wie gaat er voor de 2e?

Wij zijn ook bezig voor de tweede, onze dochter is 3 jaar.
We zitten in ronde 10 nu zo ongeveer.

Succes meiden, dat het maar een vruchtbare maand mag worden

Liefs Patricia

Hoi!

Wow, wat een reacties!!!!!! Wat leuk allemaal, wat een gezellige boel. Ik ga er eens even lekker voor zitten.
Onze zoon is 8 maanden en we zitten in ronde 1, spannend! De NOD nadert gestaag en die treedt ik fier tegemoet. Jullie vast ook. Ik ga nu gauw effe lezen, hoor!

Wow, clearsas, wat ga je er nuchter mee om! Knap van je, echt waar. Er is een topic over zwanger willen worden na een miskraam, maar misschien is dat niks voor jou. Gaat alles nog goed?
Zo'n hummeltje erbij moet geweldig zijn. 2 Van die rondkruipende koters in plaats van 1. Kunnen ze mekaar gek aankijken in plaats van ons.

nou, even terug naar de ouderwetse gore praat.................
Ik heb nu een tijdje meer afscheiding, zeg maar: veel en plakkerig.   Net als tijdens de zwangerschap.   En laatst   geen zin in m'n eten, dat is heel raar, maar had ik   in de zwangerschap ook. Wie weet.................
Nod   eind augustus. Maar ik geef ook nog bv. Onze kleine ging ook ineens veel spugen, dat kan ook een zwangerschap betekenen. Hihi, wie weet........
Zijn jullie ook gestopt met chocola en thee (behalve rooibos)? En bbq is weer lastig.
Ik ben er eigenlijk niet zo mee bezig, maar als ik dit hier zo lees is het ineens weer een heel gaaf onderwerp.

heeft deze site trouwens nog altijd met regelmaat nukken? Ik hoop het niet! Maar dat was omdat ze de boel bijwerkten, geloof ik, en dat zullen ze nog steeds wel moeten doen.

Terug
Bovenaan