WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

Nou meisjes , geluk is omgeslagen in verdriet . Ben deze morgen beginnen bloeden , wacht nog even af maar ben bang voor MK

Lins

Lins, wordt er even stil van.
In 20 % van de zwangerschappen komt bloedverlies voor, maar ik snap dat je erg bang bent voor een MK. Je bent ook nog erg pril zwanger dus dat zou goed kunnen.
Toch duim ik voor je!
Sterkte.
Gr Anita

hoi meiden

ik heb dit forum vanaf het begin gelezen gewoon verslavend haha
wij hopen ook op een zomerbaby maar of dat er in zit tja veel duimen denk ik
dit word ons 3de kindje dan, heb vorige maand met 5 weken en een paar dagen een mk gehaddat was wel minder maar heb een plaatsje kunnen geven!!
nu hopen we dat het snel weer lukt maar we zien het wel!!
ik vind het gezellig hier op het forum en om al die berichten te lezen hoe het met iedereen gaat!!

anita van harte gefeliciteerd met je zwangerschap heerlijk geniet ervan!!

en zoeteke sterkte meid het hoeft natuurlijk niks te wezen dat bloeden want heb het zelf ook gehad de eerste 4 maanden in mijn eerste zwangerschap en bleek helemaal niks te wezen en mijn zoontje is gezond geboren!!

voor de meiden die hun  ong weer hebben heel veel sterkte bij de volgende ronde ik zal duimen voor jullie en hopen dat er volgend jaar veel zomerbaby s komen!!
en de meiden die in afwachting zitten spannend ik zal duimen( haha) me duimen zijn zowat al blauw.
meiden tot spreeks en oh ja mijn nod is 13 okt dus schiet ook al aardig op groetjes mariska

hey meisjes ,
Het gaat van kwaad naar erger hier .
Toen ik deze morgen opstond liep het bloed langs mijn benen !
Had gisteren nog een beetje hoop, maar die is nu helemaal weg .
Mag om 11h15 naar de gyn en ik ben zo bang (begin nu weer te wenen )
Ik ga vragen om een paar dagen thuis te blijven van mijn werk want ik wil nu niemand zien en ik heb geen zin in domme opmerkingen van je hebt al 3 kinderen wees blij !
Dat weet ik wel maar dat wil niet zeggen dat ik daarom niet verdrietig mag zijn !
Hoe pril ook ik heb een schuldgevoel en voor mij voelt het alsof ik een kindje kwijt ben !
Mijn oudste dochtertje is ook zo triest en ook tegenover haar voel ik mij schuldig .
Ik laat nog iets horen als ik terug ben van de dokter .

Een heel verdrietige Lins

goedemorgen iedereen

zoeteke veel sterkte en ik duim voor je dat het allemaal goed is met de kleine,

laat de andere maar denken van je hebt al 3 gezonde kids nou en ik heb het ook mee gemaakt van je hebt al 2 gezonde kinderen dus waar maak je je druk om
het maakt niet uit of het nu je eerste is je 2de of je 3de of 4de en ga zo maar door een mk is niet leuk en dat weten we allemaal.
ik lees je wel weer hier sterkte groetjes mariska

He zoetteke,

Veel sterkte meid, ik hoop dat het toch niks ergs is.

liefs, xxx

Hallo allemaal!!!

Ik lees net dat je helemaal geen brie mag eten als je zwanger bent!!?? Omdat er rauwe melk inzit (wat dat ook betekenen mag).....Ik weet dus nog niet of ik zwanger ben, maar als dat wel zo is zou het dan schadelijk zijn? Heb gisteren namelijk een pistoletje met brie gehad...Ik baal nu wel een beetje, als ik dat nou eerder had geweten....

@ Lins: Ahh meisje toch, wat vreselijk! Ik weet even niet wat ik moet zeggen....Ik was zooo blij voor je toen ik las dat je positief had getest en nu dit...Ik hoop dat het niets is, maar als je echt heel veel bloed verliest vrees ik het ergste. Veel sterkte!!!!

Owja: weet iedereen dat noodmuskaat giftig is voor je ongeboren kindje? Ook wel voor ons maar blijkbaar hebben wij er geen last van.......Dus ik denk dat ik het voorlopig niet meer gebruik.

Groetjes lesy.

hallo allemaal!

lins ik las net je berichtjes. was ff een paar dagen niet wezen kijken.. verjaardagen en heel veel werken...
maar hoe is het nu???
hoop dat het allemaal goed is...
veel sterkte meis..

Anita gefeliciteerd!!! en geniet ervan, want het is echt een wonder!!

hier verder alles rustig. heb mijn dagen weer gehad, zit nu op dag 5 dus op naar de vruchtbare periode. en hopelijk volgende maand meer geluk..

liefs angela

Terug
Bovenaan