wie heeft er nog meer angst voor de tandarts??

A

Anoniem

Guest
Misschien een hele rare vraag............. Maar heeft er hier ook iemand angst voor de tandarts? Mij is zojuist een stuk van een kies afgebroken, en moet dus eigenlijk mijn t tandarts bellen,................ dames ik durf dus echt niet!! Ben 'n tijdje terug geweest en toen kreeg ik een vervanger, die heeft toen tandsteen verwijderd, en is in mijn vel tercht gekomen. Toen was het bij mij verkeken. Ook heb ik een verstandskies die getrooken moet worden, dus nu is het echt menis, denk ik. De meeste angst heb ik voor de spuitjes in mijn mond, heb ik nog nooit gehad, maar het lijkt me zo eng. Wilde het geoon even kwijt, en hoop dat ik niet de enige ben. Groetjes Wendy

ik ben er niet bang voor maar dat ik er graag heen ga ook niet.

Ik wil alleen maar zeggen "ga zo snel mogelijk" hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt. Ik weet het het is makkelijk zeggen vanuit hier.

Succes en sterkte
Groetjes sandra

Pfff ik kan je niet beginnnen te vertellen wat er bij mij allemaal moet gebeuren.....
Idd ook een verstandskies die in de weg zit....
Maar bij mij speelt (nu) ook mee, dat ik maar 400 euro van de verzekering terug krijg en daarvan ga ik het echt niet halen! Er moet zoveel gebeuren!

Ik bibber ook al bij de gedachte!
Dus ik wens je veel succes!
Liefs Annet

Hey!

ik ben al 14 jaar niet geweest.... En als het aan mij ligt ga ik de komende 14 jaar ook niet! volgens mij broeit er wel ergens een gaatje maar zolang mijn tanden en kiezen er niet vanzelf uitvallen, ga ik er niet heen! Maar in jouw geval zou ik wel gaan! Ben de laatste keer geweest om een ontstoken verstandskies te laten verwijderen, was zo ntstoken dat mijn hoofd, nek en schouder er pijn van deden! Toch maar gaan dus!

-X- Marieke

Heb je erge last gehad van dat trekken? Of is dit vragen naar de bekende weg? We gaan volgende week op vakantie, en durf het risico niet aan om te wachten, maar durf dus ook niet te bellen Mijn wederheld is vandaag weg, en ik zie mezelf niet even gezellig met 3 kids naar de tandsrts gaan, terwijl ik weet dat het niet leuk gaat worden. Ben wel blij dat ik niet de enige ben. Groetjes Wendy

Ik had met die tandarts de afspraak dat ie me niet zou lastig vallen met vragen waarom ik nooit kom, en als tegenprestatie zou ik hem niet slaan als ie in min mond rond moest lopen wroeten....
Had er zoveel last van, dat ik hem uiteindelijk nog net niet lachend weg heb laten halen! Was ook in een paar minuten gebeurd gelukkig. Vandaar dat ik dus alleen maar ga als het ernsig is, omdat het dan echt moet, maar anders van mijn levensdagen niet! Kan kippenvel krijgen bij het idee dat een ander ernaar toe moet, hahaha!

Wendy, ga alstjeblieft gauw naar een tandarts. Een tandarts op vakantie bestemming is veeeeeeel erger dan nu.

Ergste senario als je nu gaat:
JE  krijgt  er last van, krijg je na twee dagen antibiotica en is het voor je vakantie over.

Ergste senario als je niet gaat:
Je zingt het deze week uit, begin van je vakantie krijg je koorts omdat er een ontsteking is gekomen. Je kan dan niet naar de tandarts, want een ontstoken kies trekken ze niet. Je krijgt antibiotica, ontsteking is na een week weg, moet je alsnog naar de tanndarts en loop je de rest van je vakantie met een dikke wang.

Jij mag kiezen.

Vertel aan de telefoon al je angst, dan weten ze het alvast.
Er zijn ook speciale angst-tandartsen. Ik zou er eens een opbellen. Ik weet niet of ze zo snel al plek hebben, maar misschien heeft er nèt eentje afgebeld. Nee heb je, ja kun je krijgen.

STerkte ermee

haha, daar heb ik wat aan, zoiets heb ik dus ook, verschil is dat jij het achter je hebt, en bij mij gaat het nog komen. groetjes Wendy

Terug
Bovenaan