WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

Hallo,
Ook ik wil graag meepraten in dit forum, wij willen nl. ook graag 'n zomerkindje.
Zodat ik de afgelopen zomer mooi kan vergeten, toen heb ik nl. 'n miskraam gehad.
Op 2 dec. heb ik mijn nod, dus fingers crossed!
Succes allemaal, ik lees met jullie mee

hoi hoi

sandra@ spannend meid. hopelijk ben je snel zwanger, want ja dan is het nog net een zomerbaby. haha laat je het horen??

sascha@ wat vervelend van die miskraam, hopelijk blijft begin december je ongi uit en hebben jullie volgend jaar een wolk van een baby.

hier nog geen rode duiveltjes te bekennen.
vandaag dus een week overtijd. voel ook geen ongi opkomen.
wel steken onder in mijn buik
denk stiekem wel dat ik zwanger ben.
heb via internet testen besteld.
die komen morgen met de post.

dus afwachten.....spannend!!

groetjes angela

Hallo allemaal

Ik ben Anke en ben 24 jaar..
Sinds 3 maanden zijn mijn vriend en ik bezig om zwanger te raken.

Wij zijn nu dus met de 3e poging bezig en we hopen dat het deze keer raak is, 14 november moet ik officieel ongi worden dus afwachten maar.. ( ik hoop het zo )

Veel succes voor jullie allemaal en voor degenen die al zwanger zijn: GEFELICITEERD!!

Groetjes Anke

Hallo meiden,

Was ik ook weer eens haha.....
Angela, wat spannend!! Dus je gaat morgenochtend testen haha......Wat een spanning kun je dan hebben hé...
Ik heb ook de 14e mijn NOD...oehh erg spannend, kan haast niet wachten.
Nog 7 dagen te gaan haha.
Voel steekjes en ongi-gevoel, verder niet zoveel haha...
Heb ook al van alles zitten te berekenen hihi:

(Vermoedelijke) datum van conceptie : 01 Nov 2008
Duur van de zwangerschap (*): 3 weken en 1 dagen
Nog te gaan: 37 weken en 0 dagen
Uitgerekende bevallingsdatum 25 Jul 2009.
Dus als ik zwanger ben, is het vast en zeker nog een zomerbaby...en anders wordt het krap aan ja, daarna zijn we alweer augustus....
Meiden, veel succes, kom af en toe nog wel even spieken hier.

xxx lesy.

Hoi Hoi

Wat gezellig zo'n forum  Kun je het tenminste over zwanger worden hebben. Want ja met wie moet je het anders bespreken he hihi, de meesten houden het geheim dat ze bezig zijn, wij tenminste wel.
Wij zijn nu net bezig met zwanger worden, eerste ronde. Mijn NOD is zo rond 29 november.
Wij hebben al een dochter van 2. Dus ik vind het weer ontzettend spannend.
Iedereen heel veel succes. Hoop op een vruchtbare maand ;-).

Liefs Siemy

hoi ik ben debby 26 jaar en getrouwd in september getrouwd. Wij zijn ook bezig met de 1e ronde, 1e kindje.

Wij houden het niet geheim dat we aan het klussen zijn en eerlijk gezegd snap ik ook niet waarom ik dat wel zou moeten doen. Kan iemand me uit leggen waarom hij/zij het geheim houdt? Voor als het mis gaat? Dan zou ik juist willen kunnen uithuilen bij mensen, het is toch geen schande. Ik moet eerlijk zeggen dat iedereen het bij ons weet omdat ze er naar vragen natuurlij als je net getrouwd. Al mijn vrienden weten het en omdat mijn man het tegen al zijn collegas had verteld heb ik ook gewoon maar eerlijk geantwoord toen mijn collegas het vroegen. Nu worden er wel steeds grapjes gemaakt of ik al zwanger ben, maar dan hoef ik tenminste niet te liegen als ik een keertje op een borrel niks drink.

Lijkt me trouwens onwijs leuk om hier mee te kletsen!

hoi meiden

leuk dat jullie mee komen kletsen.
ik heb nu niet zo heel veel tijd.

maar ik ben meer dan een week overtijd.
geen rode duivels te bekennen.
altijd een cyclus van 28 a 29 dagen.
vanmorgen getest en negatief.

ik word hier zo gek van he??
iemand een idee??
groetjes angela

@angela; ik herken je "frustratie/spanning", alleen bij mij werkte het net andersom, ik heb net na de mk, cyclussen van ongeveer 3 weken gehad, ik had hier ook ergens gelezen over innestelingsbloeding... Dus ik dacht me elke keer rijk met het idee dat ik zwanger was.
Maar ja, als je 7 dagen 'n innestelingsbloeding hebt, klopt er  toch iets niet, hé?  

Misschien moet je 'n andere test proberen, ik ben er zelf nog niet zo in thuis (ik neem nog steeds dezelfde van de etos) maar 't is 't proberen waard toch? En  ik zou naar de huisarts gaan, als je zo in spanning zit.  
Succes.

Terug
Bovenaan