wie gaat er ook flesvoeding geven?

Hoi,

Ik ga ook flesvoeding geven. Maar dat is meer omdat ik in 1998 een borstverkleining heb gehad.

Wat voor een voeding weet ik nog niet. Daar moet ik mij nog allemaal in orienteren.

groetjes

Nicole

Hoi Mama van Daan

Op 4-1 ben ik bevallen van een dochter en ik geef ook flesvoeding. Ze krijgt voeding van friso, omdat mijn zoon altijd veel spuugde van nutrilon en de kinderen van vrienden ook. Mijn dochter spuugt niet, of dit aan friso ligt weet ik niet. Maar vond het wel vreemd dat alle spuugbaby's uit onze vriendenkring nutrilon kregen.

Ik heb 2 soorten flessen, de avent flessen en de difrax flessen, de flessen van difrax houden lekkerder vast, maar ze heeft moeite met de smalle speen, de melk loopt dan bij 2 kanten uit d'r mond, de avent flessen houden minder lekker vast maar daar drinkt ze wel het beste uit. De spenen heb ik van het eigen merk vd prenatal en kruidvat, scheelt meer dan een euro dan het 'echte'merk.

Dit is mijn ervaring, maar ieder kindje is natuurlijk anders. De kraamzorg vond friso een goede keuze en bevestigde dat er vaak van nutrilon wordt gespuugd, had te maken met de samenstelling

Succes met de keuze.

he hoi

dat ik deze topic heb geopend is al weer heel lang geleden.Was toen 5 wk zanger nu 24 week.
Ik wil nog steeds fv gaan geven maar het merk??????Ik weet wel al dat ik de s-fles vanb difrax ga gebruiken zo leuk om te zien en makkelijk schoon te maken.Ik heb ook een aventfles in de verpakking en heel veel maten spenen.

Maar nu welk merk wil ik geven.Ik dacht friso maar weet het nog niet zeker wat doen jullie die fv gaan geven?
\

Ik heb mijn oudste flesvoeding gegeven en ben dat nu ook weer van plan. Inderdaad de flessen van difrax kan ik zeker aanbevelen. Wat de voeding betreft vind ik het belangrijk dat het om een merk gaat dat ze ook gewoon bij de supermarkt verkopen. Sommige merken kun je alleen bij de apotheek kopen en dat is zo'n gedoe en geregel om op tijd nieuwe voeding te kopen.

Het is inderdaad handig om een merk te kopen die ze bij de meeste drogisterijen en supermarkten hebben.Goede tip van je.Dus valt kruidvat voeding dus af.Dan blijf ik kwa prijs op similac en friso.In dat gevl word het denk ik friso omdat die meerdere varianten hebben.

Zeg, kan iemand mij vertellen of die s flessen van difrax ook in de magnetronsterilisator passen die te koop zijn?
Ik heb altijd gewoon mijn flessen uitgekookt, maar die sterilisator voor in de magnetron lijkt me ook wel wat en een stuk hygienischer en sneller.

Annemieke ( die dus ook flesvoeding gaat geven)
(27 wk+ 6dgn)

Hoi hoi allemaal.
ik ga denk ik ook flesvoeding geven omdat ik dat bij mijn eerste ook heb gedaan.
ik vind het ook leuk als een ander de fles eens kan geven.
en met borstvoeding kan je het alleen zelf.
dat vind ik zo jammer.
dat zijn mijn redenen eigenlijk.
misschien denk ik er over een aantal maanden wel anders over maar zo denk ik er nu over.
gr lisette

hoi ik ga ook flesvoeding geven,frisolac en flessen van difrax s fles,ik heb hier goeie dingen over gehoord.groetjes 34wkn zwanger.

Terug
Bovenaan