Wie gaat er ook voor de 2de

Ja heel jammer!! Ben nu ook ongesteld geworden. Alleen het zet niet echt door. Vanaf zondag avond alleen beetje roze veeg bij t afvegen. Hoop dat t gauw doorzet want dit is ook zo raar. Ja, ik wou ze na mn ongesteldheid ook gaan bestellen via internet. Spannend.. 22/8 nog ffies!

Hoi gebuiker395...,
Leuk dat je mee komt kletsen. Ik had bij de eerste juist een rot cyclus, 54,37,45 enz. Maar in de 8ste ronde is het gelukt. Nu niet meer aan de pil geweest en mn cyclus lijkt nu iets regelmatiger of iig korter. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Hopen op gauw ongesteld worden en dan zwanger natuurlijk. succes de komende tijd iedereen.
 
Hoi. Hebben jullie ervaring met miskraam?  Zo ja lees dan graag even bij " zwanger worden - na miskraam - innesteling? Zo snel! "

Ben sinds 8/8 al 1, 5 kg afgevallen. Een heb begin september afspraak bij diëtist.  Ik voelde alsof ik weer anorexia-gedachten kreeg.  Niet doorzetten ivm zoontje aanwezig. vandaar toch diëtist.
 
hoi Heleen, gelukkig geen ervaring met miskraam gehad (even heel hard afkloppen)... Heb je stukje gelezen maar kan er geen antwoord op geven... Helaas wel ervaring met anorexia in het verleden. Verstandig dat je naar diëtist gaat!!!normaal gesproken zeg ik altijd volg je gevoel maar nu: volg je verstand en vecht tegen dat stemmetje in je hoofd. Niemand word beter van een terugval... :( heb je iets van een eetlijst ofzo om je wat steun en structuur te geven?
 
elisabeth 1977

nou ik heb ze maandag gebeld en ivm vakantie waren er veel artsen niet dus ik krijg ergens volgende week een vragenlijst voor mijn man en mij van de fertiliteits poli.. als ik fie ingestuurd heb krijg ik pas een afspraak... wachten wachten wachten. ..

nou moet ik maandag ongeveer weer ongesteld worden.. en rond onze eigenlijke eisprong  goed ons best gedaan dus ik blijf stiekem elke keer nog hopen
 
@187888 beetje late reactie maar was op vakantie... En heb je een afspraak gemaakt bij de poli? Hopelijk kan je snel terecht.

zelf helaas ongesteld geworden dus op naar ronde 8... Hopelijk deze maand meer geluk. Merk aan mezelf dat ik me nu wel een beetje zorgen ga maken... Klinkt misschien gek zeker omdat er verhalen hier zijn van stellen die al veel langer bezig zijn. We zijn natuurlijk ook erg verwend dat het met de eerste zo snel ging. Ga deze maand geen ovulatietesten of zo gebruiken. Merk dat ik daar helemaal op gefocust ben en dat komt het zwanger worden helemaal niet ten goede.
 
hallo wij gaan ook voor de tweede ik had me laatste menstruatie 1 augustus en ben het nu nog niet volgens oveleuatie test zou ik dan nu 29 dagen zwanger zijn maar volgens zwangerschap test niet had ik bij de eerst ook test steeds niks bleek ik ineens 20 weken te zijn nu moet ik vrijdag naar doktor maar me buik is beetje dik en borsten ook gevoellig heeft iemand dit meer heb ook beetje hardbuikje en raar gevoel erin iemand tips
 
Hoi Iedereen,

Als het mag wil ik me graag aansluiten.

Wij hebben in Juli onze 1ste miskraam gehad, en gelijk hierna weee zwanger, helaas is deze ook geeindigd in een miskraam. En nu zit ik te wachten op of een positieve test of mn menstruatie. En wat gaat de tijd dan langzaam zeg!! Wachten duurt zolang. Ben blij om te lezen, dat ook jullie weer in spanning zitten, wel of niet?

Wel vind ik het erg lastig, nu ik via fb allerlei aankondigingen voorbij zie komen, met hoera ik krijg een broertje of zusje.

Hebben jullie hier ook last van?

Wij hebben een zoontje van bijna 16 maanden.

Spannend voor iedereen. Iedereen succes en sterkte met het wachten.
 
Welkom blijemama! Wat ontzettend heftig zeg, lijkt me vreselijk om 2 keer mee te maken. Kan me erg goed voorstellen dat aankondigingen van anderen dan super naar zijn om te lezen. Je gunt het iedereen maar jezelf toch het meest ;)

Heeft er al iemand leuk nieuws? Hier nog 2 menstruaties voordat we gaan beginnen, zin in!  M'n collega vertelde dat ze zwanger is en ik dacht; dat wil ik ook. Leek me positief ;)
 
Terug
Bovenaan