WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik ben Lins Ik ben 29 jaar en begin aan ronde 1 Zijn er nog meiden die eraan beginnen en hopen om volgende zomer een klein mirakeltje te mogen vasthouden? Kunnen dan samen onze kleine en grote zorgen samen delen . vvel liefs ! Lins

Hoi, Lins.
Wij zitten in ronde 2 voor de 5e. Ben net gister ongi geworden. Jammer, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ik had je al in een aantal topics zien staan, maar je bent ook en eigen topic begonnen?!
Leuk en spannend hé?

Groetjes poeh

Hoi!

Ik ben ryanne, 26 jaar en wij zijn aan het 'klussen' voor ons eerste kindje....
Ik ben in juni gestopt met de pil, netjes ongi geworden en we zijn er meteen voor gegaan. We gingen eerst lekker 2 weekjes op vakantie en hoopten stiekem dat het meteen raak zou zijn. Dat was het ook, duurde alleen ongeveer 5 weken voordat ik positief testte en helaas heb ik een miskraam gehad. Ik denk bij ongeveer 6 weken.

Het is vandaag precies 4 weken geleden dat ik bij de vk ben geweest en toen was er alleen nog maar wat bloed in mijn baarmoeder te zien op de echo....
We hebben afgesproken om het gewoon rustig aan te doen en te zien hoe het loopt. Toch hebben we de afgelopen tijd wel redelijk goed geklust. Zo'n beetje om de 2/3 dagen. Dus ik ben erg benieuwd. Ik heb alleen geen idee hoe het nu met mijn cyclus is. Het duurt zo'n 3 tot 6 weken voordat het weer normaal is.

Ik heb afgesproken dat ik zou wachten met testen tot het 6 weken is(als ik tenminste niet ongi ben geworden), maar ik weet niet of ik dat zo lang vol houdt....

Heel verhaal, ik weet het. Ik voel me gelukkig goed en heb de mk goed kunnen plaatsen en we zien wel hoe het loopt.

Zijn jullie ook bezig voor jullie 1e kindje??? Spannend he! Altijd als ik iemand met zo'n kleintje zie dan begint mijn hart wel iets sneller te kloppen! Wanneer zijn jullie nod's?

Liefs
Ry

hoi

ik ben patricia en ben 23jaar,

ook wij zitten in onze eerste ronde van ons 2e kindje

bij caithlyn was het ook meteen de eerste ronde raak,en we hopen ook hier stiekem op een 1e ronde raak,maar goed kan ook natuurlijk langer duren,wel had ik gister de heletijd met afvegen slijm en daarin rossigdit kan een innestelling zijn geweestof een weet ik niet watje

nou succes allemaal dames

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

nod is over 13dagen (hoop ol natuurlijk niet he:p)

hoi ik ben angela en 26 jaar.

vorig jaar 18 september ben ik bevallen van een dochter denise.
ja spannend nog twee daagjes en ze is al weer 1.
vorige maand is het per ongeluk "verkeerd"gegaan tijdens het vrijen maar niet zwanger.

toch hebben we besloten om voor een tweede te gaan!!
ik wou al wel veel eerder maar mijn man wou niet, maar gisteravond heeft hij toch gezegd voor een tweede te willen gaan.
ben zo happy!!

met denise was ik met elf rondes zwanger. was daarvoor 10 jaar aan de pil geweest.
nu heb ik na mijn bevalling in het begin twee strippen geslikt, maar ik vergat het elke keer dus ben ik er maar mee gestopt.

mijn cyclus is zeer regelmatig. dus ben benieuwd.
ben 3 september voor het laatst ongi geweest dus de klusdagen zijn begonnen hihi!!!

iedereen heel veel succes!!!

groetjes angela

Hoi allemaal , Leuk dat er toch al reacties zijn ! Ik ben dus Lins , ben 29 jaar heb drie dochtertjes en beginnen voor ons vierde . Mijn duiveltjes zijn net vertrokken en kan al vollop gaan klussen . TOFFFFF!!! Heb een cyclus van 25 dagen ( normaal toch) NOD verwacht ik rond 5 oktober . Alvast allemaal welkom hier en heel veel succes ! Groetjes Lins

hoi poeh , ik dacht ik sluit me ergens bij aan maar voel toch ook wel dat die meiden al een hecht clubje zijn . dus ik dacht een nieuwe ye beginnen kunnen er veel nieuwe meiden bijkomen een verse start zeg maar ! wel erg van je ongi hopelijk volgende ronde wel prijs ! groetjes Lins

Hoi,

Ik ben 26 jaar, en wij gaan nu voor de 1ste. Nu zijn de klusdagen, maar helaas zijn we allebei een beetje grieperig. Vind het allemaal wel spannend hoor. Heb rond 5 oktober mijn NOD. Ben benieuwd of  het bij ons gelijk raak is.  Zal er maar niet vanuit gaan, maar toch ben ik er veel mee bezig. Misschien wel teveel.  
Ach dat zal iedereen wel hebben(gehad) bij de eerste, en misschien ook wel  de rest.

Groetjes en succes allemaal.    

Terug
Bovenaan