WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

@debby, wij hebben er 'n maar 'n tijdje geheimzinnig over gedaan, ik ben geen type dat alles voor zich kan houden, ik wil altijd alles met iedereen delen.
Wij hebben dus van de zomer ook al na 6 weken verteld dat ik zwanger was...
Bij de eerste echo was 't dus meteen fout (geen hartslag) en 't eerste wat ik tegen mijn man zij was; "nu moeten we 't weer tegen iedereen vertellen dat 't NIET goed is..."
Achteraf gezien is dat heel fijn geweest, nu hebben we echt steun gekregen van 't halve dorp en dat heeft  ons veel goed gedaan...
Succes en veel plezier met klussen

hoi hoi

nog steeds niet ongi.
maar ik heb testen van internet besteld.
via www.testjezelf.nl
zouden die niet goed zijn??

kan ook beter van clear bleu doen misschien.
vandaag een test gedaan. weer negatief.
maar dan blijft er wel heel lang een horizontale streep staan die later wegtrekt.
haha. wat een gedoe.
je wilt het zo graag.
maar nu hebben mijn man en ik echt zoiets van WE willen duidelijkheid.
ongi of zwanger.
maar ja helaas nog niks te zeggen dus.

gewoon maar wachten.
als ik aan het eind van de week nog niet ongi ben of een positieve test ga ik naar de ha.

groetjes angela

Hoi Hoi,

Zodra ik zwanger zou zijn zou ik het niet meer voor me kunnen houden en het iedereen vertellen, maar ik vind het nu juist wel leuk om het voor me te houden dat we aan het klussen zijn een geheimpje van ons 2. En vooral omdat me moeder steeds aan het vissen is bij mij, vind ik het extra leuk hihi.
Mijn NOD is 29 november als het goed is, dus we zijn nu serieus aan het klussen haha.
Waren jullie snel zwanger na de pil??

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat op het forum heb geschreven, maar heb het dan ook onwijs druk gehad met werken en andere zaken! Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden en dat word ik altijd netjes elke 28 dagen, maar nu dus niet, ik maar wachten en wachten.. uiteindelijk vandaag een zwangerschapstest gedaan en deze was... POSITIEF! Kan het eigenlijk nog niet bevatten en ben ook veel te bang dat er wat mis gaat in die eerste weken! Maar ik ben dus zwanger en als het allemaal goed gaat wordt het dus een echte zomerbaby!! Ik duim voor jullie allemaal dat de testen ook snel positief mogen zijn!

Liefs

Wij krijgen ook een zomerbaby.
Dinsdag een positieve test gehad.
Ben rond 17 augustus uitgerekend.

Liefs boefje6.

Heej meiden,

Leuke verhalen allemaal hoor!!
Nou bij ons ook de 27 december getest  ,,
En 27 augustus verwachten we de kleine!!

Nou ik wens iedereen heel veel suc6 verder!

Groetjess

Terug
Bovenaan