WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

Helaas voor ons. Wij gaan op naar de volgende ronde. Vandaag ben ik ongi geworden. Komende maand zal het er ook wel niet in zitten. Mijn man moet dan net in de klusweek voor zijn werk naar het buitenland.
We wachten maar rustig af, onze tijd komt vast nog wel. We hebben er ook geen haast mee.  
Blijf uiteraard wel meelezen. De kans op een zomerbaby  kan nog altijd.

groetjes  

hey allemaal ,
Julie ik weet daar ook niet veel van maar denk dat je gewoon moet afwachten meid . Je lijf kan namelijk heel raar doen als je probeertzwanger te worden . Als het maar een beetje is en stopt , dan kan een innesteling wel de reden zijn , maar zeker ben je natuurlijk nooit ! alvast veel moed !
Voor de dames die hun rode duiveltjes op bezoek kriegen ook veel sterkte . Je kan wel denken nieuwe ronde nieuwe kansen , maar het blijft toch een enorme teleurstelling .
zit er wel een beetje mee verveeld dat ik nog niets gezien heb (tegenover jullie dan ) want als je iets wil doet het pijn om het tegenovergestelde te moeten horen van iemand anders !
Zal dan ook alleen maar zeggen dat er nog geen RD is gekomen en ga verder alleen nog reageren als jullie er om vragen !

Heel veel liefs en ik denk aan jullie , want zelfs na een korte tijd hier denk je toch aan de anderen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kusjes Lins

Ha Lins,

dankje voor je bericht en ook al wordt ik hartstikke ongesteld ik zou superblij voor je zijn als het bij jou lekker wegbleef omdat je zwanger bent...heerlijk! Ik wacht af (zonder veel geduld, maar goed) en hoop op goed nieuws voor jou. En natuurlijk voor iedereen die nog wacht deze maand!
liefs,

Julie

@ Lins: Heb per ongeluk in het verkeerde topic op je gereageerd. Check Augustus stoppers, sorry ;)

Hoi,
Mijn zomerbaby is in ontwikkeling .
Had net een vet positieve zwangerschapstest.
Ben nog wel erg in de war nu het toch zover is
Mijn uitgerekende datum wordt dan 12 juni.
Gr Anita

Hoi Meiden,

@Anita; Van harte gefeliciteerd. Yes een zomerbaby . Geniet ervan.

Voor de meiden waarbij het deze maand niet is gelukt probeer positief te blijven denken. Weet dat het heel moeilijk is, maar het gaat ons lukken!!!

Hier eigelijk weinig nieuws. Zit nu op dag 7 dus we gaan van het weekend maar weer eens starten met klussen. We gaan lekker een weekendje weg, dus hebben in ieder geval wel de tijd al is het wat vroeg voor mijn ei.

Ik zal mee blijven lezen, alleen plaats pas weer een reactie vanaf dag 20 ofzo, tenzij er een vraag is. Dan wordt het weer spannend voor mij!

groetjes,

MKO

JA JA JA HET IS GELUKT !!!!
Heb net een test gedaan en ja IK BEN ZWANGER ! ! ! !
Anita hebben het samen mogen zeggen haha
jij 12 juni uitgerekend , ik 15 juni .
Kom op dames er moeten er nog veel bij .

Veel liefs Lins

He Lins,
Dus toch! Gefeliciteerd!!!!
Leuk bijna gelijk uitgerekend.
Heb al zitten kijken wanneer ik de vlk eens zal bellen.
Heb je ook al last van kwaaltjes. Ik heb bij vlagen zulke zere borsten.
En vooral sóchtends ben ik misselijk.

Ik hoop dat er nog veel dames volgen!

Gr Anita

Terug
Bovenaan