WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

hoi hoi

MKO. spannend allemaal!!!
kweet niet zo goed wat dat slijm is maar geloof wel dat je nu op je vruchtbaarst bent,
hoe dikker het slijm des te beter kunnen de zaadcellen zich een weg banen naar je ei.
maar hou me te goede kweet het niet zeker.
van denise was ik pas na 11 rondes zwanger.
de laatste ronde had ik ovulatietesten gekocht. de test positief, maar manlief wou niet.
ik woest natuurlijk maar toch zwanger haha.
nou veel succces!!

groetjes angela

hoi hoi , kindjes slapen en mijn man is gaan werken dus het rijk voor mij alleen !
Angela : geniet er maar van morgen toch speciaal zo'n eerste verjaardag en nog meer voor jou dan voor je dochtertje , die snappen nog niet zo goed waarom iedereen dan zo gek doet haha ! Las net je laatste berichtje , je mag je niet zo woest maken als je zwanger bent maar zonder die test kon je dat natuurlijk niet weten haha !
Ry : doet me plezier dat je zo positief blijft . HOUDEN ZO MEID ! En als je jouw hart eens wilt luchten kan je dat altijd hier doen !
Chanaty / welkom , mijn oudste dochter is ook in juli geboren , een geluk eigenlijk want ze moest normaal in de couveuse liggen , maar omdat het zo warm was moest dat niet meer ( 34 graden op de kamer , was precies een couveuse op zich ) !
MKO : dat slijm betekend dat je op dat ogenblik vruchtbaar bent . Heb er ook altijd rekening mee gehouden en zie al 3 dochtertjes ! ( hopelijk helpt het nu ook )
Bij mij wel een rare dag . hoor ik daar dat er twee ontslag genomen hebben (moet je weten dat we daar maar met 5 werken ) even later komt mijn baas vragen of ik graag vier vijfde zou werken , ben dan drie dagen na elkaar thuis ! Wel ik zeg geen nee ! Wel een rare toestand daar .
groetjes Lins

Hallo dames,

Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Jo, 28 jaar en mijn vriend en ik willen graag ons eerste kindje in 2009.
Ik ben 1 augustus gestopt met de pil na 13 jaar. Ben toen dinsdag 5e ongi geworden, en vervolgens weer dinsdag 2 september. Ik had geen idee hoe ik het beste zwanger kan worden; wist niet dat de eisprong rond dag 14 zou moeten zijn. Ben blij dat ik wat wijzer kan worden hier op het forum. Heb dus uitgerekend dat ik rond 16 sept  dan vruchtbaarst zou zijn. Hebben geklust zondag 14e, woensdag 17e. Ik voel vandaag steeds soort buikkramp onderin mijn buik en mijn borsten zijn al sinds donderdag gevoelig.
Ik hoop iedere dag dat ik zanger zal zijn en kan niet wachten tot ik een test kan doen als ik niet ongi wordt. Mijn oudere zus heeft net haar tweede kindje gekregen twee weken geleden en ik kan niet wachten om zelf moeder te worden !!
Ik werk onregelmatige diensten (vroege en nachtdiensten)  en kan dus niet om de dag klussen als dat het beste  uit zou komen.

Zou het slecht zijn voor mijn lichaam -> kans om zwanger te worden,  door deze onregelmatigheid ??

Gr.

hoi hoi

jo:
spannend allemaal dat zwanger worden he???
ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt.
ik denk trouwens niet dat die onregelmatigheden slecht is voor je lichaam om zwanger te raken, als je maar genoeg rust neemt lijkt me.
dus gewoon lekker doorgaan met klussen.
haha

groetjes angela

hoi Jo ,
leuk dat je ook komt meekletsen ! het kan zijn dat die kwaaltjes van het ontpillen zijn , ik hoop voor jou dat ze van een zwangerschap zijn , maar je moet er wel rekening mee houden ! Niet dat ik je wil ontmoedigen hoor , maar je hoort er wel veel over . en die onregelmatige uren zullen je kansen niet minder maken . Gewoon blijven klussen , het zal wel eens lukken . Alvast veel succes !!!!

Angela ,
hoe was het feestje ? Je hebt er vast veel van genoten en nu hopelijk snel een baby . Kan je weer een feestje bouwen !

Liefs LIns

Hoi Lins en Angela,

Bedankt voor jullie reactie. Ben blij dat ik op deze manier met andere vrouwen erover kan " praten " . Met mijn  moeder doe ik dat niet want die wil ik pas inlichten als ik echt zwanger ben.

quote: Jo15 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2008 22:11:51'));

Hoi Lins en Angela,

Bedankt voor jullie reactie. Ben blij dat ik op deze manier met andere vrouwen erover kan " praten " . Met mijn  moeder doe ik dat niet want die wil ik pas inlichten als ik echt zwanger ben.
Hoe werken die ovultatietesten en werken ze goed?

Was het maar 1 oktober........dan kan ik testen, heb al pakketje thuis liggen met zwangerschapstesten en kon het niet laten om er gisteravond eentje te gebruiken..... negatief......wist ik eigenlijk ook wel, op instuctie staat pas gebruiken als je ook echt ongesteld zou moeten zijn.

Succes dames met klussen.

Gr. Jo

Wij hebben deze week ook geklust. Nl. woensdag, vrijdag en zondag. Vanaf vrijdag heb ik al een lichte buikpijn, en ben ik 's avonds als ik in bed lig een beetje misselijk.
Hopelijk zijn dit zwangerschap kwaaltjes, maar ik reken er niet op. Is de eerste ronde, dus het zal wel niet.
Wij gaan in ieder geval op vrijdag 3 oktober testen. Heb van sensitest zwangerschapstesten gekocht die je 6 dagen voor de NOD kan gebruiken. Als het goed is is mijn NOD op 5 oktober.

Iedereen nog succes met klussen en afwachten. En hopelijk zijn er veel mensen in oktober zwanger.

Groetjes

Terug
Bovenaan