WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

He Lins,
Dus toch! Gefeliciteerd!!!!
Leuk bijna gelijk uitgerekend.
Heb al zitten kijken wanneer ik de vlk eens zal bellen.
Heb je ook al last van kwaaltjes. Ik heb bij vlagen zulke zere borsten.
En vooral sóchtends ben ik misselijk.

Ik hoop dat er nog veel dames volgen!

Gr Anita

He Lins,
Dus toch! Gefeliciteerd!!!!
Leuk bijna gelijk uitgerekend.
Heb al zitten kijken wanneer ik de vlk eens zal bellen.
Heb je ook al last van kwaaltjes. Ik heb bij vlagen zulke zere borsten.
En vooral sóchtends ben ik misselijk.

Ik hoop dat er nog veel dames volgen!

Gr Anita

he anita
jij ook gefeliciteerd en nee ik heb nog geen klachten .
Maar denk jij soms dat ik een drieling krijg hahaha
Groetjes Lins

@ Lins: GEFELICITEERD!!! Ow wat spannend krijg er gewoon kriebels van in mn buik!!! Ik hoop dat je zwangerschap goed verloopt!!

Ik wind me helemaal op als ik van die positieve berichten lees!! Ikke moet nog steeds wachten....Ben 's morgens wel misselijk en 's middags ook nog wel maar wel iets minder. Dat is al een weekje zo, maar dat zegt natuurlijk nog niets. Ik hoop echt zo dat ik niet ongi wordt eind deze week, dat zou echt zó balen zijn....Zijn er nog meer meiden die nog in afwachting zijn?

Wat ik me ook afvraag is: Je bent zwanger.... EN DAN? Is de eerste stap dan naar de huisarts ofzo? Ik ben hier nog wel wat onbekend mee.

Hoop dat er nog snel meer dames volgen, en dat we met z'n allen een zomerbaby mogen verwachten!

Groetjes lesy.

Hoi allemaal,
ik ga even op een laag pitje en kom niet meer op het forum. Heel veel succes iedereen en bedankt  aan degenen die reageerden op mijn vragen/berichtjes.
Liefs,
Julie

Hoi Lins en Anita,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
De eerste zomerbaby's in aantocht. Geniet er maar lekker van.

groetjes

Lins,
Mijn computer deed een beetje gek, dus heb een paar keer op plaatsen gedrukt, oeps.
Lesy, spannend hoor. Snap dat je de kriebels krijgt van de positieve verhalen.
Maar ik weet dat het niet alles zegt, maar ik ben ook al een week misselijk.
Dus voor mijn NOD al! Dacht dat het kwam door de verkoudheid.
Ik duim voor je deze week!
Gr Anita

Dankjewel Anita...dat voelt goed  Ik probeer er niet aan te denken, want misschijn zijn het ook wel de spanningen die ervoor zorgen dat ik mezelf misselijk maak. Maar vanmorgen tijdens mijn werk er helemaal niet aan gedacht en ik werd me toch ineens ontzettend misselijk!!? Onbewust hou ik alles wel in de peiling, want elke ochtend misselijk kan toch iets betekenen? Ik bedoel...kun je die klachten al hebben als je al 1 dag bevrucht bent? Het lijkt mij dat dit juist in een later stadium voorkomt....

OHH bah, ik voel me zoo onzeker....ik weet gewoon niet wat ik kan verwachten. Haast iedereen heeft al gevoelige borsten maar ik dus (nog?) niet. Het enige wat ik nu voel komt van de kou helaas.....

Hoe gaan jullie die die ongeduldigheid om?? En wat voelen de dames die net weten dat ze zwanger zijn(klachten)? Ik weet het, het heeft totaal geen zin om er over in te zitten...maar als je iets ontzettend graag wilt??? Ik wil op alles voorbereid zijn hihi.

Groetjes lesy.

Terug
Bovenaan