Heeeeey Dee...
Ik doe met je mee! Hihihi...
Onze zoon Sem is bijna 11 weken, en bij ons zitten ook alweer heel wat kriebels voor een tweede! We doen het eerst nog even "een beetje veilig" als je snapt wat ik bedoel, maar de kans is er altijd dat ik daardoor ook zwanger kan worden, maarja niet zo groot als dat je het ECHT doet om zwanger te raken. Dat gepruts met een condoom vind ik ook maar nix. Ach en aan de pil gaan, al die hormoon troep (vind ik) en ik heb ook geen zin om zoveel aan te komen, door de pil. Dit gebeurd dan wel weer als ik zwanger raak hihihi... tja bij mij moet er eigenlijk ook nog 10 kilo af, en dan zit ik weer op mijn oude gewicht... ach, dan maar wat zwaarder. Voor het zelfde geld kom je bij een volgende zwangerschap helemaal niet aan, of val je misschien wel af.
Het lijkt ons ook super om twee ukkie dicht opelkaar te hebben, en bij ons is de reden eigenlijk wel, dat we het leuk vinden voor Sem, ik heb namelijk altijd wel heel veel met mijn zusje gespeeld (wij schelen 1,5 jaar)... tja en als je dat toevallig niet kan, tja dat kun je van te voren ook niet weten natuurlijk.
Ik wens je heel veel succes... en wie weet zie ik je binnenkort wel op het "zwanger worden" forum...
Liefs José