Wie gaat ook al snel voor een volgende??

Hi 'bijnaeenbaby',

Heb net een berichtje biij je topic geplaatst. Hoezo langs elkaar heen praten? Hahaha.
Ben idd van het november-forum. Wij gaan dus volgende maand serieus aan de klus. Best spannend, ben mn pillen aan het aftellen (nog 3!). Denk dat mn omgeving gaat flippen als blijkt dat ik snel weer zwanger ben, maar ja, das niet mijn probleem. Hopelijk lukt het.

Mijn gyn. meldde ook dat het geen kwaad kon om direct weer zwanger te worden. Ik denk dat mijn lichaam het wel aankan en ik weet van mezelf dat als mijn dochter 'te oud' is, ik niet nog een keer in de baby-fase wil komen. Nu zit ik er nog in en wil ik nog wel.

Zie jij ook overal om je heen zwangeren. Dit is haast nog erger dan de eerste keer dat we er mee bezig waren. Zucht. Was het maar vast half april.

Groetjes, Dee

Hoi Dee,

Leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die snel voor een volgende willen gaan. Onze Nick is morgen 5 maanden en ik ben nu inmiddels 11 weken zwanger van de volgende! Er zal nog net geen jaar tussen zitten, Nick is van 10 oktober en de volgende zal zich eind september aandienen. En ja, we weten heel goed dat het superdruk gaat worden maar dat is iets waar we bewust voor hebben gekozen; de "tropenjaren" zitten er wel in één keer op op deze manier :)

Groetjes van Troetje,

Mama van Johan*, Nick en ???

Tussen onze 2 oudste zit 1.5 jaar en ik vind het super!
Achteraf had ik er nog wel minder tijd tussen willen hebben!
Tussen 2 en 3 zit bijna 3 jaar....Dus 3 kids in 4.5 jaar!
Heerlijk,ga ervoor zou ik zeggen!
Succes!
xx An

Hoi meiden,

Ik heb altijd geroepen dat ik 3 kinderen wilde. Mijn man kreeg ik met moeite zover om voor een tweede te gaan.
Nu hebben we een zoon en een dochter en voor mij is het prima zo, ondanks mijn eerdere wens voor 3 kids.

En nu roept mijn man steeds tegen iedereen dat er misschien ooit nog wel een derde komt. Ik ben echt elke keer weer verbaasd als hij dat roept.  
Meent hij dat nou? Of zegt hij dat omdat ik nu zo stellig ben over 2 kids en hij het veilig genoeg vindt om zo gek te doen???

In ieder geval ben ik aan de pil. Dus mocht er ooit nog serieus aan een derde gedacht worden, dan kunnen we zo "aan de slag".....

Het enige wat dan gaat spelen is onze leeftijd: ik ben nu 37 en mijn man wordt in juli 42!!

Ach ja, we zien het wel! Nu eerst maar genieten van onze twee kanjers!!

Groetjes,
Rosanne

Mama van Quentin (3 jr) en Yanna (11 wkn).

pffff  moet er niet aan denken om weer snel zwanger te zijn.
haha het zwanger zijn op zich vond ik helemaal geweldig maar die bevalling...... wat een HEL!!!!

Voor de zwangerschap heb ik altijd gezegd dat ik 2 kinderen wel heel leuk zou vinden maar ik ben nu toch ff omgedraaid. mijn man juist niet die wil nu wel een 2e maar dan ook pas als de 1e een jaar of 3/4 is. Dan is de 1e naar school en dan heb je weer alle tijd en aandacht voor de 2e.....

Maar voorlopig heel erg genieten van onze meid en dan zien we in de toekomst wel weer verder!

succes iedereen met het zwanger worden dan maar, ik sla nog ff een ronde over

groetjes kim

hey dee,

zou leuk zijn he, als het bij ons allebei snel weer zou lukken, dan zijn onze kinderen even oud!   ik ben zelf trouwens uit 1976, net als jij.
geef jij nog borstvoeding? want dat schijnt de kans op een zwangerschap behoorlijk te reduceren. maar goed, ik ga er toch nog maar even mee door, wnat mijn man heeft astma en dan schijnt mijn zoontje het beste minimaal 6 maanden borstvoeding te kunnen krijgen.    
ik zie inderdaad ook overal duike buiken en heb echt zin om er ook weer mee te lopen. en ach, die bevalling...zo erg als de eerste keer kan het niet meer worden, toch??
ik duim in ieder geval voor je dat je snel weer zwanger bent, en je hoort het natuurlijk als er hier nieuws te melden is!

groetjes,
*bijnaeenbaby*

Terug
Bovenaan