wie gaat er voor de 2e?

hoi,

wij gaan ook voor een 2de.
ik heb eind juli mijn implanon eruit laten halen.
dus nu even afwachten.
we zijn wel aan het klussen ;-)
en zo nu en dan doe ik een test om te kijken of het al raak is geweest.
ben al een poos niet meer ong. geweest door de implanon.
maar volgens de dokter kan ik zwanger worden zonder eerst ongestelt te zijn geweest(ofzoiets dokters zijn niet zo duidelijk)
onze dochter is afgelopen juli 4 geworden.
dus hopelijk lukt het snel.
suc6 dames allemaal

Hallo allemaal,

Volgende maand gaan wij ook voor een tweede kindje. Tijs is afgelopen donderdag 1 jaar geworden. Bij Tijs heeft het 2 jaar geduurd voor ik zwanger was, dus hopelijk duurt het nu niet zo lang.
Ik maak eerst nog deze pilstrip af, waar ik net mee begonnen ben en dan gaan we ervoor. Mijn schoonzus is vorige maand bevallen van een dochtertje en dan is het wel weer leuk om allemaal mee te maken en te zien dat het ook goed kan verlopen. Ik heb een minder fijne kraamtijd gehad en hoop dat die bij een tweede wel een fijne tijd zal worden. Maar eerst moet het natuurlijk nog maar weer lukken.

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi Meiden,

Nou ik blijf nog even bij jullie. Deze maand was het niet raak.... Op naar de derde ronde dus! HAd zo leuk geweest: we waren afgelopen zondag twee jaar getropuwd en het had zo leuk geweest om een positive test in handen te hebben. Helaas, het mocht nog niet zo zijn. Wie is er binnenkort NOD?

Groetjes van Saskia

Wij gaan ook voor een 2e
Mijn dochter is 16 maanden.
ben vorige maand met de pil gestopt en nu 1x ongi geworden dus kunnen deze maand voor ronde nr 1 gaan.
Van me dochter was ik in ronde 1 zwanger geraakt.
30 augustus is me NOD

hoi meiden
ik moet bijna ongesteld worden
ik weet het echt niet
normaal het ik een cyclus van 30 dagen dus dan moest ik gisteren mijn NOD hebben maar die zijn niet te bekennen maar aangezien ik wel meer eens een paar dagen overtijd ga zal ik nu nog niet testen ik ga wachten tot maandag al er dan nog geen rode duivels te bekennen zijn zal het wel raak zijn
zijn er al van jullie met leuk zwanger nieuws van een 2de kindje

groetjes tess mama van Ash

afgelopen zaterdag ongesteld geworden, 2 dagen te vroeg. Het was de eerste keer sinds ik met de pil gestopt ben, dus nu gaan we aan de slag!

Hoi Meiden,

Wij zijn ook bezig voor een 2e. Onze dochter is nu 14 maanden.
Ik zit nu in mijn eerste ronde en 22 (op mijn verjaardag) is mijn NOD. Het zou een mooi cadeautje zijn.
Het is pas de eerste ronde dus moet er niet te veel op rekenen.

Groetjes,
Merel

Hallo, onze meid is 9.5 maand en wij gaan ook voor de tweede; net gestopt met de pil.
Spannend! Iedereen veel succes!

Terug
Bovenaan