wie gaat er ook flesvoeding geven?

Hallo,

Ik heb mijn zoontje van 2 jaar 8 maanden borstvoeding gegeven.

In het begin was het moeilijk met stuwing enzo.

Maar daarna vond ik het super gemakkelijk, als mijn zoontje honger had haalde ik mijn borst uit mijn bh en smullen maar!!

Mijn 2e kindje wil ik ook bv gaan geven

Dit zijn de voordelen volgens mij =

1. Als je baby honger heeft is het al klaar om te geven.
2. Preciese temperatuur
3. Gezonder = bewezen
4. Goedkoop
5. Altijd op voorraad hahaha!!

Groetjes mama van Emir en 13 wk zwanger van ons 2e wondertje

hoi

ook hier een mama in spe die gaat voor flesvoeding. Na ooit een vreselijke ontsteking te hebben gehad aan mijn tepel, zie ik het niet zitten bv te gaan geven ( anders had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan hoor..en lekker makkelijk de fles gegeven)

Ik moet ons kindje straks hypo allergene voeding gaan geven omdat ik barst van de allegien. Ik heb gekozen voor de avant flessen en de voeding van kruidvat, wel de extra care voeding. Dit op advies van de vk. De meeste andere hypo allergene voedingen zijn echt alleen hypo allergeen. De kruidvat extra care voeding is hypo allergeen, en met vezels tegen krapjes en een mondje terug geven. Dat is tot nu toe de enige melk de de goede eigenschappen van verschillende speciale melken combineerd. Ik zou als ik bijv. voor nutrilon zou kiezen een porbleem hebben als blijkt dat ons babytje last heeft van krampjes. Dan zou ik moeten kiezen of krampjes of allergie.... tja das ook niet makkelijk. En een leuke bijkomsigheid. kruidvat kost 7,99 en nutrilon hypo allergeen 14,99......

liefs gridje

Terug
Bovenaan