wie gaat er voor de 2e?

A

Anoniem

Guest
Wij dus! Ha, en ik heb er zin in! Ik geef nog bv en wie weet nog voor hoe lang. Maar de 2e mag gerust komen meedrinken straks! Dat zal me wel een drukte geven, een 2e erbij. Spannend. Geen idee hoe lang het gaat duren. Ronde 1 is gestart.

hallo

Ook wij willen voor een tweede gaan. Ben deze week met de pil gestopt en nu maar kijken hoe lang het gaat duren. Wij hebben een dochter van 22 mnd, ze word in sept 2.

Heb jij een zoontje of een dochtertje??

Groetjes Jacqie

hoi
wij gaan ook voor een 2de kindje wij zitten in ronde 4
we hebben een zoontje van bijna 9 maanden
ik heb iets meer dan 5 maanden borstvoeding gegeven en ik heb 6 juli voor de 3de keer mijn orgi gehad
als ik de tijd van de borstvoeding meetel dan zitten we in ronde 8  

groetjes tess
oja mijn NOD is 8 augustus

Hoi,

Wij gaan ook voor de tweede, 5 aug is mijn NOD. Tweede ronde... Wij hebben een zoontje van 10 maanden, Lars.   Succes allemaal!

Groet van Saskia

PS: Tess, als je net je orgi heb gehad, zal het wel snel raak zijn

Hoi,

Hier nog iemand die voor een 2e kindje gaat, m'n dochter is 2,5 jaar.
Ik ben in mei gestopt met de pil, nu 3e ronde, zit op m'n ongi te wachten. Ben al overtijd, vanochtend helaas negatief getest, dus het zal eerdaags wel komen.

Jullie succes!

Groetjes,
Angel

Hi Lizzy,

hier nog 1! Ik had hier ook al een topic over geopend, zwerft hier ergens rond :)
6 augustus NOD zonder poging te hebben gedaan, dus rond 20 augustus onze eerste ronde!
Mijn dochter is nu 16 maanden.

groetjes, Ellen

Ook bij hebben besloten om voor een tweede kindje te gaan. We hebben nu een dochter van 9 maanden. Wij zijn meteen weer zwanger geworden en ben nu 7 weken zwanger. Tenminste, ik was voor 99% zwanger. Ik bloed nu namelijk heel erg en heb dus denk ik op dit moment een miskraam. Donderdag krijg ik een echo en weet ik het zeker.

Bij de eerste had ik een klein beetje bloedverlies i.v.m. innesteling, dit ken ik dus echt niet. Vandaar dat ik het bijna zeker weet dat het niet goed is. Voel ook wat ongesteldheidspijn. Hopelijk leeft het kindje nog, maar anders hoop ik dat het snel uit mijn lichaam komt op de natuurlijke manier, zodat we weer verder kunnen.

Sas

Hai,

14 augustus gaat mijn spiraal eruit dus dat wordt hier ook spannend!!

Ik  heb een zoontje van 3 jaar en ben zelf 29 jaar.

Van hem was ik meteen zwanger maar je weet natuurlijk niet hoe het deze keer zal gaan.

Groetjes Mila

Terug
Bovenaan