Wie gaat er ook voor de 2de

hallo,

ook wij gaan voor een tweede kindje! Super spannend maar ook super veel zin in!!

Onze oudste is nu 1,5 jaar oud
 
Gezellig! Steeds meer mama's hier die voor een tweede proberen te gaan!

wij zitten ondertussen in ronde 8 maar ik ga er deze maand maar niet vanuit dat het gaat lukken want zat in t buitenland voor mijn werk rond mijn eisprong... Hmpfff... Ach het is niet anders. In ieder geval nu niet de spanning tot aan mijn nod.

Heel veel klusplezier en hopelijk snel wat positieve testen in dit topic :)
 
Hallo allemaal,

Ik sluit mij graag bij jullie aan; ook ik ga voor een tweede kindje, voor mijn partner is het zijn eerste kindje.

Ik ben vanaf begin dit jaar gestopt met de anticonceptie pil en sinds 2 maanden zijn wij bezig om zwanger te worden.

Bij mijn eerste was het direct raak, hoop dat ik niet te lang hoef te wachten voor een tweede want mijn biologische klok staat natuurlijk ook niet stil (ben 34).

Leuk om met lotgenoten ervaringen te delen☺️.





 
Hallo dames

Even alleen mee gelezen. 8/8 miskraam en nu mogelijk zwanger. Vrijdag 18/9 kruidvat test gedaan na vjjf min duidelijke controlestreep maar zag zeer zeer licht waar de teststreep zit. Anders zag ik dat nooit. Na 15 min (even snel gedouched) echt een lichte teststreep. Dinsdagochtend weer test doen... hopelijk dan wel voldoende hcg.

Blijemama wat vervelend 2 x miskraam achter elkaar. Sterkte ermee.
 
Oh spannend Heleen! Hoop het voor je :) knap dat je tot dinsdag kunt wachten. Ben benieuwd!

Hoe is het met alle anderen? Hier nog 17 dagen tot m'n volgende cyclus begint en dan starten we! Blijf het zo spannend vinden ☺️
 
Ik ben aan het wachten op mn menstruatie... Wachten duurt zo lang :-(
Vorige week was het 5 weken geleden na de miskraam, testen waren negatief. Dus nu toch echt wachten, hoop dat mn menstruatie snel komt.

Heleen, heb jij nu een menstruatie afgewacht? Of ben je gelijk weer gaan proberen?

Succes allemaal!
 
Wel heb ik smiddags zodra mn zoontje op bed ligt, zin om te gaan slapen op de bank. Meer moe dus, wat sneller geïrriteerd, op mn buik en rug liggen ligt niet lekker, alsof dan alles afgeknelt wordt van binnen. Zal ik dan toch zwanger kunnen zijn?
 
@aikie  ik ben vrijdag met gezin naar cp gegaan en zit dasr nu nog steeds. :) mijn ouders hebben een huisje dat voor een week.  Morgenavond gaan wij weer naar huis.  Morgen jarig... met mijn man had j Ik overlegd om tot vrijdag te wachten maar dat kon ik niet.  Dus toch een test in de tas gedaan.  :$ mijn ouders krijgen de uitslag dan morgen nog niet te horen.  Vorige keer wist de halve buurt het binnen een dag. :(





@blijemama94 Ik heb niet afgewacht.  Ik zou eerst 2 kg afvallen en dan verder gaan.  Maar afvallen ging bijna niet de eerste 2 weken dus toen besloten er gewoon voor te gaan.  Dan volgende ronde afvallen. Echter had mijn man ook gelezen dat je na een miskraam juist sneller zwanger zou kunnen worden.

Soms wel heel erg de gedachte aan dat ik zwanger zou kunnen zijn. Vooral wanneer we nu met zijn drieën iets aan het doen zijn.  Niet heel de dag dat gevoel gelukkig.  :) vandaag in het dolfinarium geweest met mijn ouders.  En toen dacht ik er heel vaak aan.

Ik laat het morgen wel weten. Weet niet hoe laat ivm internet en die kleine.  :)
 
Terug
Bovenaan