 2e kindje. Het duurde 14 maanden voordat ik aantelde van hem, dus ben ik bang dat het nu weer een tijd zal gaan duren. Iedere maand weer die teleurstelling, bah zo leuk is dat niet kinderen proberen te maken hahah. 2 Oktober is mijn NOD, we wachten "rustig" af...

Hoi allemaal,

Mijn dochtertje wordt volgende maand twee en ik ben net gestopt. 11 sept de laatste keer ongi. Mijn eerste zwangerschap vond ik geweldig en toen was het gelijk raak. Het grote verschil is dat ik er toen helemaal niet mee bezig was. Dacht toen dat duurt nog wel even dus eigenlijk schrok ik ervan. Het enige minpunt is dat ze 6 weken te vroeg was en twee weken in het ziekenhuis heeft gelegen om te leren drinken. Daarom heb ik voor mijn gevoel lang getwijfeld aan mijn motieven voor de tweede, maar nu weet ik het zeker!
Ben alleen bang dat het nu niet zo snel zal gaan omdat ik er dit keer heel erg mee bezig ben. Nu ja, even afwachten, 9 oktober tijd voor de eerste test....

En hier nog eentje die gaat voor een 2e wonder. Onze dochter is 2 jaar en 3 maanden en ben gisteren ongesteld geworden dus we gaan nu naar ronde 4.
Groetjes Bibi

ook wij gaan voor een tweede kindje. we hebben al een zoontje van 2 jaar en 8 maand. ik heb 3 week geleden mijn laatste pil geslikt. ik ben heel benieuwd hoe het deze keer gaat. bij de vorige keer bleek dat ik geen eisprong had, met een hormoonkuurtje was het direct raak. de gyn zei de vorige keer dat het wel kon zijn dat na een zwangerschap mijn hormonen weer op orde waren en dat ik voor een tweede waarschijnlijk wel een ei sprong heb.
spannend allemaal weer hoor. ben heel benieuwd naar jullie vorderingen dus ik blijf dit topic volgen!

Hallo iedereen,

Ik heb een zoontje van bijna 2 jaar (4 nov.). 15 Sept. jl. helaas ongesteld geworden. We gaan nu voor de 3e poging. De vorige keer was ik bij de tweede keer al zwanger. Mijn cyclus was 28 dagen, maar de laatste keer was het ineens 26 dagen. Hopelijk is het de derde poging raak. Het is iedere keer weer spannend en het wachten duurt steeds zo lang.

Gr. Angie

Hoi Angie,

Wat toevallig ons zoontje is ook op 4 nov. 2005 geboren, wat leuk! En nu zitten we inmiddels al in de 5e ronde voor een tweede wonder! Op 8 okt. is mijn NOD, ik hoop dat het dan raak is...zou erg leuk zijn voor zijn 2e verjaardag! We wachten rustig af... (is soms moeilijk...)
Duimen maar! (Voor jullie allemaal!)

Wij gaan ook voor de tweede.
Onze dochter is nu ruim 16 maanden.
Helaas in mei een miskraam gehad (2e ronde raak, net als de eerste zwangerschap), anders had er in december al weer een wondertje geweest.
Nu maar afwachten wanneer t weer raak is...

Hoi,

Ik vind het eerlijk gezegd een flauwe smoes om toch te drinken....Wat doe je dan als je weet dat je zwanger bent? Ik neem aan dat je het je vriendinnen dan ook niet gelijk zult vertellen? Ga je dan ook drinken?
Mijn zoontje heeft een afwijking aan zijn hartje, ik ben heel erg blij dat ik voor mezelf kan zeggen dat ik er alles aan heb gedaan om hem gezond ter wereld   te laten komen!
Zowel tijdens mijn zewangerschap als tijdens de borstvoeding (8 maanden) heb ik niet gedronken)! Zelfs met carnaval niet....terwijl ik wel gevierd heb!

Nu gaan we voor een tweede kindje. Tussen mijn ei en NOD dirnkt ik niets...Ben ik ongi geworden dan mag ik een borreltje!

Je mag trouwens nog genoeg andere dingen wel eten en dirnken als je zewanger bent!

SUcces! Roos

Terug
Bovenaan