Wie gaat er ook voor de 2de

@Heleen ik had bij mijn eerste zwangerschap ook een heel licht streepje. Maar dat was voldoende😊. Spannend hoor..

En wat lees ik, jammer genoeg, dat er zoveel vrouwen op dit forum een mk gehad hebben. Droevig...😔 Hoop dat jullie allemaal gauw een positieve test in handen hebben en alles voorspoedig zal gaan🙏.

Liefs Lara
 
@Heleen ik had bij mijn eerste zwangerschap ook een heel licht streepje. Maar dat was voldoende😊. Spannend hoor..

En wat lees ik, jammer genoeg, dat er zoveel vrouwen op dit forum een mk gehad hebben. Droevig...😔 Hoop dat jullie allemaal gauw een positieve test in handen hebben en alles voorspoedig zal gaan🙏.

Liefs Lara
 
gefeliciteerd! Streep is streep zeggen ze dan he ;)

bij mijn vorige zwangerschap zijn ze nooit knal geweest dus hoe dik dat steepje is zegt mij niet zoveel.

Fijn voor je zeg!
 
Hallo iedereen,

Ik kan mijn geluk niet op want ik heb vanmorgen getest: 1-2 weken zwanger❤️.

Wens iedereen hier hetzelfde toe, ik blijf hier af en toe meelezen.

Ik kan het nog steeds niet geloven....

liefs Lara34 xxx
 
@Aikie,
snapte ze wel. Ik wilde bloedtest maar de VK zeidat dat niet nodig was. 8-10 eerste echo. Dus nog 2 weken wachten. Vind dit eigenlijk nog spannender dan de 2 weken wachten tot NOD.
Vind het bijzonder, want eerste kindje via MMM en nu gewoon 2 zwangerschappen achter elkaar... waarvan 1 miskraam. Dus tsja...

@Lara, wat gezellig. Ook al aangemeld bij de mei-mamma's?

Ik blijf hier wel mee lezen/reageren. Het is een gezellig groepje.

Wie zitten er nu l in de wachtweken?
 
Terug
Bovenaan