WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

ha polleke,

vervelend meid.
 kan het me wel iets voorstellen.
hopelijk kan de ha je meer vertellen of iets doen??
en al wel getest zeker??

nou ik hoor het wel.
hier nog niks.
spannend!!!

groetjes angela

Hoi meiden,

Ik ben per vandaag nieuw hier.
Ik ben in sept. gestopt met de pil en nog niet
echt een regelmatige cyclus. 24 en 27 en
ben korter ongi dan voor ik ooit met de pil
begon. Nu zo'n 2 a 3 dagen ipv 6/7. Ik
moet hier wel aan wennen maar vindt het
niet zo heel erg. We hebben een kinderwens
en we hopen dan ook dat het ons is gegunt!
Ik probeer realistisch te zijn en te denken dat
het wel zo'n 6 mnd gaat duren minimaal.

Ik hoop hier steun/advies te kunnen geven en vinden!

Liefs Welmoed

Hallo Meiden,

Nou weer een dag er op zitten wat was het druk vandaag op mijn werk.
Vandaag nog niet ongi geworden dus zit nu op dag 33. De eerste keer was 24 dagen en nu 33 dagen. Hmmm nou ik voel me  verder niks anders dan anders dus het zal wel  niks zijn deze keer. Maar heel stiekem hoop je toch op iets. Eind  deze week toch nog maar een testje doen denk ik. Wat vinden jullie????

Liefs Hoopvol  

Ja kun je gaan doen! Bedenk echter wel dat je cyclus nog op gang moet komen. Ik had in de eerste maand ook een kortere cyclus dan in de tweede maand. Het is nog zo onbekend allemaal.. Maar om het zekere voor het onzekere te nemen kun je altijd een test doen! Dan weet je veel meer en zit je ook niet zo in die stomme onzekerheid.
Heel veel succes en ik hoop op een positieve uitslag!

Heej meiden,

Hier gaat alles goed en nee heb nog niet getest..
Ben nog steeds niet ongi geworden, maar het is mijn eerste maand dus weet niet wanneer het komt. Ben zondag een week later dus denk dat ik toch nog even wacht tot volgende week. Ben wel erg zenuachtig hoor!! Borsten beginnen gevoelig te worden, buik begint een beetje op te zetten .. Maar je weet het maar nooit, miss is het ook wel dat je denkt dat je zwanger bent.

Hoelang duurde het bij jullie de eerste maand dat je weer ongi werd?

Ben wel erg nieuwgierig en denk er zowat de hele dag aan.
(beetje vies, maar mijn afscheiding is wit en erg slijmerig) .. en heb ook totaal geen ongi gevoel nog gehad.

Hihi nou laten we het hopen dat het de eerste keer raak is!!!
Hoe gaat het verder met jullie allemaal?

Groetjess Lena

Bij mij duurde de eerste maand 24 dagen, de tweede 27. Ik had ook geen ongi gevoel tot de bewuste dag.. oh my.. ik wist weer waarom ik ooit met de pil was begonnen. wat een   pijn! Ik had het ergens gehoopt dat het meteen raak zou zijn, maar helaas. Nu tweede ronde weer niks. Hoe berekenen jullie je ovulatie dag? 14 dagen na 1e ongi dag toch? En hoe werkt dat temperaturen precies? kan dat ook met een oorthermometer?
Of moet ik met ovulatietesten bezig? mmm

hoi meiden .

morgen een week overtijd, en nog steeds niks.
ga zaterdag morgen een   test doen als ik dan nog niet ongi geworden ben!!
laat het jullie weten!!

groetjes angela

Hee,

Ik zou hier graag ook mee schrijven. Ik ben Sandra 24 jaar en we gaan voor ons 1ste kindje. Ik ben vanmorgen ongi geworden dus we gaan nu voor ronde 3. Wij wilde ook graag een zomer baby maar of dat nu nog gaat lukken??? Mijn NOD is 3 dec dus dan zou het nog augustus zijn als ik ff snel tel. Hoop nog dat het gaat lukken maar ben er bang voor.

Heel veel groetjes Sandra

Terug
Bovenaan