wie had toen zij zwanger bleek te zijn toch de pijnen van ongesteld worden?

Hoi iedereen ik moet woensdag ongi worden maar ik heb al pijn onderin mijn buik en rug.
Dus ik denk zelf dat ik het ook woendsdag gewoon word.
Of heeft iemand ook wel eens gehad dat je die pijnen gewoon had en toch zwanger was.
Een vriendin van mij had dat wel zegt ze maar ik had dat bij mijn eerste niet.
Ik ben ook bang om te hopen want dan valt het weer zwaar tegen.
Ik ga dan ook al naar de 8e maand dat we bezig zijn.
Krijg er ook echt een hard hoofd in.
Word gewoon niet goed van mezelf want ik wil er eigenlijk niet te negatief over doen.
Maar eigenlijk heb ik dit altijd een paar dagen voor mijn nod dat ik zo depri ben.
Ik ben zo normaal helemaal niet en ik wil zo ook niet zijn.
Ik moet ook gewoon er bij stil staan dat ik al een gezonde dochter heb.
Maar ik kan het echt niet helpen want mijn wens is zo groot.
Gr liselotte

Hey,

Ik ken dat gevoel wel ook ik heb mijn NOD woensdag of donderdag. Ik ga uit van donderdag anders test ik misschien te snel. Ik heb 2 gezonde dochters en we zijn bezig voor nr 3, bij onze dochters was ik bij allebei al na 2 maanden zwanger, nu zit ik in ronde 5 en heb inmiddels een miskraam achter de rug. Ik heb op het moment hele gevoelige borsten en  maak mezelf alweer langzaam gek. Iedere maand probeer ik me minder druk te maken maar hoe dichter we  bij de NOD komen hoe onrustiger ik word. Ik ben normaal ook niet zo maar de wens is na eenmaal heel groot.

Daantje

hoi meiden,

Ik had bij mijn eerste zwangerschap hele erge ongi pijnen. En ik ben nu 12 weken zwanger en heb weer ongi pijnen gehad vanaf mijn eisprong. Ik moet zeggen dat ik nu nog af en toe last heb van het lijkt ongi pijnen. Ik ben ook niet de enige heel veel vrouwen die zwanger zijn hebben gewoon ongi pijnen.
Ik duim voor je en veelsucces in ieder geval.

Veel liefs Cares

quote: Cares reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2007 11:23:08'));

hoi meiden,

Ik had bij mijn eerste zwangerschap hele erge ongi pijnen. En ik ben nu 12 weken zwanger en heb weer ongi pijnen gehad vanaf mijn eisprong. Ik moet zeggen dat ik nu nog af en toe last heb van het lijkt ongi pijnen. Ik ben ook niet de enige heel veel vrouwen die zwanger zijn hebben gewoon ongi pijnen.
Ik duim voor je en veelsucces in ieder geval.

Veel liefs Cares

Hoi cares, wat ik eigenlijk bedoel is dat ook al verwacht je dat je ongi komt omdat je die pijn hebt je wel zwanger kunt zijn.
Ik denk nu namelijk dat het deze keer weet niets word.
Gr liselotte

Hoi Liselotte,
Ik weet meteen wat je bedoelt. Ik heb precies dezelfde "ongesteldheidspijnen".Al twee  weken.  En dacht ook echt dat de RD zouden komen maar toen die wegbleven toch maar een test gedaan. En wat bleek...een vage plus. Ze zeggen dat ook bij een vage plus je zwanger bent maar doe morgen of overmorgen toch nog maar een test ( voor de zekerheid..hihihihi). Tot nu toe blijven ze nog weg terwijl ik echt altijd een regelmatige cyclus heb. Bij mijn eerste kindje had ik totaal geen pijntjes of iets dergelijks dus dit was ook nieuw voor mij. Maar..toch (waarschijnlijk)zwanger!!!!
Ik duim voor je dat ook jij deze week een positieve test mag krijgen!!
Gr. Mams79

Hoi mams ik hoop het zo!
Ik ben met mijn eerste kindje binnen een maand zwanger geraakt.
En nu ben ik inmiddels al bijna acht maanden bezig.
Ben normaal ook helemaal geen zeikerd maar ik ga het steeds negatiever zien.
Zei tegen mijn vriendin dat het deze maand weer niets zou worden omdat ik die pijnen van mijn ongi weer voel.
Ze zei toen tegen mij dat zei dat ook had maar ze was toen wel zwanger.
Dus zodoende dat ik die vraag plaatste.
Maar had je dan echt dezelfde pijnen als anders deze keer of was het anders?
Gr liselotte

Hoi Liselotte,

Wat frustrerend he?! Bij onze dochter was het binnen 5 maanden raak en nu zijn we al bijna weer een jaar bezig. Ik word er soms ook helemaal niet goed van en vraag me dan af waarom ons dit moet gebeuren. Maar ja de dingen zijn soms zoals ze zijn. Al klinkt dat wat afgezaagd.

Ik probeer er elke keer weer vol goede moed in te gaan maar dat is niet altijd even makkelijk. Vooraal vorige maand had ik het moeilijk. Ik had allerlei kwalen en was er van overtuigd dat ik zwanger was: NOT! Wat een tegenvaller was dat.

Ik herken het dat je bij elk pijntje iets gaat denken. Ik heb in oktober een miskraam gehad en toen ik het nog niet wist dat ik zwanger was voelde ik nog niet zo veel. Terwijl ik met onze dochter al heel pijnlijke borsten had bijvoorbeeld. Volgens mij kun je dus nergens op vertrouwen en is elke zwangerschap anders die je hebt. Het zou dus kunnen zijn dat je ongi klachten ook kunnen wijzen op een zwangerschap maar het kan ook niet zo zijn. Dat is het vervelende!

Veel sterkte met aftellen! Ik tel met je mee!

x
Dile

Terug
Bovenaan