Wie gaat er nog meer voor een tweede kindje?

Hoi meiden,

Wij zijn ook bezig voor een tweede wondertje.
We hebben een zoontje van bijna 18 maanden en nu dus in ronde 2 voor baby 2
Ik vind het weer superspannend en hoop net zo'n zwangerschap te hebben als de eerste.

Ook wij gaan voor een 2e kindje, we hebben een zoontje van 10 mnd oud. Deze week moet ik weer ongi worden en daarna gaan we ervoor, toch wel weer spannend hoor ik dacht dat als je éénmaal een kindje had dat alles toch anders zou worden maar nee, het voelt precies hetzelfde als bij de 1e! Suc6 met klussen en hopelijk zijn we snel zwanger!

Groetjes,

Puk

Hoi,

En al nieuws hier?

Ik heb dinsdag mijn NOD! Maar ga maandag al een testje wagen! Spannend!!!!!!

Spannend ook hoe het zou zijn met een tweede? ik denk wel dat je zwangerschap veel sneller voorbij vliegt!

Mijn zoontje is nog klein, waardoor hij nog best wat slaapt op en dag! Kun je ook lekker even pitten (Doe ik nu zelfs vaak ). Tja, en de kraamtijd kan er wat mij betreft enkel beter op worden! Mijn zoontje moest met vier dagen met spoed het ziekenhuis in! Dus ik heb eigenlijk hemaal geen echte kraamtijd gehad bij hem !Dat hoop ik in te halen bij nr 2!! Ik zie ons al helemaal met ons viertjes zitten op het grote bed....
Maar goed...alle dromen op een strokje! Eerst maar eens zwanger worden!

Groetjes Roos

hallo ik wil me ook graag toevoegen aan jullie groepje
ik ga ook voor tweede mijn dochtertje is 2 jaar en 4 mnd
heb mijn nod gehad op 18 september en ben nog niet ongesteld
dus een spannende periode ik ga morgen denk ik testen spannend
hoor bij mijn eerste was ik gelijk zwanger dus daar hopen we nu ook op
groetjes kim  

hoi allemaal wij willen in november voor een tweede de gaan dan is ons zoontje 1 jaar bij hem waren we meteen de eerste ronde zwanger dus ik hoop dat het dit keer ook weer snel zal gaan maar je weet het nooit maar omdat het bij de eerste zo snel ging zou het wel denk ik tegenvallen als het straks langer zou duren.

groetjes dominique en succes allemaal

Hallo iedereen,

Ook wij gaan voor een tweede kindje, we hebben een zoontje van vier maanden, we hadden nooit verwacht dat we al zo gauw voor een tweede zouden gaan, maar we vinden het zo leuk!!!!
Ook ik heb een geweldige zwangerschap gehad, de bevalling was iets minder voorspoedig gegaan, maar ik zou het weer zo overdoen, nu word het alleen zeker een keizesnede.
Ben vorige week weer voor het eerst goed ongesteld geweest nadat we hadden besloten om er voor te gaan, dus het wordt weer lekker spannend nu.

Succes allemaal, en houden we elkaar op de hoogte?

Groetjes, een trotse mamma van Jelle

En zijn er nog spannende dagen in aantocht voor dames hier?
Ik moet nog een weekje wachten.
Spannend weer hoor, denk steeds al voortekenen te zien hihi

Ons kleintje is nu ruim 10 maanden en wij gaan ook voor de tweede; weer net zo spannend........! Ik heb veel zin om weer zwanger te zijn, had een geweldige zwangerschap, maar de bevalling............. brrrrrr, daar moet ik nog maar niet aan denken......!

Allemaal veel succes gewenst!

Lidi

Terug
Bovenaan