Hoi meiden,
Ik ben 25 jaar en al een tijdje bezig voor ons eerste kindje. We zijn net voor de zomer begonnen, maar eigelijk nu pas 2 maanden heel serieus bezig met klussen. Mijn cyclus wisselt nog al zo tussen de 27 en 39 dagen. Dus erg lastig. Deze cyclus begonnen met temperatuur en het in de gaten houden van mijn cervixslijm. Doe nu alleen nog het laatste, want mij temperatuur schommelt enorm. Geen touw aan vast te knopen.
Inmiddels zit ik vandaag op dag 19 van mijn cyclus. Heb alleen het gevoel dat mijn eisprong of net is geweest of een deze dagen is. Aangezien mijn cervixslijm nu optimaal is.(weet alleen niet op welke dag dan je eisprong is want heb al 3 dagen draderig en helder cervixslijm (excuus voor het taalgebruik). Weet iemand van jullie dit???????
Het is voor mij dus nog even doorgaan met klussen en dan afwachten. Wij proberen om de dag te klussen, maar soms ook een keer twee dagen niet. Nu geklust op dag 9, 10, 13, 15, 17 en 18 dus hopelijk is het raak.
Mijn NOD is dus ergens tussen vrijdag 26 september en vrijdag 3 oktober. Dus het wordt weer spannend.
Succes allemaal!!!!!!
Liefs MKO