WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

haha moet wel lachen om de titel van deze topic, ik heb een zomerkind, uit de zomer van 2006, die hete,is niet aan te bevelen

succes met klussen!

hoi allemaal tof dat jullie hier ook zijn!
Ry: heel erg van je miskraam , heb het zelf nog niet meegemaakt en wens dat zeker ook niemand toe , hopelijk zal alles nu supergoed met je gaan.
Angela: Alvast proficiat met de eerste verjaardag van je dochter . Toch speciaal een eerste verjaardag.
boefje6: tof dat onze NOD samen is , hopelijk blijft alles 9 maanden weg haha !
meisjeb : Zoals de zomers nu zijn ben ik er eigenlijk niet bang voor haha .mijn oudste dochter is in juli 2003 geboren en dat was ook een superhete , maar ik had er totaal geen last van . Integendeel , heb namelijk altijd koud haha !
veel liefs Lins

Hee allemaal

Het lijkt mij ook erg leuk om in de zomer volgend jaar een kleine te hebben. Heerlijk om dan met (hopelijk) mooi weer verlof te hebben toch??
Mijn vriend en ik zitten nu in de 2e ronde van ons eerste kindje. Ik ben in juli gestopt met de pil en heb nu 2 keer een cyclus van 30 dagen gehad. Wij zouden dan (als ik het goed heb) volgend weekend ons 'klusweekend' moeten hebben. Mijn NOD is 10 oktober dus dat duurt nog even.
Ik vond het wachten tot mijn menstruatie de vorige  maand erg spannend. Het lijkt dan zo lang te duren! Maar dat komt natuurlijk door de spanning ook.

Voor iedereen: succes de komende periode!

Liefs Bianca

hey bianca ,
Tof dat je mee komt kletsen hier !
Zou inderdaat leuk zijn , lekker vakantie met beebje . alleen kunnen we het niet plannen zoals we willen .
Kunnen alleen maar hopen dat het voor iedereen vlug zal gaan .
Duim alvast heel erg met jullie mee !!!!!!!

Lins

goedemorgen dames!!!

hijg hijg puf puf.
ben al een uur aan het schoonmaken, want ja morgen big day!!
denise slaapt nog. dus mama er vroeg uit.....
maar dan heb ik nog niks te klagen. half zeven....

maar ff pauze ingelast om te kijken of er nog nieuwtjes waren.

liefs

goedemorgen!

Even kort berichtje van mij, moet zo aan het werk.

Tja, een mk wens je niemand toe, maar dan kun je het toch beter in een vroeg stadium hebben dan later....

Het lijkt mij ook super om volgend jaar een kleintje te hebben, maar ja, je weet natuurlijk nooit hoe het allemaal gaat lopen. We hebben het niet helemaal in de hand. Anders zou het wel erg makkelijk zijn allemaal he.

Angela: gefeliciteerd!!

Allemaal fijne dag vandaag,

Liefs
mij

Hallo Allemaal.

ik ben 28jr en ik zit in de 2e ronde voor een 2e kindje van de eerste was ik in juli bevallen en dat was heerlijk in de winter zag ik niet zoo zitten een kleintje met de kou dus nu voor de 2e wel spannen mijn NOD is op 22 september flink gekklust in de vruchtbare tijs dus even duimen ik hoop het.
Allemaal heel veel succes dat we met het mooie weer ons kindje mogen vasthouden.

Hoi meiden,

Ik ben 25 jaar en al een tijdje bezig voor ons eerste kindje. We zijn net voor de zomer begonnen, maar eigelijk nu pas 2 maanden heel serieus bezig met klussen. Mijn cyclus wisselt nog al zo tussen de 27 en 39 dagen. Dus erg lastig. Deze cyclus begonnen met temperatuur en het in de gaten houden van mijn cervixslijm. Doe nu alleen nog het laatste, want mij temperatuur schommelt enorm. Geen touw aan vast te knopen.

Inmiddels zit ik vandaag op dag 19 van mijn cyclus. Heb alleen het gevoel dat mijn eisprong of net is geweest of een deze dagen is. Aangezien mijn cervixslijm nu optimaal is.(weet alleen niet op welke dag dan je eisprong is want heb al  3 dagen draderig en helder cervixslijm (excuus voor  het taalgebruik). Weet iemand van  jullie dit???????

Het is voor mij dus nog even doorgaan met klussen en dan afwachten. Wij proberen om de dag te klussen, maar soms ook een keer twee dagen niet. Nu geklust op dag 9, 10, 13, 15, 17 en 18 dus hopelijk is het raak.

Mijn NOD is dus ergens tussen vrijdag 26 september en vrijdag 3 oktober. Dus het wordt weer  spannend.

Succes allemaal!!!!!!

Liefs MKO

Terug
Bovenaan