Wie gaat ook al snel voor een volgende??

onze dochter is nu vier maanden en wij willen ook al snel aan een tweede kindje beginnen erbij ik wil eerst nog 10 kilo kwijt en dat gaat me lukken binnen drie maanden en dan ga ik er ook weer voor

groetjes sandan

Tussen de eerste twee zit precies 15 maanden! Ik heb daar heerlijk van genoten!!! De oudste is gaan lopen op de dag dat onze tweede werd geboren (hij wilde een echte grote broer zijn!) Tussen de tweede en derde zit anderhalf jaar, de vierde komt er 2 jaar en 4 maanden achteraan en onze laatste is daar weer 2 jaar en 6 maannden na geboren.
Ik moet zeggen dat ik het nu zwaarder vind dan dat het verschil kleiner is. Mathé eist nu veel aandacht   en is erg ondeugend, daar had ik geen last van met de oudste twee.
En aandacht tekort hebben ze ook nooit gehad. Wel veel tijd met elkaar! Ik heb van elke zwangerschap genoten en van alle 5 de kinderen, zou zo weer zwanger worden als dat mogelijk zou zijn, maar helaas is dat niet meer zo.
Doe wat je hart je ingeeft en ik hoop dat jullie gelukkig mogen worden!!

Liefs Hilm

Heeeeey Dee...

Ik doe met je mee! Hihihi...

Onze zoon Sem is bijna 11 weken, en bij ons zitten ook alweer heel wat kriebels voor een tweede! We doen het eerst nog even "een beetje veilig" als je snapt wat ik bedoel, maar de kans is er altijd dat ik daardoor ook zwanger kan worden, maarja niet zo groot als dat je het ECHT doet om zwanger te raken. Dat gepruts met een condoom vind ik ook maar nix. Ach en aan de pil gaan, al die hormoon troep (vind ik) en ik heb ook geen zin om zoveel aan te komen, door de pil. Dit gebeurd dan wel weer als ik zwanger raak hihihi... tja bij mij moet er eigenlijk ook nog 10 kilo af, en dan zit ik weer op mijn oude gewicht... ach, dan maar wat zwaarder. Voor het zelfde geld kom je bij een volgende zwangerschap helemaal niet aan, of val je misschien wel af.

Het lijkt ons ook super om twee ukkie dicht opelkaar te hebben, en bij ons is de reden eigenlijk wel, dat we het leuk vinden voor Sem, ik heb namelijk altijd wel heel veel met mijn zusje gespeeld (wij schelen 1,5 jaar)... tja en als je dat toevallig niet kan, tja dat kun je van te voren ook niet weten natuurlijk.

Ik wens je heel veel succes... en wie weet zie ik je binnenkort wel op het "zwanger worden" forum...

Liefs José

hee meiden,
Voor de bevalling zelf en het krijgen van nog een kindje zou ik zo met jullie meedoen
( al denkt man daar nog even anders over...)   Maar die zwangerschap.. Ik ben nog steeds zooooooo blij dat ik verlost ben van al die hormonen en al dat vocht, ik moet er echt nog even niet aan denken... Heerlijk dat jullie er weer zin in hebben en er weer voor gaan!! Veel plezier met proberen, en we wachten af op het grote nieuws!!
Liefs Annemarie

hey hey

Ik ben 11-01-08 bevallen van een super lief en mooi meisje genaamd Lynn!! De zwangerschap en bevalling waren super! Wij   hebben besloten om in sept/okt weer te stoppen met de pil! dan is Lynn 8/9 maand! Ook gaan wij zo snel weer ervoor omdat we er met Lynn anderhalf jaar over gedaan hebben en ik zwanger geworden ben door medicijnen!!

gr ons

Nou, hier wordt er wel over een 2e gesproken maar dan voor de toekomst, zeg maar jaartje of 3,4,5. Ik wil graag dat onze dochter de komst van een nieuw  gezindslid wat bewuster mee maakt.
Dames, wees wel zuinig op je lichaam 9 maanden zwanger is inderdaad een jaar ontzwangeren! In het blad kinderen staan 2 voorbeelden van vrouwen die heel snel weer zwanger waren. Daar staan aantal voors- en tegens in.

Groetjes

Wij willen eigenlijk ook snel weer proberen zwanger te worden, mijn zoon is nu bijna 5 maanden.
Alleen  ja, we wonen nog niet samen (mijn zoontje is ook niet van hem) en ik zie het niet zitten om alles alleen te doen met 2 kinderen. 1tje gaat nog wel, maar 2..
Daarom hebben we afgesproken dat ik in oktober (dan is me kleine een jaar) met de pil stop.
Of ja, als we eerder gaan samenwonen dan stop ik ook wel eerder! Krijg altijd weer de kriebels als ik een zwangere dame zie haha.

hey dee (jij zat toch ook op het november-moeders-forum?),

wat grappig om te lezen dat jij dat ook hebt, dat je snel een tweede wilt. ik zie nu pas je topic, had vanmiddag zelf al  een soortgelijk bericht geplaatst.
ons zoontje is nu 16 weken en wij zijn sinds 3 weken weer 'bezig', dwz sindsdien gebruiken we geen anticonceptie meer. en ik merk net als jij dat het toch wel erg in m'n hoofd zit om zwanger te worden...niet dat we echt gaan timen ofzo (ik ben nog niet ongesteld geweest dus timen wordt sowieso moeilijk), maar we zouden het allebei wel geweldig vinden als het zou gebeuren. maar omdat ik nog borstvoeding geef schijnt de kans nogal klein te zijn, dat beschermt gellof ik 98% tegen zwangerschap. bovendien duurde het de vorige keer een jaar voor ik zwanger was, al schijnt dat niet alles te zeggen.
ik lees hier dat veel mensen zeggen dat je beter niet binnen 9 maanden were zwanger kunt worden, maar ik heb dat na mijn bevalling meteen aan de verloskundige gevraagd (wij hadden al voor onze zoon er was bedacht dat we graag 2 kindjes dicht op elkaar willen) en zij zei dat het prima kan. dus laat je daar niet door afschrikken!
veel succes en wie weet zitten we snel weer samen op een zwangerenforum!

groetjes,
*bijnaeenbaby* (die nickname stamt nog van het november-moeders-forum)

Terug
Bovenaan